• Ja, dat wil ik wel eens weten. (nerd).
    Ik ben dan getrouwd met een voetballer, en dan ben ik een beroemde voetbalvrouw. -Ja, ik droom veel-

    En jullie? :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hopelijk rechten aan het studeren of afgestudeerd en advocaat/rechter ^^


    Life is hard and then we die

    Gewoon gelukkig(krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Over 10 jaar heb ik al een aantal films gemaakt waar ik zelf de hoofdrol in speelde + ben ik getrouwd met een hotte muzikant.

    Over 20 jaar ben ik bezig met wereldverbetering en heb ik kindjes gekregen + geadopteerd en ben ik inmiddels verhuisd naar Brazilie. :P

    (A)

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 21:11 ]


    Tell me about it, stud.

    Hopelijk even comfortabel als ik nu ben (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik hoop dat het leven dan iets simpeler lijkt. -wat het waarschijnlijk nooit zal lijken-


    wth.

    Getrouwd met een latino genaamd Arturo, wonend nabij de grens met Mexico, twee kinderen: Shanaynay & Ricardo. Werkloos, wachtend tot Arturo uit de bak komt.
    Jep that's pretty much it.


    I lost myself in FM airwaves

    Ik denk daar veel te veel over na volgends iedereen:S.
    Maar ik zie mezelf als een lieve moeder, met 2 of 3 kinderen, een lieve man en een leuk huis+ huisdieren. En ik werk dan als dokter of basisschoollerares. of anders..


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Over 10 / 20 jaar, hoop ik mijn studie(s) afgerond te hebben en het beroep uit te oefenen die ik wil. En verder weet ik het nog niet. Ik blijf wel gewoon ergens in Nederland wonen :'D


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Afgestudeerd, een goeie job, getrouwd met mijn huidige vriend, een eerste kindje, zwanger van een tweede en een super leuk huisje.(binnen 10 jaar)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dan ben ik eventmanager en werk ik bij 1 van de bekendste events ter wereld 8D Welke weet ik nog niet. Natuurlijk heb ik bakken met geld, een leuke vriend en HEEL misschien 1/2 kinderen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Halley schreef:
    Getrouwd met een latino genaamd Arturo, wonend nabij de grens met Mexico, twee kinderen: Shanaynay & Ricardo. Werkloos, wachtend tot Arturo uit de bak komt.
    Jep that's pretty much it.

    _O_


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Eeh,
    wonend in Spanje.
    Belachelijk groot huis mét paardenstallen.
    Gelukkig getrouwd en 2 lieve kindjes.

    Nja. Eigenlijk heb ik nog geen idee (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Iglesias schreef:
    Ja, dat wil ik wel eens weten. (nerd).
    Ik ben dan getrouwd met een voetballer, en dan ben ik een beroemde voetbalvrouw. -Ja, ik droom veel-

    En jullie? :9~


    hetzelfde als jou:Y)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Volwassen


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik leef in een villa-doos, onder een grijze brug vol graffiti en langs mij woont een andere miljonair in een villa-doos :3


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.