• Heey,
    Ik heb vandaag de Nederlandse versie gekocht, 2 weken geleden al de Engelse versie. Ik heb ze nog niet gelezen omdat ik eerst nog een boek voor school moet lezen. Maar wat vinden jullie van het boek? (Ik weet al waar het over gaat dus vertel maar! ;))

    Reacties Please!
    (flower)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 21:40 ]


    Death is peacefull, easy. Life is harder.

    Ik moet dat boek zó gaan lezen. :3 Het gaat over gevallen engelen en liefde, nou wat wil een mens zoals ik nog meer? _O_


    wth.

    Ik wil ze lezen, maar de bieb heeft um nog niet );


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    ik heb hem nog niet gelezen, maar mijn vriendin wel en die vond hem geweldig. Ik wil hem nog een keer lenen van haar;)


    Don't serch to love, love will find you.

    Haedes schreef:
    Ik wil ze lezen, maar de bieb heeft um nog niet );


    itkee turhaan

    Heb ik pas voor kerst gekregen, maar ben nu bezig in Spells (: Ik heb dus nog geen idee


    Life goes on, no matter what happens

    Ik was van plan om dat boek binnenkort te kopen :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ooh, ik heb ook het nederlandse versie. Ben er in bezig. (: Het is echt een goed boek, vind ik toch. Er komt ook nog een vervolg dacht ik, Torment. Ik weet wel niet wanneer de nederlandse versie uitkomt, maar die wil ik ook zeker gaan lezen. ^^


    Remember only God can judge you. Forget the haters because somebody loves you. -

    Ik wl 'm wel, maar de bieb hier is echt facking sloom als het om boeken kopen gaat


    Today will be Girl's Day party with you~

    Het is een mooi boek wat je eigenlijk zo uitleest..


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Ik wil hem ook gaan kopen!
    Hij lijkt me super mooi!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik wil hem niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    leuk boek, had hem binne 2 dagen uit:)

    IK ehb hem vandaag geresaveert


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb m uitgelezen, echt geweldig! Ik kan echt niet wachten tot het vervolg uitkomt ! <33


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    het is 19 euro waard dan koop ik eerst liever nog even Vlammen van Suzanne.