• heey hoii haay
    Jah ik weet dat ik al een topic er over heb gemaakt maar er geageren maar wijnig mensen of mensen die de zelfdee rol willen.Dus nog 1 keer : Rollen.
    En iemand met het beste tekstje mag de rol!En ik zeg niet wie de rol krijgt!!moet je onze quiz maar maken(A)



    Ik(Shanice bekend als NimmaGirl) & Joliená(bekend als SceneDoll),Maken een quiz en daar hebben we rollen voor nodig.

    Hier alvast een klein stukje:



    Tom wordt model bij Karl Kani,zijn vriendin vind het niet echt cool,dat haar vriendje model wordt.Daarom maakt ze het uit.Tom word verliefd op een meisje,en hij wilt haar voor zich winnen,maar in nadeel : zij heeft al een vriendje.Hoe gaat het veder??.



    en nog een stukje :

    Bill word model bij Armani.Zijn vriendin vind het übervet,Omdat zij ook in de modewereld zit.Maar er gebeurt wat,Waar door BIll zijn hart breekt.Hij zou nooit meer verliefd kunnen worden.Maar dan komt er een meisje die zijn hart op hol laat slaan.Maar ik probleempje : zij moet niks van hem hebben.



    Dit kom er dus in voor^^.

    Hier komen de rolletjes:





    vriendin Tom [Voor even]:BEZET!!

    toekomstige vriendin Tom:BEZET!!

    bf van toekomstige vriendin Tom:BEZET!!

    Vriendin Bill[voor even]:BEZET!!

    toekomstige vriendin Bill: BEZET!!

    Zusje Toekomstige vriendin Bill:BEZET!!

    Vriendin Georg:BEZET!!

    Vriendin Gustav:BEZET!!



    Dit moeten we weten :

    Naam :

    Leeftijd :

    Fotovoor vriendinnen van Tom en Bill willen jullie dan een model kiezen??zoals Tyra Banks ofzo)

    Tekstje:

    De gene met het beste tekstje krijgt de rol.



    Xoxo Shanice(NimmaGirl) und Joliená(SceneDoll)

    Nobody??(huil)

    toekomstige vriendin Tom


    Naam :
    Chantou


    Leeftijd :
    17


    Fotovoor vriendinnen van Tom en Bill willen jullie dan een model kiezen??zoals Tyra Banks ofzo)
    http://dragonbrothers.deskpage.net/Uploads/doutzen%20kroes.jpg


    Tekstje:
    Mijn naam is Chantou ,en ik ben 17 jaartjes jong ;)
    Ik hou van Feesten,Foto's maken, en mn vrienden, Waar ik echt niet tegen kan zijn mensen die denken dat ze alles zijn ,of mensen die anderen niet respecteren omdat ze er anders uit zien bijv.
    Verder heb ik ook nog een zware lolly-verslafing xD
    Mijn muzieksmaak is als volgende:
    Rock ;) Ik vind Tokio Hotel & soo egt goewd ..
    Mijn vriendinnen niet echt,,maar hun respecteren mijn smaak wel,,gelukkig :)
    Maar me bf belt ,, Laters ;)


    Crack a bottle

    toekomstig vriendin tom ;)

    infoo komt soo


    oke :D

    toekomstege vriendin Tom
    naam:Iris
    leeftijd:19
    foto:http://www.theage.com.au/ffximage/miley_narrowweb__300x444,2.jpg
    Tekstje:Hey mijn naam is Iris!Ik hou van turnen en vind tokio hotel echt super goed.Monsoon is men lievelings nummer van hen.ik heb veel lievelingsliedjes.Ik ben vooral fan van:Tokio hotel,Rihanna,Avril Lavingne,Hilary Duff enz.Maar ik moet nu gaan.Grtjs,
    XXX Elisa.

    MEER????

    zeg al toekomstige vriendin Tom!!

    zeg al toekomstige vriendin Tom!!


    Jah maar we w8en nog op andere mensen....

    Ok
    weet et ben ongeduldig

    Als ik de rol van Toekomstige vriendin Tom niet krijg,,mag ik dan mieschien die van vriendin voor even?? Njaaa,,
    Je quiz lijkt me leuk trouwes ;)
    Khoop dat ik de rol krijg (K)


    Crack a bottle

    Als ik de rol van Toekomstige vriendin Tom niet krijg,,mag ik dan mieschien die van vriendin voor even?? Njaaa,,
    Je quiz lijkt me leuk trouwes ;)
    Khoop dat ik de rol krijg (K)


    uhhh ff denken...
    Miss kan je nog iets verandere aan je tekst,Miss kies ik je dn....Maar ik weet niet zeker hoor.
    En bedankt dat je hem nu al leuk vind xD

    Ohwaah ,,dat was ik vergeten te seggen:
    Je mag me tekst of plaatje wel aanpassen hoar ;)


    Crack a bottle

    en ,, ALsjeblieft xD


    Crack a bottle

    Toekomstige vriendin Tom;

    Naam : Michelle

    Leeftijd : 17

    Fotovoor vriendinnen van Tom en Bill willen jullie dan een model kiezen??zoals Tyra Banks ofzo)
    http://www.webwombat.com.au/lifestyle/fashion_beauty/images/jessica-alba-3.jpg

    Tekstje:
    Heey!

    Ik ben Michelle en ben 17 jaartjes oud! Ik heb een super lief vriendje! Het is echt een schat ik weet niet wat ik zonder hem zou moeten! I Love you sweety! Mijn hobby's zijn; mijn modellenwerk, schrijven, tekenen, muziek luisteren en shoppen. Mijn karakter is nogal Bitchy maar ik kan ook heel lief zijn. Het interreseerd mij vrij weinig wat je over mij denkt want ik leef toch mijn leven wel! Ik ben verslaafd aan; Ijs maar jammer genoeg mag ik dat niet, Hello kitty, Gloomy Beasrs, Felle Kleuren en rokjes! Als ik niet voor de media ben ben ik nogal een raar persoontje, ik kan soms opeens van mijn stoel opstaan en heel raar gaan dansen x'D.. And this was all I want to say!

    Byez<3 Love you all!


    Ik hoop dat ik de rol krijg lieverd!<3

    Btw.. Hebt toekomstige vriendin Tom eerst nou een ander vriendje dan Tom of niet want anders pas ik het nog even aan!

    Had ik me niet al ingeschreven op je andere topic voor toekomstige vriendin Tom?