• Moet kunnen
    dus wil ik doen.
    Maar zit er een bot in je neus daar ofzo? 't moet vast niet door t bot heen.

    in je neus zit kraakbeen,
    maar ik weet niet hoe je een septum piercing moet zetten.
    ik zou het persoonlijk toch door iemand laten doen die er ervaring mee heeft.

    Niet slim, maar je moet dus in het zachte gedeelte van je neus prikken, boven het bot.
    - Of erachter meer, dat bot/kraakbeen wat je voelt als je je vingers in je neus steekt en dat tussenwandje beetpakt zeg maar.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 17:03 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik ken iemand die het zelf gedaan heeft, maar dat deed verschrikkelijk veel pijn en het ging heel moeilijk. Je moet hem precies op de goede plek doen en dan nog heb je een gigantisch grote kans dat het gaat ontsteken, omdat er op die plek eh, best veel bacteriën zitten zeg naar.
    Lippiercing en shit kun je wel zelf zetten, maar dit is echt af te raden :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    Ik ken iemand die het zelf gedaan heeft, maar dat deed verschrikkelijk veel pijn en het ging heel moeilijk. Je moet hem precies op de goede plek doen en dan nog heb je een gigantisch grote kans dat het gaat ontsteken, omdat er op die plek eh, best veel bacteriën zitten zeg naar.
    Lippiercing en shit kun je wel zelf zetten, maar dit is echt af te raden :Y)


    Labret zelf zetten is ook erg af te raden hoor. :'D
    Daar kunnen de zenuwen op/rondom die plek namelijk van verlamd raken als je het fout doet.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    NO! niet doen. als je het verkeerd doet heb je je neus gebroken. dus ga alsjeblieft gewoon na een piercer -spreekt uit ervaring-. voorkomen is beter dan genezen!.

    Vengeance schreef:
    Niet slim, maar je moet dus in het zachte gedeelte van je neus prikken, boven het bot.
    - Of erachter meer, dat bot/kraakbeen wat je voelt als je je vingers in je neus steekt en dat tussenwandje beetpakt zeg maar.


    Dus
    niet in het bot/kraakbeen wat ik voel
    maar daarvoor?

    Desecrate schreef:
    Ik ken iemand die het zelf gedaan heeft, maar dat deed verschrikkelijk veel pijn en het ging heel moeilijk. Je moet hem precies op de goede plek doen en dan nog heb je een gigantisch grote kans dat het gaat ontsteken, omdat er op die plek eh, best veel bacteriën zitten zeg naar.
    Lippiercing en shit kun je wel zelf zetten, maar dit is echt af te raden :Y)



    ja lippiercings heb ik al, laten zetten
    was ik mooi 90 euro kwijt

    Vengeance schreef:
    (...)

    Labret zelf zetten is ook erg af te raden hoor. :'D
    Daar kunnen de zenuwen op/rondom die plek namelijk van verlamd raken als je het fout doet.

    Maar daar kom je iets makkelijker bij dan in je neus en als je precies weet waar die moet kan het makkelijk(nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Dus
    niet in het bot/kraakbeen wat ik voel
    maar daarvoor?


    Waar je helemaal niks voelt. (:
    Er zit daar een heel klein plekje, wat hoger in de wand (wel vrij dicht vooraan dácht ik) waar helemaal niks zit. Dat plekje moet je hebben.

    Maar dat is vrij moeilijk om zelf aan te voelen hoor, je kunt hem echt beter laten zetten.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Atmosphere schreef:
    (...)


    ja lippiercings heb ik al, laten zetten
    was ik mooi 90 euro kwijt


    Jonge! Dat kan ik voor 25 euro krijgen, maar dan moet ik 17 zijn. En mijn ortho vermoordt me als ik 'm nu neem. :l


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Atmosphere schreef:
    (...)


    ja lippiercings heb ik al, laten zetten
    was ik mooi 90 euro kwijt


    90?
    Ik 50 (bij Queen of Rings), met het staafje en de verzorging (a.k.a alles) erbij inbegrepen. Ook eventueel de optie hem gratis opnieuw te laten zetten als hij dan zou gaan ontsteken en eruit had gemoeten... o.O

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 17:07 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Waar je helemaal niks voelt. (:
    Er zit daar een heel klein plekje, wat hoger in de wand (wel vrij dicht vooraan dácht ik) waar helemaal niks zit. Dat plekje moet je hebben.

    Maar dat is vrij moeilijk om zelf aan te voelen hoor, je kunt hem echt beter laten zetten.


    Pfffffffffffff i do not feel

    Waarom altijd zelf proberen :S
    Als je 1 ding verkeerd doet wordt het mss een litteken..
    Laat het toch doen, het kost geld maar zij weten wat ze moeten doen..


    Stop wishing, Start doing..

    Vengeance schreef:
    (...)

    90?
    Ik 50 (bij Queen of Rings), met het staafje en de verzorging (a.k.a alles) erbij inbegrepen. Ook eventueel de optie hem gratis opnieuw te laten zetten als hij dan zou gaan ontsteken en eruit had gemoeten... o.O



    Maar
    ik had er twee.
    snakebites

    Atmosphere schreef:
    (...)


    ja lippiercings heb ik al, laten zetten
    was ik mooi 90 euro kwijt


    Ik voor 110, dus niet zeuren 8D
    Maar! Wat heb je liever, een mooie neus en wat minder geld dan een dikke opgezwollen neus die eraf valt? 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen