• Alles opeten thuis :Y)

    En ze zeikt ook vaak dat ik alle thee opdrink C:

    Hebben jullie ook van die lieve zusjes? Of broertjes/broers? C:
    En maken zij ook altijd van die geniale opmerkingen? Zoals:
    'MAM, ik wil ook gewoon een normaal gezin, en niet "een beeje snoep" en "een beetje tv"'


    I solemnly swear that I am up to no good.

    mijn broer,maar hij is heel lief hoowr. hij is 20,getrouwd en ik mag me tante noemen van een tweeling van 2 jaar. dus nee ik kan niet met je mee praten.

    me broer is irri hij heeft lichte vorm ven pededenos (of hoe je het spelt) das zo irri je kan niet een met hem over iets discussiëren of normaal praten of een grapje dus eigelijk bij na niks en zijn contract bij de maskramer word niet verlengt van wege zijn gedrag en omdat tie sloom is Ö (en de maskramer is al een luie baan xD Ö

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 18:13 ]


    Shoganai i ne~

    Dat gezeik krijg ik van ieder familielid te horen, dat ik een vreetzak ben
    &het klopt:Y)

    Mijn broertje en ik hebben overal ruzie om en ik en mijn zus hebben heel vaak onenigheden.
    maar eigelijk is iedereen hier een vreetzak, maar ik ben de grootste (:

    Ik krijg wel de laatste tijd te horen van mijn vader: Je moet oppassen anders krijg je nog diabetes.
    blablabla ;p

    &toen we met kerst bezoek hadden deed mijn moeder van die overheerlijke chocolaatjes in een bakje, en niemand at wat! dus toen heb ik die taak maar op me genomen (: en toen was alles op..;p
    &toen kreeg ik dus zeik omdat ik alles had opgegeten..
    hihi^^


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Dat gezeik krijg ik van ieder familielid te horen, dat ik een vreetzak ben
    &het klopt:Y)

    Mijn broertje en ik hebben overal ruzie om en ik en mijn zus hebben heel vaak onenigheden.
    maar eigelijk is iedereen hier een vreetzak, maar ik ben de grootste (:

    Ik krijg wel de laatste tijd te horen van mijn vader: Je moet oppassen anders krijg je nog diabetes.
    blablabla ;p

    &toen we met kerst bezoek hadden deed mijn moeder van die overheerlijke chocolaatjes in een bakje, en niemand at wat! dus toen heb ik die taak maar op me genomen (: en toen was alles op..;p
    &toen kreeg ik dus zeik omdat ik alles had opgegeten..
    hihi^^


    Whaha, ik heb dat ook heel vaak, maar bij ons is het zo dat we veel biologisch eten,
    En m'n ouders letten ook goed op wat ze eten. Mn pa doet een of andere studie over moneculaire voeding.
    Ze zijn nogal obsessed, laten we het daarop houden.
    En daarom zeiken ze veel C:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    aah dat heb ik ook toen ik nog thuis woonde met mijn broer en zus xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik heb hetzelfde! Mijn zusje van 11:S Die eet alles op, juist wanneer ik er zin in heb! En ze geeft altijd mij de schuld:| en dan gaat ze zeuren als ik een keer iets lekkers neem..


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    imlove schreef:
    Ik heb hetzelfde! Mijn zusje van 11:S Die eet alles op, juist wanneer ik er zin in heb! En ze geeft altijd mij de schuld:| en dan gaat ze zeuren als ik een keer iets lekkers neem..


    En jou de schuld geven ook. Aww xd


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik heb een broertje van 13, en die noemt me een geile teddybeer. HAHAH, ik heb best wel een goede band met mijn bro.


    Alleen maar tranen van geluk

    Futuristic schreef:
    Ik heb een broertje van 13, en die noemt me een geile teddybeer. HAHAH, ik heb best wel een goede band met mijn bro.


    Whaha, en je ouders vinden dat niet erg? xd


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    (...)

    En jou de schuld geven ook. Aww xd


    Ja als ik dan een keer een stukje chocola neem noemt ze mij een vreetzak en als zij dan een keer iets lekkers eet (dat is dan altijd veel; een heel pak speculaasjes, rijstwafels en een reep chocola met een vriendin dit keer..) dan is dat omdat ze honger heeft en nooit iets eet:S

    en als mijn vader dan vraagt'waar zijn de speculaasjes?' doet ze alsof ze van niks weet!:O


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    ik heb een super irri zusje van 7, op het eerste gezicht lijkt ze lief en schattig omdat ze een kingsize slijmbal is maar ze is echt een gluipert!
    maar mijn broertje is 1 jaar en 1 maand en die is zooooo lief!


    THAT'S HOW I ROLL

    Mijn zus denkt soms mij te bemoederen omdat ze 8 jaar ouder is ... Verder hebben we gewoon een typische zussen relatie. We kunnen niet zonder elkaar, maar vliegen elkaar soms -figuurlijk- keihard in de haren. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    BakaMe schreef:
    ik heb een super irri zusje van 7, op het eerste gezicht lijkt ze lief en schattig omdat ze een kingsize slijmbal is maar ze is echt een gluipert!
    maar mijn broertje is 1 jaar en 1 maand en die is zooooo lief!


    Kleine zusjes en broertjes zijn over het algemeen ook veel leuker, na een leeftijd van 6 worden ze eigenwijs -.-


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    (...)

    Whaha, en je ouders vinden dat niet erg? xd


    hahaha néééé', want mijn bro en ik zijn héél netjes beneden xd.
    Mijn broertje is gewoon seksistisch. xd


    Alleen maar tranen van geluk

    Futuristic schreef:
    (...)

    hahaha néééé', want mijn bro en ik zijn héél netjes beneden xd.
    Mijn broertje is gewoon seksistisch. xd


    Whaha, dat herken ik ergens van.. Jongetjes van 13 kunnen een vre-se-lijk-e dirty-mind hebben :P


    I solemnly swear that I am up to no good.