• Ik ken een aantal mensen, die écht belachelijke verhalen vertellen en dan serieus denken dat iemand anders het nog gelooft ook. Zoals dit: "Ja, het was tien uur of zo en ik liep over straat de hond uit te laten. Toen kwam ik een groep van tien jongens tegen en die achtervolgden me en vroegen me nummer. Ja, echt tien jongens! Of nee, volgens mij waren het er wel vijftien. Nou, ik was bang dus ging ik naar een vriend, en daar heb ik iets van tien shots Bacardi gedronken. Nah, dat maakte niet uit, want toen ik thuis kwam hadden m'n ouders toch niks door."
    En als zo'n iemand dat dan verteld, flippen ze 'm ook nog eens helemaal als je alleen maar zegt "ah, tuurlijk joh".
    Ik vroeg me nu dus af of er meer mensen zijn die zulk soort personen kennen en of dat iemand me misschien kan vertellen dat het een ziekte is of zo? (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Zo kom je er wel eens tegen. Of zo van die mensen die na één drankje doen alsof ze zat zijn...


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Clear schreef:
    Ik ken zo'n personen ook ja, echt zielig wat ze soms wel niet allemaal verzinnen.


    None but ourselves can free our minds.