• Ben ik nou de enige die korte mouwen en geen legging onder haar spijkerbroek aandoe met dit weer?
    Echt al die kinderen op school zaten toen te vragen of ik het niet koud had toen het -10 was. Maar waarom lange mouwen aandoen als het standaard in een huis 18 graden is? Dan lopen we buiten toch ook in korte mouwtjes?
    En morgen doe ik gewoon lekker een legging met een tanktop aan :Y)
    Zijn er nog meer mensen die lekker korte mouwen met dit weer dragen?


    Today will be Girl's Day party with you~

    De laatste weken voor de vakantie, toen het weer echt zo erg was, heb ik één keer een maillot onder mn broek gedragen, maar dat zat awful.
    Dus nu draag ik gewoon nog steeds een normale broek en shirts/jurkjes met korte mouwen :3
    Want het enige waar ik last van heb zijn koude handen en soms koude voeten.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nope, want hier is het twintig graden 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou ik ben warmbloedig maar zelfs dat is me te koud o_o


    -

    Ik heb t altijd koud. Dus ik heb gewoon een dikke trui aan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    T-shirt'jes forever, woe-hoe ! <33


    Never wait for perfection, just make it.

    Nee ik heb wel vaak t-shirt of hempje onder een vest maar niet zo zonder wat er overheen,en legging heb ik ook nooit aan.

    maar ik vraag me af wat voor schoenen jullie aan hebben met dit weer?
    ik krijg namelijk steeds koude voetjes,maar niet met mijn sleehakken maar kheb nu al een blaar dus mooi niet dak die morgen weer aan doe,dus wat voor schoenen hebben jullue aan met dit weer(cat)?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Desecrate schreef:
    De één heeft het kouder dan de ander, he.


    None but ourselves can free our minds.

    ik trek gewoon aan waar ik zin in heb. en ik heb meer kortemouwendingen dan met lange. en een legging onder mijn broek heb ik al niet meer sins mijn tiende, zit voor geen meter. wel beenwarmers, maar die zijn gewoon cool.


    when I get older, I will be stronger, they'll call me freedom, just like a waving flag

    bij ons in huis is 't altijd standaard 21 graden? :D

    als mijn 96 broek in de was ligt, draag ik altijd van die broekleggings.
    en meestal draag ik tanktop met een adidasvestje.
    meer niet. :')
    morgen doe ik 96 broek aan, met dun panterprint shirt en mijn i love christian beadles trui denk ik. :'D

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 1:44 ]


    Life is a beautiful struggle

    Nee, met dit weer heb ik wel een dikke warme trui aan. Alleen stroop ik mijn mouwen wel op, dus min of meer loop ik wél met 'korte mouwen' rond.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik draag enkel een trui over een topje. Jassen draag ik niet graag, vind meestal toch geen leuke jas, enkel lere jassen xp


    MUSIC && FASHION

    Ik niet hoor, ik ben een echt kouwkleumpje (krul)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    RvPersie schreef:
    Nee ik heb wel vaak t-shirt of hempje onder een vest maar niet zo zonder wat er overheen,en legging heb ik ook nooit aan.

    maar ik vraag me af wat voor schoenen jullie aan hebben met dit weer?
    ik krijg namelijk steeds koude voetjes,maar niet met mijn sleehakken maar kheb nu al een blaar dus mooi niet dak die morgen weer aan doe,dus wat voor schoenen hebben jullue aan met dit weer(cat)?

    Ik heb gewoon sneakers aan. Wat sokken erbij en ik heb nergens last van. Maar ik hoef niet naar school te fietsen -de school ligt aan de overkant- dus ik heb eigenlijk ook niet zoveel last van de kou x'D

    Ik heb geen korte shirtjes aan, want bij ons is het altijd koud in de school(cat) En het is dus niet standaard 20 graden. Ik heb eens met 13 graden in de klas gezeten, want de verwarming moest nog warm worden en daarna moest het lokaal nog warm worden. Daarbij heb ik het ook heel snel koud, dus doe ik dat sowieso niet.


    To live would be an awfully big adventure

    Nee.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.