• Een begeleidend centrum, dat is waar jongeren komen als ze niet meer thuis kunnen wonen, en ze uit hun huis worden gezet. Zeven jongeren wonen nu in het Begeleidend Centrum (BC): Yuna, zo heet het BC. Yuna is een Christelijke instelling, en iedereen die daar zit krijgen daar een tweede kans om hun leven goed te beginnen.
    Ze halen allerlei fratsen uit, en maken leuke tijden mee - maar ook tijden waarvan ze het liefst wilden dat ze niet bestonden. Op een Begeleidend Centrum hoort natuurlijk ook begeleiding, en niet altijd kunnen de jongeren met de leiding overweg..
    Er zijn ook zoveel regels op 't BC, (bijv. Geen liefdesrelaties) dat ze ook echt overtreden moeten worden. Because rules are there to break, right?

    Liefde, drugs, seks, misdaden, ruzie, en meer.


    Het liefst wil ik meer jongensrollen dan meidenrollen, als er toch meer meidenrollen komen - kan het zijn dat ik alleen de jongensrollen kies, en maar 1 meisjesrol kies. Ik wil dus minstens 4 á 5 jongensrollen, en 3 meisjesrollen.


    ROLLEN:
    {x} 4 á 5 jongens, voor in 't BC.
    - Harley.
    - Mayci.
    - Sid.
    - OLDROSES.

    {x} 3 meisjes, voor in 't BC.
    - 3D.
    - Mayci.
    - hedyx.

    {x} 4 á 5 leiding.
    {x} vriend(inn)en van een bepaalde jongere.
    - Harley.
    {x} zelfbedachte rollen.

    INVULLEN:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geboortedatum:
    Roepnaam:
    Religie (Geloof):
    Familie (Vertel kort iets over het personage's familie):
    Verleden:
    Uiterlijk + Foto:
    Karakter:
    Status:
    Crush:
    Favoriete liedje:
    Kledingstijl:
    Extra:
    Titel?


    Je mag meerdere rollen aanmaken/ hebben, en denk eraan: de karakters moeten zo verschillend mogelijk zijn.
    Als jullie de rollen inleveren, dan zorg ik ervoor dat jullie een fantastisch nieuw verhaal krijgen - en dat jullie adem erdoor in beslag wordt genomen.

    NIET DE EERSTE,
    MAAR DE BESTE!

    Ps. Ik hou van creatieve rollen, als het zo creatief mogelijk is - dan heb je mij al overgehaald!

    Denk erom, you guys! (;

    DIT VERHAAL STAAT ONLINE!

    Er staan al een paar delen online! Ziehier!
    Dus neem snel een abo & lees dit leuke verhaal met de koppige jongeren in de hoofdrollen!

    Ik waarschuw namelijk zelf niet.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 10:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rol: Begeleider
    Volledige naam: Damon Salvatore
    Geboortedatum: 21-12-1987
    Roepnaam: Damon
    Religie (Geloof): niet
    Familie (Vertel kort iets over het personage's familie): ik heb geen familie want die zijn eerder al overleden allemaal aan een dodelijke ziekte maar ik ben net aan de dood ontsnapt
    Verleden: heeft een heel tragisch verleden, foute vrienden, dronk vroeger, heel veel maar heeft het ook afgeleerd, heeft geen vrienden, vertrouwd mensen niet echt
    Uiterlijk + Foto: http://tristeteauitarii.files.wordpress.com/2010/08/drew-fuller-marius.jpg
    Karakter:vijandig, een beetje terug getrokken, houd niet van gezeligschap, kan wat gemeen overkomen, maar als je hem beter leert kennen ga je hem een schat vinden, kan goed geheimen bewaren
    Status: de begrip volle leider
    Crush: X
    Favoriete liedje: judas, 30 second to mars king of leon
    Kledingstijl: gothic
    Extra: X
    als je meer wilt weten wil je me het melden:X


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    angelvampier schreef:
    Rol: Begeleider
    Volledige naam: Damon Salvatore
    Geboortedatum: 21-12-1987
    Roepnaam: Damon
    Religie (Geloof): niet
    Familie (Vertel kort iets over het personage's familie): ik heb geen familie want die zijn eerder al overleden allemaal aan een dodelijke ziekte maar ik ben net aan de dood ontsnapt
    Verleden: heeft een heel tragisch verleden, foute vrienden, dronk vroeger, heel veel maar heeft het ook afgeleerd, heeft geen vrienden, vertrouwd mensen niet echt
    Uiterlijk + Foto: http://tristeteauitarii.files.wordpress.com/2010/08/drew-fuller-marius.jpg
    Karakter:vijandig, een beetje terug getrokken, houd niet van gezeligschap, kan wat gemeen overkomen, maar als je hem beter leert kennen ga je hem een schat vinden, kan goed geheimen bewaren
    Status: de begrip volle leider
    Crush: X
    Favoriete liedje: judas, 30 second to mars king of leon
    Kledingstijl: gothic
    Extra: X
    als je meer wilt weten wil je me het melden:X


    Hmm, sorry dat ik het zeg hoor.. Maar een begeleider is wel iemand die jongeren hoort te steunen en begeleiden in vanalles. Dus ze mogen geen jongeren afkatten, en als de leiding geen vertrouwen in mensen heeft; dan kunnen ze ook net zo goed geen leiding voor jongeren zijn. Want dan vertrouwt hij die jongeren toch niet. Een begeleider is juist iemand die een gezellig en vertrouwelijk karakter heeft. Wat jij nu als rol hebt hoort meer bij een jongere dan bij een begeleider, sorry!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Er staan al een paar delen online! Ziehier!
    Dus neem snel een abo & lees dit leuke verhaal met de koppige jongeren in de hoofdrollen!

    Ik waarschuw namelijk zelf niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    echt super leuk deze storie als je nog rollen nodig heb hoor ik het wel ik wil je dan wel helpen om er nog een paar te bedenken ;)XxX

    [ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 23:11 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    echt super leuk deze storie als je nog rollen nodig heb hoor ik het wel ik wil je dan wel helpen om er nog een paar te bedenken ;)XxX


    Ik zou graag nog een paar leidingen willen hebben. Of je kunt ook alsnog wat vrienden verzinnen voor de jongeren die in Yuna zitten? (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LunaLucca schreef:
    (...)

    Ik zou graag nog een paar leidingen willen hebben. Of je kunt ook alsnog wat vrienden verzinnen voor de jongeren die in Yuna zitten? (:


    Okey als ik wat meer tijd heb zal ik dat doen voor je ;)
    heb je een beetje in je hoofd wat voor leidingen je wil hebben hele strengen of wat minder streng mannen of vrouwen he oude of wat jongere bijv. begin 30 ofzo zeg maar wat is zo beetje jou idee voor een leiging gevende? ;) Xx


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    Okey als ik wat meer tijd heb zal ik dat doen voor je ;)
    heb je een beetje in je hoofd wat voor leidingen je wil hebben hele strengen of wat minder streng mannen of vrouwen he oude of wat jongere bijv. begin 30 ofzo zeg maar wat is zo beetje jou idee voor een leiging gevende? ;) Xx


    Haha, dat maakt voor mij niet echt iets uit. Verzin maar iets leuks en creatiefs! Als je maar geen leidinggevende gaat maken, terwijl het een beetje op een jongere lijkt; want dat gaat dus echt niet!


    Don't walk. Run, you sheep, run.