• Jaja, vertel maar:Y)
    Ik hoop dat hij vreselijk was, dan ben ik nl niet de enige :P

    Op de onderste traptrede moest ik zonodig door mijn voet gaan, en zeer sexy op de grond belanden. En Jurrit was er niet :C

    En kom niet aan met: "Ik heb nog vakantie." Daar word ik chaggiejaloers van. C:

    Edit: En ik dacht dat ik het moeilijk had. Voor onze bovenbouwklassen is de Centrale Toetsen Periode begonnen :P
    Poor Jurrit. :P

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 19:08 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Heel kut. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Diiieeeee, heb ik morgen pas :Y)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Grenade schreef:
    Diiieeeee, heb ik morgen pas :Y)

    ?echt? de mijne ok


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Grenade schreef:
    Diiieeeee, heb ik morgen pas :Y)


    Gelukhebbert. -.-


    I solemnly swear that I am up to no good.

    ...


    I live for the applause, you will die for it.

    kut.


    I'm a butterfly.

    Heel slecht. Ik was op tijd gaan slapen, word ik om 2 uur 's nachts wakker en kon ik niet meer in slaap vallen. Toen kwam ik op school aan, komen twee jongens naar me toe en zij vertellen me dat ik de eerste drie uur vrij had.__. stond ik daar veel te vroeg -met die twee jongens dan-.
    Toen kwam ik er achter dat (de jongen die schijnbaar een Crush op me heeft) jarig was, dus vond ik het lullig dat ik het niet wist/vergeten was.
    En toen in de bus naar huis was het zo druk dat ik moest staan en nu heb ik last van mijn schouder en mijn been. T.T


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik had het eerste uur vrij, dast was wel tof, maar ik ben 3x gevallen.. 1x op de heenreis en 2x terug.. Zelfs een keer toen ik LIEP. Ja, kutweer.. En op school tja, Engels was wel leuk, die leraar is stoer (hij is wel al in de 60) Handenarbeid was melig, wiskunde was stom, maar toch ook wel weer grappig omdat onze lerares wel zwanger lijkt, en toen vroeg ik dat aan haar "Hoezo" was haar antwoord.. Ik heb maar niet verteld dat ze een zwangere buik heeft (volgens mij is hij gegroeid want voor de vakantie was hij ietsjes minder dik) En toen vroeg ik hoe oud ze was, ik dacht in de 50 maar ze was pas 40 O;
    Uhm, Duits was saai, meteen alweer strafwerk opgekregen *zucht*
    We hadden het over disco, en toen dachten wij aan drank toen dachten we aan Jillz, en toen aan die reclame dus gingen we dat liedje zingen en toen kregen we straf :x
    En Biologie was ook saai..

    Het viel wel mee voor een schooldag (:


    Me so good.

    Vreselijk saaai.
    En morgen alweer een toets.
    Blegh...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Volgende week pas.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    @Tragically
    Dat herken ik, Komt de concierge naar ons toe: "Kijken jullie nooit op het bord!?"
    Nou, als het er om kwart over 8 nog steeds niet op staat, neem ik aan dat er niks uitvalt..

    @ xSnoepjex
    Knap, eerste dag al strafwerk :Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    @Tragically
    Dat herken ik, Komt de concierge naar ons toe: "Kijken jullie nooit op het bord!?"
    Nou, als het er om kwart over 8 nog steeds niet op staat, neem ik aan dat er niks uitvalt..

    @ xSnoepjex
    Knap, eerste dag al strafwerk :Y)

    Nou bij ons veranderen er dingen om 8 uur, en als het er dan niet opstaat denk ik inderdaad dat er niks uitvalt. Ik moet altijd om 8 uur door, dus ja. En maar volhouden dat het wel op de computer stond. Staat niks op :'x Maarja, Ik ben nu gelukkig eindelijk thuis.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Saai. Maar gelukkig ben ik morgen en donderdag vrij.

    Ik wou dat het altijd vakantie was.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Scandal schreef:
    Volgende week pas.

    Ik heb nog vakantieee (cat)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.