• Wat is het laatste sms'je dat je ontvangen hebt? Ik zag het op een ander forum en het leek me wel grappig 8D
    Als hij nou bijvoorbeeld privé is ofzo, pak je gewoon die wat je daarvoor had ontvangen of zo! 8D

    Mijn laatste sms'je was: Nee, ik zorg wel dat jij de film ook niet ziet hoor, haha [a] kus.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Oh, die film ga ik dan kijken. En omg, marginale doos. :d Hoe ging je examen gisteren en succes er nog mee! We praten gauw weer bij. x

    Schatje, ik weet niet of ik online kan komen. Wi-fi valt de hele tijd weg en ik heb ook geen bereik in mijn kamer. Ik hou van jou! Xxxxx


    We'll still love each other, forever and always. <3

    'Ja al een uur ofzo ): wat een kutdag vandaag XD eerst verslapen, nu zonder mensen die ik ken een kutles en het sneeuwt nu vet hard buiten D: xx'


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hoe laat ben jij op school


    Today will be Girl's Day party with you~

    Wanneer kom jij eens bij mij en mijn BV op bezoek? Je moet hem echt ontmoeten. ^^ En we houden nog eens gezellige avonden binnenkort hè! :') xx

    'Fucking awesome, dit loopt beter dan verwacht ;D Maar ik juich niet te vroeg. Alleen ik juich sowieso niet want ik kan je vanavond niet zien ): xxx'


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben nu op school. Xx

    Yay :')


    If they don't chase you when you walk away... Keep walking.

    "OMG ik moet dat hele strafwerk voor die takketeef nog make helemaal vergeten... welke opdrachten moeten we eigelijk maken? -XXX- Danie

    ''Hahaha en bedankt xD wat ga je doen? (A) x''


    -

    Doe nou niet zo leuk en zeg wie je bent!!
    Xx

    best wel grappig dit :P


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Jake ten aanval -Jake springt op Nikki en geeft haar likjes. In de tussentijd sluip ik naar Nikki toe en pak Tumnus.



    van wie zou dat toch zijn geweest? Kuch iemand op deze site XD

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 22:21 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Mijn geld was op, sorry. We hebben helaas niks gemeenschappelijks. Maar we houden contact en erna geven we er veel lappen op! ;-) xx

    Wat zijn we weer lekker asociaal! Loop ik lekker rustig in de supermarkt toen ik je zag lopen. Ik riep je nog maar je liep gewoon door! K*t kind dat je bent!

    Haha, nee hoor schatje!<3
    Ik wilde je alleen maar weten dat dit mijn nieuwe nummer is.

    <3

    xx, B.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben er bijna.



    Lol, ik stond toen al een kwartier in de regen voor de hema. x'D


    I like boys who drive cars too slow.

    Jij van MSN af? ;p omdat je ook geen twexit bericht geplaatst heb ;p


    Be my Louis and I be your Eleanor