• Ehhm volgens mij heeft iedereen op Quizlet wel een rotleven of niet? De 1 heeft anorexia en de ander zit aan de drank en weer de ander doet zich voor als een emo en is een huppel en weer de ander heeft slechte ouders.

    Zijn er geen mensen zoals ik met een goed leven ofzo? Want ik moet toegeven:Ik ben rijk en heb echt veel. Maar op internet hoor je alleen maar dit.

    Wete ni slecht bedoeld op u,want wie wilt er nu ni rijk zijn zijn fso..maar sommige mense hebbe nu eenmaal geluk [jij dus] en sommige mense niet [en daar hoor ik nu weer bij.]

    Ik heb een goed leven(A)


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Mijn leven is goed. Ik heb niks slecht zoals anorexia en zo.
    Maar voor die andere mensen is dat wel erg


    Live life limitless.

    ik heb ook geen slecht leven hoor! je bent niet de enigexD en er zijn egt wel meer mensen hiero die een goed leven hebben hoor!(gok ik)


    Je moet worden wie je bent.

    ik ben niet rijk maar ik heb ook geen kutleven ofzo...


    As If You'll Ever Love Me

    Ik denk da sommige mense gwn overdrijven :] Ik zou hierr vanalles kunne typpe, maar, ik hou mij lievr op de achtergrond ;)


    007

    Ik heb een goed leven(A)

    Dan ben je 1 van de weinige want bijna iedereen heeft hier wel wat :S

    Ik denk da sommige mense gwn overdrijven :] Ik zou hierr vanalles kunne typpe, maar, ik hou mij lievr op de achtergrond ;)

    Ja der zitten zeker mensen bij die overdrijven!! Daar ken ik er echt veel van.'

    whoot, ik kon wensen dat ik rijk ben T_T
    En ik snééd [deed dus] en mijn ouders gaan scheiden, dus daar kan ik weinig aan doen ><

    Je schrijft Normal met een a, niet met een o


    rules don't stop me

    Sorry, het viel even op {:


    rules don't stop me

    Je schrijft Normal met een a, niet met een o

    xD Dankje maar ik kan er nu weinig aan doen xD

    ik ben normaal :D:D
    misschien lichtelijk gestoord maar normaal :D
    xx


    Kuss.

    Ik ben ook redelijk normaal hoor x]


    Tanya is de beste.

    k bn ook normaal ( voor zover toch xD )

    maar k eb wel héél strenge ouders -_-'


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33