• IK BEN HET ÉCHT ZAT!
    de een heeft anorexia, de ander word mishandeld en nummer 3 heeft last van geestenverschijnselen.
    iedereen zeikt over alles.
    gezeik over th & jb, gezeik over haters terwijl je zelf net zo hard roept dat je iets haat.
    alle groepjesvorming en alles..

    waar is de gezelligheid hier..?
    bijna elk topic dat er bestaat gaat over negatieve dingen of er is ruzie..
    WAAROM?!
    kan je niet gewoon 1x t met elkaar eens zijn, en anders gewoon je mond houden?
    en kom je aandacht te kort, zeg t gwn en ga geen dingen lopen verzinnen.
    -sorry voor de mensen die wél echt wat hebben- maar t is ineens zo veel dat ik dus niet geloof dat iedereen wat mankeerd. net als dat heel quizlet ineens paranormaal begaafd was. ¬¬

    ik ben t echt zat.
    als het niet snel gezelliger word hier stop ik defenitief met quizlet.

    Uuhm dit gaat ook over mij,van dat topic van ik wordt gek ofzeu.Nou ten 1e ik BEN niet paranormaal begaafd en denk het ook niet.En trouwens van dat 1e klopt wel(A)


    Lalalalalalalala.

    t khb t niet over een bepaald iemand ofz.. maar word egt gek dat iedereen ineens alles tegelijk heeft hier..
    dat kan niet.

    t khb t niet over een bepaald iemand ofz.. maar word egt gek dat iedereen ineens alles tegelijk heeft hier..
    dat kan niet.


    WRM niet ??(A)


    A. ikmisje.

    Het is inderdaad zo dat er wel er veel zeur topics enzo zijn..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    LAAT ONS TOCH GEWOON ZEGGEN WAT WE WILLEN!!!!


    I need you like a heart needs a beat

    Ik kan me voorstellen dat je het zat bent, En iedereen die praat over mishandeling en misbruik om aandacht te krijgen [wat in veel gevallen zo is. Zeg niet dat het in alle gevallen zo is] moeten ook is ophouden.. Ook alle quizlets over misbruik en mishandeling vind ik onnozel.. ik vind het prima als iemand een verhaal schrijft.. maar weet dan tenminste waar je over schrijft zou ik zeggen.

    En ja.. je komt hier makkelijk weg met dingen dus elkaar afzeiken gebeurt ook al met de minste moeite inmiddels..

    x.

    ps ik vind dat je groot gelijk hebt hoor.


    Wie du mir, so ich dir.

    Amen.


    Bored.

    Ten eerste

    Als jij gaat stoppen kom ik je persoonlijk dwingen weer www.quizlet.nl in je internet balk in te type, en op enter te drukken en dan blijf ik net zo lang tot je hebt gezworen dat je er weer mee verder zal gaan.

    En ten tweede,

    ik zit zelf niet veel in de topics mee te kletsen, maar als daa waar is wat je zegt, vind ik ook daat het weer gezelliger moet worden :D

    Ik vind dat je ergens wel gelijk hebt hoor, de laatste tijd heeft iedereen hier plots iets voor ofzo. Gezelligheid is veel leuker! >.< Achja...


    Tanya is de beste.

    LAAT ONS TOCH GEWOON ZEGGEN WAT WE WILLEN!!!!


    je mag best zeggen wat je wilt.. maar kan dat niet ergens waar niet iedereen er last van heeft..

    (...)

    je mag best zeggen wat je wilt.. maar kan dat niet ergens waar niet iedereen er last van heeft..

    nou, als jij zo'n plaats opnoemt, kunnen we inderdaad ergens anders lastig doen, maar denk niet dat die er is he...ofwel? weetje, er zijn gerust nog wel topicen waar ze niet zeiken over TH en JB ofzo hoor!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    nou, als jij zo'n plaats opnoemt, kunnen we inderdaad ergens anders lastig doen, maar denk niet dat die er is he...ofwel? weetje, er zijn gerust nog wel topicen waar ze niet zeiken over TH en JB ofzo hoor!

    wissel maar je msnadressen uit of er word een ruziesubforum gemaakt xD
    en die topics zijn er ja.. meer dan de helft daarvan gaan dan over mensen die thuis of opschool problemen hebben -of aandacht te kort komen.- of t gaan over promotie..

    Ik kan me voorstellen dat je het zat bent, En iedereen die praat over mishandeling en misbruik om aandacht te krijgen [wat in veel gevallen zo is. Zeg niet dat het in alle gevallen zo is] moeten ook is ophouden.. Ook alle quizlets over misbruik en mishandeling vind ik onnozel.. ik vind het prima als iemand een verhaal schrijft.. maar weet dan tenminste waar je over schrijft zou ik zeggen.

    En ja.. je komt hier makkelijk weg met dingen dus elkaar afzeiken gebeurt ook al met de minste moeite inmiddels..

    x.

    ps ik vind dat je groot gelijk hebt hoor.


    idd.. van mij mag mag je best zo'n quiz schrijven ofz, maar dan moet je dus wel weten waar je t over hebt.. ¬¬

    en ik vind dat jij moderator moet worden:Y)

    Je hebt zo hard gelijk :O

    Als het niet over ik ben me leven beu en stuff dan gaat het ovr de Joepie of TMF
    Of ovr de Quizlet Awards of Dat Tokio Hotel in Amerika...


    Ik word er echt horendol van...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (...)
    wissel maar je msnadressen uit of er word een ruziesubforum gemaakt xD
    en die topics zijn er ja.. meer dan de helft daarvan gaan dan over mensen die thuis of opschool problemen hebben -of aandacht te kort komen.- of t gaan over promotie..

    Die zou dan zo hard gebruikt worden dat hij steeds bij 'Actieve topics' tercht komt...


    Frankly my dear, I don't give a damn.