• Een kortingsbon van €10 bij bol.com!
    Ik weet alleen niet wat voor boek ik wil! Weet iemand misschien leuke boeken? Ik lees eigenlijk alles, behalve twilight etc.
    Dus help : D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Laat Me Nooit Alleen/Never Let Me Go

    Kathy is eenendertig en werkt op het platteland in een revalidatiekliniek. Ze verzorgt mensen die organen doneren. Alle donateurs zijn gekloond en zijn opgevoed met het idee dat ze na hun dertigste levensjaar meerdere organen zullen doneren tot de dood erop volgt. Kathy heeft haar vriendschap met Ruth na jaren weer op kunnen pakken toen ze haar verzorger werd na een orgaandonatie. Ook haar oude jeugdliefde Tommy komt terug in haar leven als Kathy hem na zijn tweede orgaandonatie verzorgt. Gaandeweg wordt duidelijk dat de vrienden door hun gemeenschappelijke lot en afkomst een bijzondere band hebben.

    Deze samenvatting klinkt misschien niet helemaal geweldig, maar hij is wel heel erg leuk en mooi :3

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 21:38 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Je kan ook een DVD nemen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Perfect Chemistry. Mijn lievelingsboek en in het engels voor nog geen tientje.


    it's so empty living behind these castle walls

    Hailsham schreef:
    Laat Me Nooit Alleen/Never Let Me Go

    Kathy is eenendertig en werkt op het platteland in een revalidatiekliniek. Ze verzorgt mensen die organen doneren. Alle donateurs zijn gekloond en zijn opgevoed met het idee dat ze na hun dertigste levensjaar meerdere organen zullen doneren tot de dood erop volgt. Kathy heeft haar vriendschap met Ruth na jaren weer op kunnen pakken toen ze haar verzorger werd na een orgaandonatie. Ook haar oude jeugdliefde Tommy komt terug in haar leven als Kathy hem na zijn tweede orgaandonatie verzorgt. Gaandeweg wordt duidelijk dat de vrienden door hun gemeenschappelijke lot en afkomst een bijzondere band hebben.

    Deze samenvatting klinkt misschien niet helemaal geweldig, maar hij is wel heel erg leuk en mooi :3

    Wat een lelijke naam :X

    Nee grapje, uhmmm een leuke boek.
    Ghostgirl
    Voor ik doodga
    Pretty Little Liars


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hongerspelen!!!!!! -enthousiast-


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Maaskantje schreef:
    Hongerspelen!!!!!! -enthousiast-


    Geweldige serie!

    Ik vind de boeken van Kevin Brooks erg leuk. (Lucas, alleen, candy.)

    Deadline van rachel ward.
    het vervolg, de chaos is ook erg spannend.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Mini Shopaholic - Sophie Kinsella
    Single en Sexy - Mariëtte Middelbeek
    Fatale liefde - Carry Slee
    Twilight - Stephanie Meyer
    Vals - Mel Wallis de Vries
    De vertelsels van Baker de Bard - J.K. Rowling
    Alles is anders - Victoria Farkas


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)
    Wat een lelijke naam :X

    Nee grapje, uhmmm een leuke boek.
    Ghostgirl
    Voor ik doodga
    Pretty Little Liars

    PRETTY LITTLE LIARS, ik heb ze alle 4of 5 gelezen, er komt binnenkort weer een he?

    maar die moet je lezen &
    Vuurvliegjes, geen idee wie de schrijver is, te moeilijk om namen te onthouden (:


    Me so good.

    Hunger games
    ghostgirl
    zo gaan die dingen
    vals van Mel wallis

    - zielen (stephenie meyer)
    - evermore, blauwemaan (Alison Noel)
    - Bezwering (Kelly Amstrong)
    - Fallen
    - Drift
    en nog meer xD


    Only those who listen can hear