• heey, ik heb een aantal rollen nodig voor mijn verhaal.

    Het gaat over een meisje genaamd Samantha dat ernstig ziek is, ze krijgt alsmaar meer dromen over een wolf die haar om haar hulp smeekt. Hoe zieker ze word, hoe meer dromen ze krijgt. Uiteindelijk besluit ze opzoek te gaan naar de wolf om hem te helpen en zichzelf beter te maken


    de rollen die k nodig heb;
    -een mysterieuse waarzeggster
    -een goede vriendin
    -een onbekende die later een vriend/vriendin word

    intevullen;
    -naam
    -voornaam
    -bijnaam
    -leeftijd
    -like
    -dislike
    -karakter trekken (uitgebruid en liefst in een verhaaltje)
    -uiterlijk (foto en kleine beschrijving)
    -extra


    alvast bedankt en hier is de link naar mijn verhaal
    dreams thet move the mountains

    ik wil wel de goede vriendin zijn :)

    naam: Bel
    voornaam: Merel
    Bijnaam: mero
    leeftijd: 16
    like: avontuur
    dislike: mensen die denken dat ze het zijn.
    karaktertrekken( Geen idee hoe ik er een verhaal van moet maken maar ik zal proberen) Ik heb zo een paar trekken waardoor mensen me graag hebben zoals mijn galgen humor en mijn gevoel voor fantasie maar mijn vervelende trekje is dat ik graag mijn gelijk wil hebben en dat ik soms heel chagi kan zijn.

    uiterlijk:

    kwee ni of de foto ga werke
    extra: eet geen broccoli no matter what.


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Ah, ik ga dat verhaal volgen, lijkt me leuk! ;D
    Een rol dus, miss onbekende later vriendin?
    -naam: Adeline Renata Felt
    -voornaam: Adeline
    -bijnaam: Ad, Line
    -leeftijd: Hoe oud wil je?
    -like: Kletsen, enorm vals zingen, vrolijk doen, weg gaan met vrienden
    -dislike: Roddelen, bitches, ruzie's, mensen die haar vrienden kwetsen.
    -karakter trekken: Adeline is altijd erg vrolijk, en gaat bijna zonder zorgen door het leven. Toch kan ze sneller wisselen van humeur als iemand aan haar vrienden komt. Ze heeft een enorme hekel aan roddelen, en bitchen. Waar ze wel van houd is met haar vrienden weg zijn, en zingen, iets wat ze niet zo geweldig kan, btw. Voor haar is het belangrijkste hoe andere zich voelen, en plaatst haar vrienden voor alles.
    -uiterlijk: Adeline Licht bruin haar, bruine ogen, en een lichte huidskleur.
    -extra: Adeline is sterk bij gelovig en geloofd in betekenissen achter dromen.


    All those things that you desire, you will find here in the fire.

    Ik ga voor : een goede vriendin

    intevullen;
    -naam: Amber Gabriëlla Link
    -voornaam: Amber
    -bijnaam: Am (em)
    -leeftijd: 15
    -like: Tekenen, dieren, dansen, jongens, natuur, lezen en vriendinnen helpen
    -dislike: Gemene mensen, lelijkheid, lui doen
    -karakter trekken (uitgebruid en liefst in een verhaaltje): Ze is lief voor haar vriendinnen, maar je moet niet aan haar vriendinnen komen, ze is heel wispelturig en is dol op kleuren ze is ook heel vrolijk en draag graag een felle kleur en dan verder normale kleuren. Ze ziet van alles het positieve in en denk over (bijna) niemand kwaad. Ze is ook behulpzaam en een beetje jongensgek, alleen dat is afgenomen sinds ze een vriendje heeft.
    -uiterlijk: http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://images.paraorkut.com/img/wallpapers/1024x768/a/amber_tamblyn_headshot-4779.jpg&imgrefurl=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php%3Ftid%3D75437&usg=__qdiiCXp5fQRdclxc2mq4idpIWxI=&h=768&w=1024&sz=163&hl=nl&start=62&sig2=X2iKT_tUJuzJ7Uq3Az1cWA&zoom=1&tbnid=2SSmwLKj8fg9vM:&tbnh=133&tbnw=177&ei=8aMfTfacCs2UOuOb6eAI&prev=/images%3Fq%3Damber%2Bmeisje%26um%3D1%26hl%3Dnl%26rlz%3D1R2GGLL_nl%26biw%3D1259%26bih%3D571%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=514&oei=06MfTbagKcmh8QPT_oGFBw&esq=3&page=4&ndsp=20&ved=1t:429,r:1,s:62&tx=71&ty=53 ze heeft licht bruin haar en een gave huid(verder zie foto)
    -extra: Ze kan de gevoelens van andere voelen


    Muziek is mijn zuurstof

    Ik wil de mysterieuze waarzegster wel ens proberen ;p

    -naam: Mária (Met een accent op de A ;p) Renato
    -voornaam: Mária
    -bijnaam: Dat gestoorde wijf(Zo mag de hoofdpersoon dr wel noemen )
    -leeftijd: ze ziet er uit als een vrouw rond de 40 maar eigenlijk.... o.O
    -like: Het ontastbare en mysterieuze
    -dislike: Wetenschap en nuchterheid (van die vragen als Waarom, en hoezo;P)
    -karakter trekken (uitgebruid en liefst in een verhaaltje): Er zit een vrouw van middelbare leeftijd aan een tafeltje zenuwachtig kaarten te schudden en wild om zich heen te kijken, totdat haar blik mijn aanwezigheid vindt. Ze kijkt me strak aan, een rilling raast over mijn rugwervel. De vrouw is gestopt met het schudden van de kaarten, en wenkt me. Ik loop aarzelend naar haar toe, ze draagt een lange diepblauwe jurk, haar capuchon ver over haar hoofd getrokken, al steken haar onnatuurlijk blauwe ogen er als dolken doorheen.
    'Als dat Samantha niet is,' krijst haar stem. Ik huiver weer. De vrouw begint weer nerveus met haar kaarten te schudden en legt ze voor zich neer. 'Hmmm, ojee meid, ojee, ik zou maar maken dat ik weg kwam als ik jou was,' ratelt ze als ze me aankijkt met haar felblauwe ogen.
    'Wat is er dan?' vraag ik.
    'Geen tijd, geen tijd,'zegt ze en ze staat op. 'Ik moet...ik moet...nee toch...ja...misschien als....ja...nee,' ratelt ze, terwijl ze in een bruine tas graaft. 'Dadelijk, straks, morgen, een dag, een week, een maand, een jaar. De sterren, de sterren!' roept ze uit, haar blik gefixeerd op iets achter me, ik kijk om, maar draai mijn hoofd direct weer terug als ik een harde gil hoor, de vrouw is weg.
    -uiterlijk (foto en kleine beschrijving)ehhm foto gaat moeilijk worden ;p maar ze staat wel uitgelegd ;p
    -extra: haar stop woord is: Misshien

    hopelijk heb je er wat aan ;p

    xxx


    Blow Kisses, not coke <3