• dat ik soms moet huilen tijdens liedjes van justin bieber?
    bij dit liedje moets ik huilen,
    en ik was niet alleen.
    http://www.youtube.com/watch?v=Iqs3fWLxBuk
    al kennen we mekaar niet,
    hij maakt mij aan het lachen op mijn slechtste dagen.
    Hij is aan wie ik denk en die mij nooit zou teleurstellen.
    ik ben gewoon zo smoor dat ik niet meer weet waar ik mee bezig ben in België.
    Dan wil ik gewoon vertrekken naar Amerika .
    Ik wou dat ik het hem allemaal kon vertellen.
    Ik kan het maar niet uit mijn hoofd zeten,
    ook al word het nooit realiteit.
    ik voel me zo stom
    alsjeblieft laat een reactie achter ik voel me echt rot
    en ik wil weten wie zich zo nog voelt,
    pept misschien op.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 14:52 ]

    Geloof me, het is een fase, je groeit er wel overheen :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Geloof me, het is een fase, je groeit er wel overheen :)

    Dat zeggen ze al 2 jaar tegen me,
    ik kom er nooit overheen.

    kissbiebz schreef:
    (...)
    Dat zeggen ze al 2 jaar tegen me,
    ik kom er nooit overheen.
    2 jaar? Lijkt me sterk.. toen was ie nog niet zo bekend


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)2 jaar? Lijkt me sterk.. toen was ie nog niet zo bekend

    weet ik.

    Schat, je weet toch dat hij in het echt helemaal anders is dan jij denkt hé. (krul)
    En,zoals Annick zei, je groeit er wel overheen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    BadHero schreef:
    Schat, je weet toch dat hij in het echt helemaal anders is dan jij denkt hé. (krul)
    En,zoals Annick zei, je groeit er wel overheen. (:

    hij is indrdaad anders als in de clips enzo,
    maar hij blijft geweldig.

    je groeit er vazelf overheen, je zal hem altijd leuk blijven vinden op een of andere manier maar dat blijft echt niet zoals dat :Y)

    Ooit, had ik ook hetzelfde als jou met Tokio Hotel, maar dat slijt. Nu ben ik zelf geen fan meer van Tokio Hotel en ik was ook smoorverliefd op Bill en nu moet ik het allemaal niet meer, maar geloof me; nu lijkt het misschien of het nooit gaat ophouden, die verliefdheid, maar het houd wel op, met de tijd en je zal hem nooit compleet vergeten of je zal misschien nooit compleet over hem geraken, maar je zal wel veel minder aan hem denken en je zal gelukkig worden, en je zal accepteren dat de kans dat je hem echt zou kunnen spreken zeer beperkt is..


    None but ourselves can free our minds.

    Ja ik voel me nu nog stommer, ik heb dat dus met een Manga figuurtje, Shin. Als ik heb zie in Anime of in de Manga ik helenmaal: 'Ohmyfackinggawd!' En als hem iets overkomt ik helenmaal overstuur enzo.
    Gek is het niet, iedereen heeft het. Het slijt wel hoop ik

    En dat ze dat al langer tegen jou zeggen, ergens is de grens, en die van jou ligt gewoon wat verder weg 8D

    ik snap eigenlijk niet dat iemand ooit verliefd kan worden op een beroemd heid waarvan je allen zijn liedjes hoort(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb dat ook gehad met Tokio Hotel. Ik was helemaal verliefd op Tom en ik voelde me ook rot dat ik het hem niet kon vertellen. Dat heb ik zo'n 2/3 jaar gehad. Nu ben ik daar helemaal overheen en niet eens fan meer van Tokio Hotel. Je bent jong, het slijt vanzelf. Je komt vast wel een keer een jongen tegen waardoor je Bieber helemaal vergeet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    WEmo schreef:
    Ja ik voel me nu nog stommer, ik heb dat dus met een Manga figuurtje, Shin. Als ik heb zie in Anime of in de Manga ik helenmaal: 'Ohmyfackinggawd!' En als hem iets overkomt ik helenmaal overstuur enzo.
    Gek is het niet, iedereen heeft het. Het slijt wel hoop ik

    En dat ze dat al langer tegen jou zeggen, ergens is de grens, en die van jou ligt gewoon wat verder weg 8D

    Uhm,ik heb dat niet. Ik huil wel eens om liedjes maar alleen omdat het gevoelig is en omdat ik er een betekenis aan heb gegeven. Ik snap niet hoe je verlief kan worden op iemand die je niet kent en wiens persoonlijkheid je zelf invult.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Uhm,ik heb dat niet. Ik huil wel eens om liedjes maar alleen omdat het gevoelig is en omdat ik er een betekenis aan heb gegeven. Ik snap niet hoe je verlief kan worden op iemand die je niet kent en wiens persoonlijkheid je zelf invult.

    Oké bijna iedereen (cat)

    Ik was heel vroeger verliefd op boek personages, of personages die ik zelf in mijn hoofd verzon.


    Alleen maar tranen van geluk

    Heb ik ook soms wel eens gehad. Zoek een Nederlandse artiest ofzo xD Dat geeft je hoop en zo ben ik ook door die fase gekomen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.