• If I could have just one wish,
    I would wish to wake up everyday
    to the sound of your breath on my neck,
    the warmth of your lips on my cheek,
    the touch of your fingers on my skin,
    and the feel of your heart, beating with mine.
    Knowing that I could never find that feeling
    with anyone other than you.


    Ja, mensen. Het is echt waar. Ik ben verliefd, heel erg. Na alles wat er gebeurt is had ik niet gedacht ooit nog verliefd te worden. Sterker nog; ik heb het mezelf verboden.
    Maar nu is het toch gebeurt en durf ik de stap niet te nemen, bang voor wat komen gaat.

    x.


    Bored.

    Leuk (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, sorry. Moest het even kwijt ><


    Bored.

    Geeft niks, het is toch hartstikke leuk dat je verliefd bent? Het is iets heel moois! Behalve als de liefde niet wederzijds is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Geeft niks, het is toch hartstikke leuk dat je verliefd bent? Het is iets heel moois! Behalve als de liefde niet wederzijds is.

    Uhu ^^ Het is wel wederzijds, alleen ben ik heel erg bang.


    Bored.

    Bindings angst of niet? Nja, als het wederzijds is probeer je toch over die angst heen te zetten al snap ik wel waar je bang voor bent. Maar anders zal hij/zij toch wel de eerste stap durven zetten? E dnk niet aan wat er komen gaat in je relatie maar leef van dag tot dag en maak je geen zorgen over de volgende.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik snap dat je bang bent, maar dit gevoel mag je niet wegsteken. Ook al is je vriendin ook op die jongen, ze zal het wel begrijpen. Als hij vraagt om af te spreken, gewoon doen.
    Jij verdient dat geluk. <3

    Oooh lieverd toch <3
    Ik hoop dat je je vrees kan overwinnen en de liefde een kans kan geven, want als er 1 persoon is die het verdient om gelukkig te zijn, dan ben jij die persoon!
    Love you ! & Succes!
    <3


    Going crazy from the Moment I met You <3

    Bindings angst of niet? Nja, als het wederzijds is probeer je toch over die angst heen te zetten al snap ik wel waar je bang voor bent. Maar anders zal hij/zij toch wel de eerste stap durven zetten? E dnk niet aan wat er komen gaat in je relatie maar leef van dag tot dag en maak je geen zorgen over de volgende.

    Misschien wel, ja. Meestal als ik denk verliefd te zijn, stop ik die gevoelens meteen ver weg. Maar dat is dit keer niet helemaal gelukt.


    Bored.

    (...)
    Misschien wel, ja. Meestal als ik denk verliefd te zijn, stop ik die gevoelens meteen ver weg. Maar dat is dit keer niet helemaal gelukt.
    Dat doen veel mensen, als het nu niet lukt hou het dan ook gewoon niet tegen. Je moet gewoon langzaam laten merken dat je ook wat voor hem voelt, als hij zoiets door heeft zal hij de eerste stap wel zetten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik snap dat je bang bent, maar dit gevoel mag je niet wegsteken. Ook al is je vriendin ook op die jongen, ze zal het wel begrijpen. Als hij vraagt om af te spreken, gewoon doen.
    Jij verdient dat geluk. <3

    Jantien neemt mij en hem gelukkig niets kwalijk. Ookal was de klap wel groot voor haar. Alleen dat maakt haar al een geweldige vriendin.


    Bored.

    (...)Dat doen veel mensen, als het nu niet lukt hou het dan ook gewoon niet tegen. Je moet gewoon langzaam laten merken dat je ook wat voor hem voelt, als hij zoiets door heeft zal hij de eerste stap wel zetten.

    Dat weet hij allemaal al. We hebben het er al vaak over gehad. Gelukkig snapt hij wel dat ik nog even wil wachten, daarbij wil hij hetzelfde.


    Bored.

    (...)
    Dat weet hij allemaal al. We hebben het er al vaak over gehad. Gelukkig snapt hij wel dat ik nog even wil wachten, daarbij wil hij hetzelfde.

    Nou dan is er toch geen probleem, wat kan er zo erg wezen aan een relatie als je je dat nu eens bedenkt, en daarna alle lichtpunten. Zal je van zelf zien dat het minder erg is als je denkt. En als hij ook nog even wil wachten is alles goed, bij hem zijn kan je toch wel!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Jantien neemt mij en hem gelukkig niets kwalijk. Ookal was de klap wel groot voor haar. Alleen dat maakt haar al een geweldige vriendin.

    Ja, dat is geweldig van haar. ^^

    Zou je dat niet beter op Msn bespreken,^^


    *He's the one.

    Ik herken je gedicht, helaas.


    Life is hard and then we die