• Ja, dat wil ik wel eens weten. (nerd).
    Ik ben dan getrouwd met een voetballer, en dan ben ik een beroemde voetbalvrouw. -Ja, ik droom veel-

    En jullie? :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik word putjesschepper :Y)

    Eigenlijk wil ik daar nog niet over nadenken, :P


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik word zombiejager.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben heb een medicijn voor kanker uitgevonden :Y)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    eerst ga ik er eens flink van nemen. (ik wil een wereldreis maken,de wereld is zoveel groter dan mijn boerendropje). en daarna kan ik me hopelijk binden met me ware liefde en ben ik moeder. en hopelijk een leuk huis,mooie auto,leuke vrienden,leuk werk. gewoon het perfecte leven!

    dat ik twee lieve kinderen heb een super lieve man en leuk huisje met een leuke hond erbij xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Dat ik een beroemde actrice wordt over de hele wereld, dus niet alleen in Nederland ofzo >.<, ik ga dan onder andere wonen in New York,ik ga trouwen met een bekende acteur, krijg 5 of 6 kinderen en wordt mega gelukkig (:


    nou, nu maar hopen dat het allemaal lukt ^^


    Me so good.

    Ik wil dan een grote trektocht maken(te paard), door Europa en Azië, waar ik maar kan komen. ^^

    Of ik studeer iets(het liefst in IJsland of Noorwegen, en anders Zwitserland of Canada).
    :3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 18:48 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Cavalry schreef:
    Ik wil dan een grote trektocht maken(te paard), door Europa en Azië, waar ik kan komen te paard. ^^

    Of ik studeer iets(het liefst in IJsland of Noorwegen, en anders Zwitserland of Canada).
    :3


    te paard!

    Ik leg niets vast. Ik grijp gewoon al het leuke aan wat ik onderweg tegenkom en zie wel wat er van komt. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jigsaw schreef:
    Ik leg niets vast. Ik grijp gewoon al het leuke aan wat ik onderweg tegenkom en zie wel wat er van komt. :'D

    NNailaa schreef:
    Ik word putjesschepper :Y)


    lol Naila xD


    Ik reis dan de hele wereld rond, hopelijk met mijn vriend als het kan, dat is wel mijn droom ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik ben een actrice en schrijfster (het liefst niet wereldberoemd) en heb mijn ware liefde als man. Ik heb 3 kinderen en ben dolgelukkig.

    Ik hoop dat het zo wordt, maar ik ben al lang blij als ik gewoon gelukkig ben.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Hoop ik in japan te zitten. XD


    behind very angel is a demon

    dan woon ik in L.A. of Vancouver, en heb ook nog een klein appartementje in N.Y.C., ben ik een gerespecteerd actrice en heb een Range Rover.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.