• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:50 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zodra ik weet dat ik droom ben ik wakker.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mij nooit gebeurd.
    Best wel jammer (:
    Ik droom zulke rare dingen, haha :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Nee, ik heb juist als ik al wakker ben dat ik dan vaak nog even denk dat het echt was.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Spain schreef:
    Zodra ik weet dat ik droom ben ik wakker.

    Ik heb zo vaak door dat ik droom,ik kan hem niet eindigen en een beetje besturen maar ik weet wel dat dit een droom is.
    Ik dag dat dat heel normaal is,ik heb dat minimaal één keer per maand,vaak vaker.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat heb ik ook wel een paar x gehad x] das echt raar xD

    ja daar heb ik last van. :'D
    maar ik dacht dat iedereen dat wel had.. ? $


    Life is a beautiful struggle

    Bij mij is het vaak gebeurd toen ik kleiner was. Ik wou dan niet wakker worden :p


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Toen ik klein was, was ik me er ooit eens bewust van als ik van een flat af zou springen in m'n droom dat ik dan wakker zou worden. En toen ik in m'n droom achterna werd gezeten door een heks ofzo, wilde ik m' ogen open krijgen, omdat ik wist dat ik droomde.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat heb ik ook van kleins af aan al :)


    dream, dare, fly!

    Spain schreef:
    Zodra ik weet dat ik droom ben ik wakker.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    LALALALALA schreef:
    Nee, ik heb juist als ik al wakker ben dat ik dan vaak nog even denk dat het echt was.


    Mijn dromen zijn altijd heel levendig, en ik voel als ik wakker was nog steeds alle aanrakingen, die ik in mijn droom had.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik had vroeger altijd van die dromen die zich 3 keer per jaar herhaalden, als ik wakker werd lag ik altijd op de grond, echt eng.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Soms droom ik dingen en dan denk ik 'damn, gelukkig dat dit een droom is' maar het volgende moment ben ik dat gevoel alweer kwijt en ben ik doodsbang. Alsof ik het vergeten ben. Heel raar. Ik krijg ook vaak steeds dezelfde dromen. Of dromen waarbij één aspect steeds terug komt. Ik heb eens een tijdland dromen gedroomd, waarbij ik er ergens langs de zijlijn geobserveerd werd door een grote man, wiens gezicht ik niet kon zien. Die is er zeker enkele weken geweest en toen ging hij gewoon weg.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja ik heb het wel eens gehad.