• Ja,ik vroeg me dat af.

    Ik zie bij topics dat sommige praten ovr de Q-chat.

    Maar is dat zo ofnie?


    I love BTR and One Direction!

    WBitch schreef:
    (...)

    Klopt. Zit niet voor niks op het havo/vwo. Maar sorry ik ben niet zo'n -dat woord zet ik hier maar niet- om iemand dom te noemen. Ik vraag alleen wat jij het bijdehandte aan vind.

    Leer beter lezen en dingen goed te interpreteren. ;-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Genius schreef:
    (...)
    Dit soort domheid heeft niks te maken met je niveau. Bravo dat je op havo zit :') -applaus-


    Dat hoor/zie je mij toch ook niet typen of zeggen.
    Maarja haal die smily ook maar weg want dat maakt je houding nog alleen maar aroganter


    "Ignite, my love. Ignite."

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Leer beter lezen en dingen goed te interpreteren. ;-)


    OMG voor jou het zelfde verhaal haal die smily weg want dat maakt je houding alleen nog maar aroganter


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ehm ...Ruzie maken is toch niet nodig of mis ik nou iets ..*vaagheid*

    OT: Ik heb geen idee (nerd)


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    WBitch schreef:
    (...)

    Dat hoor/zie je mij toch ook niet typen of zeggen.
    Maarja haal die smily ook maar weg want dat maakt je houding nog alleen maar aroganter

    Wat boeit mij het of mijn houding daar arrogant van wordt. Als ik dat nou graag wil laten zien (:


    -

    Ja, dus? Ik bén arrogant, deal with it. ;-)
    Het is overigens 'smiley' en niet 'smily'. :-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Genius schreef:
    (...)
    Wat boeit mij het of mijn houding daar arrogant van wordt. Als ik dat nou graag wil laten zien (:


    Oke veel plezier me je verder leven. Ik ga op de volgende dingen niet reageren want dan ga ik off topic en dan doe ik het weer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gaan we zelfs in een topic met een simpele vraag 'ruzie maken'? Beetje gezelligheid op de late avond graag (:


    I am an idiot, I move.

    ja die is er ja. (:


    Life is a beautiful struggle

    WBitch schreef:
    (...)

    Oke veel plezier me je verder leven. Ik ga op de volgende dingen niet reageren want dan ga ik off topic en dan doe ik het weer.

    Klopt.


    -

    Nash schreef:
    Gaan we zelfs in een topic met een simpele vraag 'ruzie maken'? Beetje gezelligheid op de late avond graag (:

    Ja. :-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ot: hier is het adres dat je moet toevoegen voor de Q-chat:
    group1295463@groupsim.com


    "Ignite, my love. Ignite."

    Woooot, wat zijn we weer lief voor elkaar :3. Make love not war :Y). Ik hoef geen antwoord meer te geven, want je hebt het antwoord volgens mij al zo'n 30 keer gekregen. Ghehe :3


    Wie du mir, so ich dir.

    @Jabberwocky: Ik kan niet lief zijn. Ik ben hard, kil en gevoelloos. Niets aan te doen. :-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Waar de fuck slaat dit op. Kan een mod haar een pb met de goede chat sturen en dit topic sluiten? En irritante mensen een ban geven, opgeruimd staat netjes.


    Everything means nothing, if I ain't got you.