• okeeJ dis best wel vaag maar er zijn vandaag 2 dingen gebeurt die voor de 2de keer zijn gebeurt :(

    - ik ben, samen met mijn vriendin voor de 2de keer aangevalle door dezelfde tamme kraai :S

    - nu noemt iemand anders mij ook gothic :(

    dat laatste; daardoor voel ik me egt eenzaam :( terwijl ik eigenlijk weet dat dat niet zow is en dat er genoeg mensen voor me zijn maar ik kan er gwn niks aan doen dat gevoel :( help me!!


    when words fail, music speaks.

    (...)
    Ik zal op je wachten tot je erbent(K)


    kan je nog best lang wachte (lol)


    when words fail, music speaks.

    (...)

    kan je nog best lang wachte (lol)

    kheb tijd ik zit al een hele dag depri achter de comp te wezen dus kunnen er nog wel een paar jaren depri bij:'(


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    kheb tijd ik zit al een hele dag depri achter de comp te wezen dus kunnen er nog wel een paar jaren depri bij:'(


    hallo als je je verveelt&depri voelt kom dan naar hier!! duh je kan hier wel slape sleur ik je gwn mee naar school =D


    when words fail, music speaks.

    (...)

    hallo als je je verveelt&depri voelt kom dan naar hier!! duh je kan hier wel slape sleur ik je gwn mee naar school =D

    kan echt ni lachen:( daarjuist heb ik 1second een smile gehad 1SECOND!! en vo derest niet gelachen uren aan een stuk:(


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    kan echt ni lachen:( daarjuist heb ik 1second een smile gehad 1SECOND!! en vo derest niet gelachen uren aan een stuk:(


    :D:D:D lach!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(baby)(baby)(baby)(baby)plz(A)


    when words fail, music speaks.

    (...)
    zei ik egt een kutwijf die begon., en 1.5 jaar gelede was ze nog me BF !! en nu behandeld ze me als oud vuil ik zit erover te denke om haar egt hard gde waarheid te zggn want ze gaat om met nep-vrienden en straks heeft ze helemaal niemand meer (puh)


    Ooh dat is wel erg ja :O! En als ik jou was zou ik de waarheid ook maar is gaan zeggen!


    bla bla bla

    (...)

    :D:D:D lach!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(baby)(baby)(baby)(baby)plz(A)

    tis al beter:D


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)

    Ooh dat is wel erg ja :O! En als ik jou was zou ik de waarheid ook maar is gaan zeggen!


    :S uhu maar ik zie haar bijna nooit meer,, want ze gaat vanaf 1 week via een andere weg naar school [ik natuurlijk wel bij dak nie meer met haar hoef te fietse]


    when words fail, music speaks.

    (...)
    tis al beter:D


    mooi =D


    when words fail, music speaks.

    (...)

    mooi =D
    SMILE TO THE WORLD SMILE TO ME TOM WILL COME I KNOW IT!(H)
    :D


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    SMILE TO THE WORLD SMILE TO ME TOM WILL COME I KNOW IT!(H)
    :D

    (lol)


    when words fail, music speaks.

    (...)
    (lol)

    ik moet gaan(doeg)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....