• Ik wil graag een trailer voor mijn verhaal: Afschuw -Divergent

    Ik heb helaas geen credits om weg te geven maar ik zou het heel fijn vinden als iemand een trailer wilt maken :)

    Het is een divergent verhaal:
    Claire leeft in een wereld waarin elke zestienjarige moet kiezen bij welke factie ze willen horen, voor altijd. Iedereen moet een test afnemen om te testen bij welke factie het beste passen, daarna mogen ze kiezen. Maar wat als er door jouw schuld iets vreselijks gebeurt?

    Als je wilt heb ik niet echt eisen ofzo maar dit moet er wel instaan:

    "Het komt wel goed"
    "Het kan niet goed komen"
    Ik lieg, het kan goed komen maar ik wil het niet.
    "Doe het niet, je hebt een leven voor je"
    "Het was een ongeluk"
    Nee, het was geen ongeluk, ik wilde het.

    (Mag eventueel ook in het Engels).

    dit liedje op de achtergrond:



    Het meisje heeft een gave waardoor ze mensen met haar gedachten pijn kan doen alleen weet ze dat zelf niet, op het moment van de tekst heeft ze net iemand vermoord door haar gave. Ze staat op het punt om van de kloof te springen en een jongen wil haar tegen houden.


    Het meisje heeft blond haar en is niet zo heel lang en de jongen heeft brede schouders en heeft bruin haar en fel blauwe ogen.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 18:43 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik denk dat je toch nog net iets meer info zal moeten geven, want met die kan je niet echt iets doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Missandei schreef:
    Ik denk dat je toch nog net iets meer info zal moeten geven, want met die kan je niet echt iets doen.


    Oke zal ik doen


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."