• Ja hallo :P
    Ik ben benieuwd hoeveel SHINee fans hier zijn ^^
    Dus tell me wie is fan ?



    - heeft mega Onew crush-

    EDIT: SHINee is een zuid- koreaanse pop groep

    En aub laat de Ik Niet reacties achterwege want daar heeft niemand wat aan, Danke (:

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 19:55 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Airashii schreef:
    (...)
    Ik was daar ook :)
    Zelf vind ik SHINee wel goed, maar ik ben niet echt zo'n grote fan.
    Mijn zus en enkelen van mijn vriendinnen zijn wel echte fans.

    Je was er ook!!???!!?!?!? omg; ik stond de eerste helft vooraan links van dat catwalkachtige geval en heb de tweede helft achterin gestaan omdat het megaheftig was. Ik stond tegen de hekken aan zegmaar en geez, geplet als ik weet niet hoe, dus zijnw e naar achteren gegaan ;;. Waar zat/stond jij?
    Jaa, ik was eerst een mega Shawol, maar nu niet zo heel erg meer. Ben een beetje overgegaan naar de KISSME en Inspirit kant idk. Maar vind ze nog wel geweldig of course.


    en sorry dat ik het topic omhoog gooi ja.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 1:49 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    BAP schreef:
    (...)
    Je was er ook!!???!!?!?!? omg; ik stond de eerste helft vooraan links van dat catwalkachtige geval en heb de tweede helft achterin gestaan omdat het megaheftig was. Ik stond tegen de hekken aan zegmaar en geez, geplet als ik weet niet hoe, dus zijnw e naar achteren gegaan ;;. Waar zat/stond jij?
    Jaa, ik was eerst een mega Shawol, maar nu niet zo heel erg meer. Ben een beetje overgegaan naar de KISSME en Inspirit kant idk. Maar vind ze nog wel geweldig of course.


    en sorry dat ik het topic omhoog gooi ja.

    Ik stond ook ergens links, maar niet zo ver vooraan als jij. Er werd natuurlijk nog wel veel geduwd, maar we konden redelijk goed zien, dus we zijn daar gewoon blijven staan.
    Zelf ben ik niet echt een mega fan van K-pop, maar er zijn wel verschillende groepen die ik gewoon goed vind, daarom ben ik gegaan. Mijn zus is een Inspirit, B2UTY en A+, en nog een vriendin van me is een mega KISSME.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    LVonCrapp is er behoorlijke fan van. (weet niet of ze die username nu nog heeft).
    Ik niet, ik ben wel fan geweest van SHIN, maar dat is een CB-member. Ik hou het eerlijk gezegd liever bij USA-UK bandjes :'3
    Daar in tegen, heb ik wel weer een lichte verslaving aan J-Rock XD Haha maar ja.


    Yongguk & Daehyun <33

    i do =3


    If i ever see a shining shooting star come by i wish for SHINee <3 =3

    Gosh, I love them. :9~


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Airashii schreef:
    (...)
    Ik stond ook ergens links, maar niet zo ver vooraan als jij. Er werd natuurlijk nog wel veel geduwd, maar we konden redelijk goed zien, dus we zijn daar gewoon blijven staan.
    Zelf ben ik niet echt een mega fan van K-pop, maar er zijn wel verschillende groepen die ik gewoon goed vind, daarom ben ik gegaan. Mijn zus is een Inspirit, B2UTY en A+, en nog een vriendin van me is een mega KISSME.

    Sob, wij zijn er toen dus, net zoals vele anderen, uitgetild omdat we geplet werden tegen het hek jfc al die duwende Shawols (no offense)
    Inspirit, B2UTY en A+ sob, ik denk dat ik gewoon van alles fan ben ;~;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    oudoudoudoudoudoudoud ouuuuuud topic


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."