• Moet kunnen
    dus wil ik doen.
    Maar zit er een bot in je neus daar ofzo? 't moet vast niet door t bot heen.

    Serophina schreef:
    Waarom altijd zelf proberen :S
    Als je 1 ding verkeerd doet wordt het mss een litteken..
    Laat het toch doen, het kost geld maar zij weten wat ze moeten doen..


    ik heb toch overal al littekens, boeit mij xD

    Atmosphere schreef:
    (...)


    Maar
    ik had er twee.
    snakebites


    Ooooh. (krul)
    Ik kan snakebites voor 50 krijgen schijnbaar. Er staat iig dat eentje 25 kost. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Pfffffffffffff i do not feel


    Therefore; Laat hem zetten.
    Het is vervelend, want piercings zijn duur ... Maar het is echt beter.
    Als ik het zou kunnen zou ik het graag voor je doen, maar ik heb het geld nog niet om de opleiding te volgen (dat wil ik in de toekomst doen), dus daar waag ik me echt niet aan. Als het dan misgaat zouden de gevolgen veel te groot kunnen zijn.
    Bitte, laat hem gewoon zetten door iemand die er echt verstand van heeft en vakkennis.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Atmosphere schreef:
    (...)

    ik heb toch overal al littekens, boeit mij xD


    geloof me,dat wil je echt niet. een vriendin van mijn moeder heeft zelf wenkbrauwpiercing gezet. nou...haar wenkbrauw van hier tot tokio uitgeschuurd.

    xx(H)

    raplove schreef:
    (...)

    geloof me,dat wil je echt niet. een vriendin van mijn moeder heeft zelf wenkbrauwpiercing gezet. nou...haar wenkbrauw van hier tot tokio uitgeschuurd.

    xx(H)


    mijn 2 polspiercings zijn ook uitgescheurd

    Vengeance schreef:
    (...)

    Therefore; Laat hem zetten.
    Het is vervelend, want piercings zijn duur ... Maar het is echt beter.
    Als ik het zou kunnen zou ik het graag voor je doen, maar ik heb het geld nog niet om de opleiding te volgen (dat wil ik in de toekomst doen), dus daar waag ik me echt niet aan. Als het dan misgaat zouden de gevolgen veel te groot kunnen zijn.
    Bitte, laat hem gewoon zetten door iemand die er echt verstand van heeft en vakkennis.


    wooh, jij wilt piercer worden?

    Enterrement schreef:
    (...)

    Ooooh. (krul)
    Ik kan snakebites voor 50 krijgen schijnbaar. Er staat iig dat eentje 25 kost. (krul)


    gemeeen. bij mij zijn ze allemaal duur XD

    Atmosphere schreef:
    (...)

    mijn 2 polspiercings zijn ook uitgescheurd


    dit dat niet keiveel pijn! ik moet er niet aandenken dat mijn piercings zouden uitschuren.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    wooh, jij wilt piercer worden?


    Ja, (wo)man.(krul)
    Is een van mijn dromen. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Ja, (wo)man.(krul)
    Is een van mijn dromen. ;D


    Omg.
    ik wil je proefkonijn worden (cool)

    raplove schreef:
    (...)

    dit dat niet keiveel pijn! ik moet er niet aandenken dat mijn piercings zouden uitschuren.


    Hahaha.
    doet wel kinda pijn ja.

    Ben je lekker in je hoofd?

    Als geld een rol speeld niet nemen, zo simpel!
    Stel je gaat totaal fout en je mag naar het ziekenhuis. daar zit je dan omdat je een litteken heb omdat je niet veel geld wild uitgeven.

    Ontsteken is gewoon de kans zoo groot..
    En vooral eventjes duidelijk ik vindt het zoo zonde als je geen geld voor iets over heb maar het toch wild.

    Dan gewoon sparen,.


    Some angels have no wings.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Omg.
    ik wil je proefkonijn worden (cool)


    Dat mag, dat beloof ik bij deze. Onder de voorwaarden dat je deze laat zetten door iemand die het vaker heeft gedaan. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Dat mag, dat beloof ik bij deze. Onder de voorwaarden dat je deze laat zetten door iemand die het vaker heeft gedaan. (krul)


    Pfffffffffffffffffffff. nou oke. ik kon toch niet vinden waar ik m zetten moet. >.>

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Hahaha.
    doet wel kinda pijn ja.


    je moet het tuurlijk zelf weten. maar luister na mijn wijze raad en laat hem gewoon zetten bij een piercer die weet waar hij mee bezig is.