• okeeJ dis best wel vaag maar er zijn vandaag 2 dingen gebeurt die voor de 2de keer zijn gebeurt :(

    - ik ben, samen met mijn vriendin voor de 2de keer aangevalle door dezelfde tamme kraai :S

    - nu noemt iemand anders mij ook gothic :(

    dat laatste; daardoor voel ik me egt eenzaam :( terwijl ik eigenlijk weet dat dat niet zow is en dat er genoeg mensen voor me zijn maar ik kan er gwn niks aan doen dat gevoel :( help me!!


    when words fail, music speaks.

    En jij laat je dag daardoor verspeten? Tjees,ben jij nou sterk? Iemand zoals jij en ik kan dat toch wel aan? Ik werd vroeger 5 dagaen per week gepest voor gothic,het deed me niks. Kom op zeg,wat postiver over jzelf. Be A Bitch

    ma arm schaap toch, dieje kraai dar kunde ni veel aan doen en die mense.. negeer die gewoon, als ge daar op ingaat word het alleen erger.
    remember: Haters Make Me Famous ;)


    Kuss.

    Ik zou me er niks van aantrekken als iemand me gothic zou noemen. Je moet denken. Mijn kledingstijl is niet perfect, maar die van hun ook niet en dat maakt ons apart

    ut gaat egt al vet lang,,en zou jij het leuk vinde als je elke avond als je met een groepje "vrienden" bent en dat 1 van hun je nergeert en de anderen bij je weg lokt zodat je alleen staat en niemand meer naar je omkijkt :(


    when words fail, music speaks.

    en ik trek me der ook nie egt veel aan van dat ze me zow noeme ik nerger ze oowk altijd maar dak ook buitengesloten word enzoow :(


    when words fail, music speaks.

    Wat ik ook vaak denk: Over ongeveer 70 jaar ben ik dood en heb ik het gehad. (Misschien mag ik zo NIET denken maar doe het wel)

    Wat ik ook vaak denk: Over ongeveer 70 jaar ben ik dood en heb ik het gehad. (Misschien mag ik zo NIET denken maar doe het wel)
    Ik zou eerder denken over 3 jaar heb ik lekker veel vrienden via mijn werk

    Ik word (en dit is niet overdreven) elke dag meer als 1 keer uitgescholden voor Gothic. Ik vind het ook niet leuk. Ik word kwaad omdat ik 1. Anders genoemt word, dus raar. 2. Mensen mij in een hoekje proppen. En 3. Ik niet veel van die mensen mag, dus willen niets met me te maken hebben. Jaa, omdat ik dus "anders" en "raar" ben. Trek je er niets van aan. Gaat vanzelf over.. ;)

    Veel sterkte :')


    bla bla bla

    Wat ik ook vaak denk: Over ongeveer 70 jaar ben ik dood en heb ik het gehad. (Misschien mag ik zo NIET denken maar doe het wel)

    nou dat helpt.. en moet ik me me hele leven zoow voelen als nu ? :(


    when words fail, music speaks.

    Ik word (en dit is niet overdreven) elke dag meer als 1 keer uitgescholden voor Gothic. Ik vind het ook niet leuk. Ik word kwaad omdat ik 1. Anders genoemt word, dus raar. 2. Mensen mij in een hoekje proppen. En 3. Ik niet veel van die mensen mag, dus willen niets met me te maken hebben. Jaa, omdat ik dus "anders" en "raar" ben. Trek je er niets van aan. Gaat vanzelf over.. ;)

    Veel sterkte :')

    zei ik egt een kutwijf die begon., en 1.5 jaar gelede was ze nog me BF !! en nu behandeld ze me als oud vuil ik zit erover te denke om haar egt hard gde waarheid te zggn want ze gaat om met nep-vrienden en straks heeft ze helemaal niemand meer (puh)


    when words fail, music speaks.

    (...)
    zei ik egt een kutwijf die begon., en 1.5 jaar gelede was ze nog me BF !! en nu behandeld ze me als oud vuil ik zit erover te denke om haar egt hard gde waarheid te zggn want ze gaat om met nep-vrienden en straks heeft ze helemaal niemand meer (puh)
    Bekijk haar kant eens voordat je ruzie gaat maken. Misschien vindt ze jou nog aardig, maar doet ze zo, omdat ze haar andere vriendinnen niet kwijt wilt.
    http://www.songteksten.nl/songteksten/67677/Aly-&-aj/Never-Far-Behind.htm<- lees die songtekst maar eens

    Ja sorry, ik denk dat ik te positief over iedereen ben =|

    Boboke:O je weet toch dat ik er immer vo je ben! waarom zeg je me dat dan niet direct?:O:(

    En omdat ze gothic zeggen wilt het dit zeggen: ze zijn je niet waard men schatii xD NIET! als zij over zo'n dignen gaan liggen kappn moetn zij het wtn(K) soms wou ik dat ik bij jou op school zat samen zijn we sterk(K)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)Bekijk haar kant eens voordat je ruzie gaat maken. Misschien vindt ze jou nog aardig, maar doet ze zo, omdat ze haar andere vriendinnen niet kwijt wilt.
    http://www.songteksten.nl/songteksten/67677/Aly-&-aj/Never-Far-Behind.htm<- lees die songtekst maar eens

    Ja sorry, ik denk dat ik te positief over iedereen ben =|


    moet zij us van mijn kant bekijken dan! ze roddelt achter me rug om,, en dat hoor ik dan weer via via en ze kan toch gwn tege iedereen aardig doen dan? ik voel me egt een afdankertje


    when words fail, music speaks.

    Boboke:O je weet toch dat ik er immer vo je ben! waarom zeg je me dat dan niet direct?:O:(

    En omdat ze gothic zeggen wilt het dit zeggen: ze zijn je niet waard men schatii xD NIET! als zij over zo'n dignen gaan liggen kappn moetn zij het wtn(K) soms wou ik dat ik bij jou op school zat samen zijn we sterk(K)


    (flower) ik wil naar BE verhuize!


    when words fail, music speaks.

    (...)

    (flower) ik wil naar BE verhuize!

    Ik zal op je wachten tot je erbent(K)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....