• Wat is het laatste sms'je dat je ontvangen hebt? Ik zag het op een ander forum en het leek me wel grappig 8D
    Als hij nou bijvoorbeeld privé is ofzo, pak je gewoon die wat je daarvoor had ontvangen of zo! 8D

    Mijn laatste sms'je was: Nee, ik zorg wel dat jij de film ook niet ziet hoor, haha [a] kus.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    'Haha ok awesome, is goed! Whoaahh orgi xx'

    Geen commentaar XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    "Schiet op sukkel!"

    Van een vriend, ik was te laat op de training.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 17:22 ]

    -oh nu krijg ik net een nieuwe haha-

    'Ja doe maar, als je heb graag. Extra mag altijd want weet niet of k het red! Haha nah tot zaterdag. Xxx'


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Siebum?
    Oké echt het domste smsje ooit misschien..


    Everything is worse without music.

    'Ga dan leren jij idioot, morgen pw remember? hahah, je kunt niet weer een vier krijgen he anders krijg je weer een preek (;
    xChels'

    heel fijn, moet gaan leren dus hihih.


    Behind the laughter it actually means something.

    "NEEEEEEEEEE !"

    "Gaan we lekker roddelen zoals het hoort? Hier komt er een: A. komt ons morgen halen en dan gaan we roddelen over E. want ik heb daar echt nog iets over te zeggen. Zonde dat M. er niet bij zal zijn. En we moeten nog eens samen iets gaan drinken met T. want dat is altijd gezellig. xoxo M."

    'Ja dude, haal die Mesa voor volgende gig dan, haal 3500 flappen en je bent klaar :')'


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ghehe, morgen Smeets
    gaan we hem weer pesten, zullen we proberen om hem jankend de klas uit te krijgen? Lol, dan worden de haren op zijn puisten nat xd
    schatje, strafwerken met jou is altijd leuk<3
    xxxxbff

    van mijn bff^^


    Me so good.

    'Ligt het aan mij of is dit heel erg vals van N.?' van m'n bf.


    It's time to be happy again.

    'Valt er nog wat uit morgen eigenlijk? En was dat Duits nou 's ochtends? xx'

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 20:18 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ''Hey zus!:) Ik hoorde van mams dat je morgen de stad in gaat. Hoe laat is dat ongeveer? Anders kunnen we wel met ons 3en op pad:) xX''

    Mijn broer dus :'D


    -

    Gelukkig nieuwjaar!!! Xx

    Ik krijg niet zo veel Smsjes...

    p.s.
    Heb je je strafwerk al af?
    Wel morgen niet -alweer- vergeten je strafwerk mee naar school te nemen, sukkeltje ;p
    xxxbff


    Me so good.

    Myne ook


    (Be)lieve in (you)rself