• Ik wil er morgen namelijk een halen, maar de een zegt dat het toestel gratis is en volgens de ander varieert het tussen de 78 en 300 nog wat dat je eenmalig voor je toestel moet betalen, terwijl je al een abonnement neemt.
    Iemand die hier nu toevallig al informatie over heeft voor me? Dan heb ik morgen een idee van wat me te wachten staat. :'D


    Laat maar, ik heb hem al! :3
    199,- bij een 2 jarig abonnement voor degene die het ook overwegen

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 13:50 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Het ligt eraan wat voor abonnement je neemt, als je de goedkoopste van 2 jaar neemt bijv. moet je wel wat bij betalen idd. Het ligt er ook aan bij welke provider je het koopt.
    http://www.phoneshop.nl/iphone-4/?ref=7905
    Daar staan een aantal vergelijkingen, en ook hoeveel je bijbetalen moet ;)
    Als je hem hebt, wil je dan even laten weten hoe hij bevalt? Ik zit er namelijk ook over te denken er eentje aan te schaffen:)


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb er geen dus ik kan je niet helpen. Sorry.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb een samsung star. Ik kan het dus niet weten (A)


    26 - 02 - '16

    Laat maar, ik heb hem al! :3


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ik niet, heb wel zo'n openschuifbare gsm! oké, veel minder cool dus..

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 13:54 ]

    Okee nice! Hoe bevalt hij? Zoals ik al zei, ik zit er ook over te denken er een aan te schaffen =D


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    Het ligt eraan wat voor abonnement je neemt, als je de goedkoopste van 2 jaar neemt bijv. moet je wel wat bij betalen idd. Het ligt er ook aan bij welke provider je het koopt.
    http://www.phoneshop.nl/iphone-4/?ref=7905
    Daar staan een aantal vergelijkingen, en ook hoeveel je bijbetalen moet ;)
    Als je hem hebt, wil je dan even laten weten hoe hij bevalt? Ik zit er namelijk ook over te denken er eentje aan te schaffen:)


    Hij is perfeect! <3
    Net alsof je in een dikke ferrari rijd nadat je een lelijk eendje gewend bent geraakt. :3


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Hij is perfeect! <3
    Net alsof je in een dikke ferrari rijd nadat je een lelijk eendje gewend bent geraakt. :3



    Haha okee top, dan denk ik dat ik er in april -als mijn abonnement afgelopen is- ook eentje aanschaf:D Nog een beetje inlezen, en dan denk ik dat het er wel van komt^^
    Wel grappig, ik zat gisteren namelijk ook al te kijken naar een Iphone, grappig dat jij hem nu hebt, en even kan vertellen hoe hij bevalt. :)
    <3


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    (...)


    Haha okee top, dan denk ik dat ik er in april -als mijn abonnement afgelopen is- ook eentje aanschaf:D Nog een beetje inlezen, en dan denk ik dat het er wel van komt^^
    Wel grappig, ik zat gisteren namelijk ook al te kijken naar een Iphone, grappig dat jij hem nu hebt, en even kan vertellen hoe hij bevalt. :)
    <3


    Doeeeen! Hij is echt geweldig. I'm in love! <3
    Ik heb nu de 4GS. :3


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Doeeeen! Hij is echt geweldig. I'm in love! <3
    Ik heb nu de 4GS. :3


    Jaaa die wil ik ook als ik er een neem. Hij lijkt me sowieso gewoon een stuk fijner dan de mobieltjes die nu in omloop zijn.
    Verder helemaal geen minpuntjes eraan?
    Dan schaf ik hem -door jou te vertrouwen- maar aan denk ik. ^^ Wel in april dan, anders heb ik er weinig aan, maar okee..
    <3


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    (...)

    Jaaa die wil ik ook als ik er een neem. Hij lijkt me sowieso gewoon een stuk fijner dan de mobieltjes die nu in omloop zijn.
    Verder helemaal geen minpuntjes eraan?
    Dan schaf ik hem -door jou te vertrouwen- maar aan denk ik. ^^ Wel in april dan, anders heb ik er weinig aan, maar okee..
    <3


    Ik heb hem pas een paar uur, maar nog geen minpunten ontdekt. :3
    Maar het is voor mij ook gewoon de ideale telefoon, dus dat scheelt. ;D
    Let wel op -> Hoeveel je bijbetaald ligt aan het abonnement dat je kies.

    Ik betaal 39 per maand o.i.d voor 2 jaar en daar moest ik nog 199 bijleggen. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ik, maar volgens mij is t heling,


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...

    Vengeance schreef:
    (...)

    Ik heb hem pas een paar uur, maar nog geen minpunten ontdekt. :3
    Maar het is voor mij ook gewoon de ideale telefoon, dus dat scheelt. ;D
    Let wel op -> Hoeveel je bijbetaald ligt aan het abonnement dat je kies.

    Ik betaal 39 per maand o.i.d voor 2 jaar en daar moest ik nog 199 bijleggen. (:



    Jaa, dat had ik gezien, als je een abo koopt dat het goedkoopste is, moet je wel in het begin veel bijleggen.. Ik denk dat ik er ook eentje van 39 neem ofzo. Ik bel bijna nooit, maar sms wel redelijk veel. Internetten doe ik op het moment niet met mijn telefoon, omdat hij daar te langzaam voor is. Iphone beter met internet?
    <3


    Bad decisions make good stories.