• Ik wou ranja.
    Dus ik giet een glas vol ranja uit de fles, ik proef... Het wwas zooooo zoet! Ik had er geen water bij gedaan Q_Q
    Hoe dom xd

    Wie heeft er nogmeer zoiets geflikt? 8D

    Ik vind dat juist lekker (cat)

    Haha, grappig! Ik had een keer een mandarijn gepeld en toen wilde ik de schillen weggooien. Gooide ik de mandarijn weg en hield ik de schillen over...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik precies hetzelfde een week geleden ^^


    Me so good.

    Toen ik acht was, had mijn moeder een glas wijn op de tafel laten liggen. Ik zag het, en ik dacht dat het dubbelfris was. Dus ik roep; "Lekker! Dubbelfris" en ik ren naar het glas toe en giet het in een keer leeg. Vervolgens liep ik de hele dag met zo'n vieze wijnsmaak in mijn mond(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb eens precies hetzelfde gedaan met pisang^^


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik lette eens een keer niet op en had dus veel te veel sambal bij mijn eten gedaan. Ik merkte het pas toen ik begon te eten. :$


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Dat doe ik ook wel eens, of dan heb je drinken en een koekje in je hand, en dan drink ik mijn koekje op!? Dat lukt dus niet en ik verslikte me.


    Don't dream your life, but live your dream!

    pure frambozen ranja proeft naar flugle, maar dan zit er geen alcohol bij. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    -plat-

    Das zo vies dan he xD heb k ook wel is gehad xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    baaaaaaaaah,
    weet je wat vies is, roosvicee met extra ijzer. Het smaakt net zoals bloed. 3:


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik had een keer een pen en een appel in mijn hand. Neem ik een hap van de pen XD


    Our perspective only changes when we change our position.

    Ik loop me wel eens rot te zoeken naar iets terwijl ik t gewoon in mn hand heb.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 13:58 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik lach me nog steeds kapot om vorig jaar x'D

    Ik had een aansteker in m'n handen en een wondertol...
    Naja, je ziet het al aankomen.
    Gooi ik de aansteker weg en houd ik de wondertol nog in m'n handen x')
    Gelukkig niks ernstigs gebeurt :)

    Haha, dat heb ik ook vaak gedaan (':

    Dat had ik laatst ook_O_


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain