• Elisabeth is zoals elke gewone leerling die naar Hogwarts gaat: vanaf het moment dat ze haar Hogwarts brief krijgt, is de zomervakantie maar compleet. Maar dit schooljaar leeft er een duister geheim tussen de schoolmuren van de bekende toverschool... Want wat zou er gebeuren als iedereens dromen opeens zouden uitkomen?


    Dit wordt een Ronald Weasley lovestory.


    Rollen:
    # Leerlingen van Hogwarts: SpeakUp (2x), BigChocolate, FredsGirl (2x), xoxooamy (3x), Everest, xTomxFeltonx, 3D

    Ja - ik ben gemeen: ik zet niet welke rollen ik precies nodig heb, zodat jullie je rol er niet naartoe zouden aanpassen.


    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd en jaar:
    Afdeling en reden tot die afdeling:
    Verdere karaktertrekken:
    Foto en beschrijving uiterlijk: (Liefst een bekend persoon zodat ik meerdere foto's kan gebruiken of als de persoon die je gebruikt niet zo bekend is, liefst meerdere foto's - van dezelfde persoon, natuurlijk.)
    Extra: (Huisdier, crush, lievelingseten, toverstok, blahblahblah.)


    Thank you very, very much (: .

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 19:19 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Simpsonizer schreef:
    Heb je nog een rol nodig??
    Xoxo

    Maak maar eentje, hangt er vanaf of ik hem nog kan gebruiken of niet (:

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 14:10 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Harley schreef:
    (...)
    Maak maar eentje, hangt er vanaf of ik hem nog kan gebruiken of niet (:




    Okeyyy Thnx!!

    Volledige naam: Simrin Sophia Kingstone [RoepNaam: Simmi]

    Leeftijd en jaar: 15, 5e Jaar [Denk Ik]

    Afdeling en reden tot die afdeling: Simmi haalt muziek uit alles. Uit afgebroken boomtakken maakt ze fluitjes en mini pijl en boog pijltjes. Ook door grote natuurliefhebberij en inteligentie krijg ze zulke ideeën.

    Verdere karaktertrekken: Simmi, ja raadt het vast al, kan erg boos worden als iemand de natuurschendt. Niet zomaar een vies blaadje op de grond laten vallen maar grote mooie bomen beschadigen. Ook zit ze vol met bezorgdheid. Als een vriend/vriendin in de problemen zit wilt ze héél graag helpen, maar durft het niet zo snel omdat ze bang is om zelf in de problemen te raken. Voor de rest vinden andere mensen haar schattig en een braaf meisje. Maar ze moesten eens weten wat Simmi uitgehaald heeft met haar neefje en nichtje, Olof en Layla. Ze had ze boven een vieze sloot laten zweven, een drankje om laten vallen over hun zondags kleding en ze had Olof eens zo hard laten niezen dat zijn bord omhoog vloog in zijn gezicht.

    Foto en beschrijving uiterlijk: Simmi heeft bruin tegen heel donkerblond , golvend haar. Ze heeft het graag los over haar schouders hangen. Alleen, als ze de natuur in gaat of schoollessen heeft doet ze het in een staart. Ze heeft een aantal, onduidelijke sproetjes in haar gezicht zitten. Ze draagt ook graag een dunne diadeem in.


    Extra: Simmi houd het meest van losse zomerkleding. Ze heeft ook een Ukkepulk genaamd Lina. Haar post uil Roxanne is mooi wit met af en toe aan het eind van een veer een paar goud kleurige veertjes. Haar favoriete vakken zijn; Dreuzelkunde, Verzorging van Fabeldieren, Waarzeggerij en Kruidenkunde.


    Heb je het verhaal al online staan of niet? Dan kan ik gaan beginnen met lezen,,,

    x

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 14:50 ]


    ' Nyctophilia '

    Ookal had ik afgeraden rollen te verdelen, maak ik er zelf ook lekker een x) [het is zo leuk om te doen!]
    Ik heb geen flauw idee of je er iets aan gaat hebben.

    Volledige naam: Bryanna Ji Dawnson
    Roepnaam: Bryanna
    Bijnaam: Bry, Bryan
    Leeftijd en jaar: 16, zesde jaar
    Geboortedag: 13 september
    Afdeling en reden tot die afdeling: Huffelpuf. Bryanna is een ongelooflijk harde werker en heeft er alles voor over om haar dromen waar te maken. Ze vindt het belangrijk goed te presteren op onder andere school.
    Daarnaast staat trouw en vertrouwen hoog bij haar in het vaandel.
    Ze is overigens ook Klassenoudste van Huffelpuf.
    Verdere karaktertrekken: Bryanna kan een beetje saai overkomen, aangezien ze vaak met haar neus in de boeken zit. Ze is echter een hartstikke aardig en grappig meisje als je eenmaal met haar praat.
    Ze wordt echter wel snel jaloers. Ze probeert in alles de beste te zijn, maar dat is eenmaal niet mogelijk.
    Foto en beschrijving uiterlijk: Bryanna Ji [Voor meer foto's, google Jeon Ji Hyun] Ze heeft een gemiddeld postuur en is ongeveer 1.75 meter lang. Haar haren draagt ze meestal los, met soms een diadeem in zodat haar haren niet in haar gezicht hangen.
    Huisdier: Een trouwe kat genaamd Trigger
    Familie: Bryanna Ji komt uit een groot gezin. Ze is de middelste van vijf kinderen. Ze heeft een oudere zus, een oudere broer en twee jongere broertjes. Haar moeder is Koreaans, haar vader is Engels.
    Bloed: Halfbloed; haar moeder is een Dreuzel.


    Carry me away, I hope that you don't break.