• Ik was vandaag in de Gstar store in Osdorp. Het is een soort outlet ..
    Nu ben ik geslaagd voor een leuk vest en een broek. Hieronder een foto van het vest. Het was nu 40 euro, maar was daarvoor 98 euro .. en dat had ik er echt niet voor neergelegd.
    Volgens mij wordt merkkleding met de dag duurder, want het is gewoon niet grappig meer. Heb wel een Gstar broek voor 29 euro kunnen scoren *O*

    Iemand anders nog nieuwe aankopen?


    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 20:01 ]


    To infinity and beyond •

    Niet helemaal mijn ding, maar de prijs waarvoor je hem hebt is wel gaaf. Ik wil ook echt al heel lang zo'n G-star broek(cat)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:38 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb laats een blouse gekocht bij de Vero Moda waarvan de kraag afgezet is met studs, maar verder heb ik helemaal niets nieuws. En dat vind ik jammer, want ik ben een echte shopaholic, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Aurorae schreef:
    Niet helemaal mijn ding, maar de prijs waarvoor je hem hebt is wel héel gaaf. Ik wil ook echt al heel lang zo'n G-star broek(cat)

    Waarom? 'Omdat het van G-star is?' :').

    OT: Leuk vest, vooral voor die prijs!
    Ik vind het ook altijd zo belachelijk, die prijzen. Of het nou een broek van €30,- of €100,- is, mij maakt dat echt niks uit. :'D

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:06 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Heel veel. Mijn kleding kast was aan een opfrissing toe :') Dus mijn mama en ik hebben schaamteloos geshopped.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aragog schreef:
    (...)
    Waarom? Omdat het van G-star is? :').

    OT: Leuk vest, vooral voor die prijs!
    Ik vind het ook altijd zo belachelijk, die prijzen. Een broek van de New Yorker o.i.d vind ik al prima. :')


    Ik ben beperkt tot G-star & Only, want dat zijn de enige pasvormen die ik aankan. Heb nogal een vreemd lichaam geloof ik :') Dus qua prijs is het voor mij echt klote .. Daarom ben ik echt blij met deze outlet haha.


    To infinity and beyond •

    Dat vest is awesome :D
    Jammer genoeg heb ik geen kleedgeld, dus moet alles kopen met mijn moeder...

    Nee, ik draag het liefst donkere kleuren. Zwarte broek, en jammer genoeg moet er dan iets lichters boven. Dan kies ik het liefst voor bruin
    Ik heb al in geen tijden meer jurken gedragen, ik haat die dingen, evenals rokken.

    Met een schoolfeest wordt ik meestal gedwongen. D:

    Nogmaals, Ik <3 jou vest


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ja man, het is allemaal hartstikke duur. Ook H&M is niet meer zoals vroeger zo goedkoop. Dat komt doordat de katoenprijzen zijn gestegen, de hele kledingmarkt- en industrie. Maar ja, wat doe je eraan.

    OT: Leuk vest op de foto! Haha, nee, krijg 1 okt. weer kleedgeld. Heb telkens dingen die ik wil, dan weer niet, ik vind iets anders leuk et cetera. Haha, nou mooi toch? Belachelijk zo duur het was, dan is de prijs een stuk leuker als je weet wat je bespaart! ;D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wauw, voor €127 kan ik 4 broeken halen, een vest en een paar t-shirt's.
    Daarom koop ik dus nooit merkkleding, bullshit en niet zo'n klein beetje ook.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Wauw, voor €127 kan ik 4 broeken halen, een vest en een paar t-shirt's.
    Daarom koop ik dus nooit merkkleding, bullshit en niet zo'n klein beetje ook.


    Dan weet ik niet waar jij shopt maar ik heb echt niet zo veel voor dat bedrag. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Dan weet ik niet waar jij shopt maar ik heb echt niet zo veel voor dat bedrag. :'D


    Dat is best te doen voor dat bedrag, ik weet ook niet wat ik allemaal uit mijn kleedgeld haal voor 3 maanden. Ik krijg altijd per 3 maanden gestort en daaruit haal ik altijd heel veel dingen. Je moet gewoon goed zoeken!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Valentino schreef:
    (...)

    Dan weet ik niet waar jij shopt maar ik heb echt niet zo veel voor dat bedrag. :'D

    4 broeken = 4x20 = €80
    1 vest = €15
    €80 + €15 = €95

    En van het over gebleven geld kan ik t-shirt's halen. Lang leve C&A.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh wacht het was toch 40 euro?
    40 + 29 = €69

    2 broeken = 2x20 = €40
    1 vest = €15
    €40 + €15 = €55

    Dan kan ik nog t-shirt's halen en heb ik alsnog heel veel gehaald.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik koop geen merkkleding. Meestal koop ik mijn kleding bij de New Look. Maar wel cool dat je 'm nu voor zoveel minder kon krijgen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Aragog schreef:
    (...)
    Waarom? 'Omdat het van G-star is?' :').

    OT: Leuk vest, vooral voor die prijs!
    Ik vind het ook altijd zo belachelijk, die prijzen. Of het nou een broek van €30,- of €100,- is, mij maakt dat echt niks uit. :'D


    Don't be like the rest of them, darling

    Da's een mooie koop! Ik zou het ook alleen doen, als het 'te doen' is qua prijs.


    You are beautiful, you are love.