• Ja ik vond het in een filmpje alleen ik kon het maar niet vinden op youtube, welke zin uit het liedje ik ook intypte.
    Misschien weet een van jullie de naam van dit liedje? Ik hoop het want ik wil hem zooooooo graag! o-o

    Het gaat om dit liedje.

    Alvast bedankt! (flower)
    Oh en.. ik heb het filmpje zelf bewerkt dus dat einde met Owl City klopt niet.. sorry daarvoor. Het is het eerste liedje ;p

    Flawless schreef:
    Wil je misschien een stukje tekst doorsturen? dan kan ik beter zoeken.

    Ik kon 2 zinnen ontcijferen.. maar ik vond er niets mee, misschien heb jij meer geluk

    1. Looking into you're eyes so blue, my mind can't think now all because of you
    2. You've got me so out of the blue now, I can't keep my eyes of you

    je kunt de lyrucs proberen te onthouden en dan op www.songteksten.nl invoeren en dan zoeken;p


    Me so good.

    Lanvin schreef:
    (...)
    Ik kon 2 zinnen ontcijferen.. maar ik vond er niets mee, misschien heb jij meer geluk

    1. Looking into you're eyes so blue, my mind can't think now all because of you
    2. You've got me so out of the blue now, I can't keep my eyes of you


    Ik heb ook nog de allereerste zin: Looking up to the sky so blue. My hazy days are gone, because of you. Maar ik kan echt helemaal niets vinden op Google. D:


    wth.

    Maar ze hebben al iets gevonden 'Linden - In And Out' en de songtekst komt wel overeen. Ik ben nu aan het zoeken voor de video.

    http://www.myspace.com/linden

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 17:48 ]