• Beste Simmers, donderdag 3 augustus staat in het teken van de sims 4 marathon. Gelieve niet in dit topic te posten voor donderdag.
    Deze marathon gaat duren van 10:00 tot 17:00.

    Tussen elk uur worden er in dit topic 'opdrachtjes.' geplaats met daarbij uitleg.

    Als je de opdrachten binnen een uur niet redt, zorg dan dat je er sowieso een of twee doet.
    Voor degene die niet vanaf de start mee doen, probeer maar gewoon de opdrachten van dat uur te maken en verder te gaan.

    Aanmelden hier.

    Screenshots maken.

    Druk op de C toets en er wordt automatisch een screenshot gemaakt.
    Zoek The Sims 4 map op en ga daarna naar screenshots.
    Probeer niet te veel tijd te steken in de screenshots maken.
    Zet het opdracht nummertje ervoor, de foto en evt. toelichting.
    Screenshots kunnen via Tinypic of alternatieve sites ge-upload worden


    Regels:
    Er mag maximaal 50000$ aan geld cheats gebruikt worden.
    1.Control + Shift + C voor de cheatbalk.
    2.Typ 'testingcheats on' en druk op enter
    3. Voer 'motherlode' in en druk weer op enter.
    Vindt je 50000 te veel kan je ook een aantal keer 'Kashing' gebruiken.

    Je mag geen cheats gebruiken om de behoeftes van je sims te vervullen.

    Tijdens het bouwen mag je elke bouw cheat gebruiken.
    Hier een overzicht: Bouw cheats





    Veel plezier!




    [ bericht aangepast op 2 aug 2017 - 21:07 ]

    Mijn topics


    26 - 02 - '16

    MT


    El Diablo.

    De start van de marathon
    Leuk dat er zo veel mensen mee willen doen!







    10:00 tot 11:00
    1. Wie ben ik?
    2. Stulpje.
    - lever screenshots in.










    1. Wie ben ik?
    We kunnen niet allemaal trouwen met de belachelijk rijke Nancy Landgraaf, daarom begint elke Sim klein.
    Ontwerp dus een realistische Sim (of meerdere), die aan de start van zijn leven staat.

    Eisen sim:
    Zeker één negatieve eigenschap
    Verzin een backstory in de omschrijving

    2. Stulpje
    Je Sim neemt een grote beslissing door een kavel aan te schaffen.
    Richt je huis zo tof mogelijk in en alle Sims buurtgenoten zullen jaloers worden!
    Hier mag je maximaal 50.000 aan geld codes voor gebruiken.

    Eisen woning
    Minimaal 5 kamers:
    Een keurige voortuin om aan de buren te laten zien dat je een verantwoordelijke volwassene bent



    Tussen de opdrachten door mag je natuurlijk geheel zelf aan de gang gaan met je sim.
    Denk er ook aan om af en toe even te strekken, lang stil zitten is niet goed voor je ;)


    Dit is Holly Shacklefort in. Holly is een highschool drop-out, met veel opgekropte creativiteit.
    Vrienden maken vindt ze op dit moment nog niet zo interessant, ze is een verschrikkelijke loner.
    Ze wil iedereen voornamelijk laten zien dat haar passie voor schilderen haar naar de top gaat brengen.

    Holly heeft een prachtig huis op de kop weten te tikken, met serre en al.
    Wel heeft ze nu nod een magere 163 simoleons over. OOPS?!
    Het huis is super licht dankzij de grote ramen met een moderne en witte inrichting, waardoor alles heel 'clean' oogt.
    De kelder is omgebouwd tot een superhip hol.












    11:00 tot 12:00.
    3. Tijd voor geld
    4. Wat een talent
    5. Vrienden zijn belangrijk
    - lever screenshots in.










    3. Tijd voor geld
    Zoals de wijze rapper Drake ooit zei: "started from the bottom now we're here.''
    Maar om 'here' te komen moet je natuurlijk wel werken. Elke Sim heeft geld nodig om aan zijn behoeftes te voldoen.
    Kies een goede baan en het geld stroomt dan vanzelf wel binnen.


    4. Wat een talent
    Of het nou door die nieuwe baan komt, of de ambitieuze impulsie, je sim wil zijn/haar talent ontwikkelen.
    Je sim wil laten zijn dat die echt de beste is!
    Eisen:
    Verdien minimaal 5 vaardigheidspunten het aankomende uur.

    5. Vrienden zijn belangrijk.

    'Vrienden zijn beter dan geld' Zei geen enkele rijke sim ooit.
    Jammer genoeg is je Sim nog niet rijk genoeg om vrienden kopen en moet dus gedwongen sociaal zijn om een nieuwe vriend te maken



    (Tinypic doet 't weer eens niet, great daar gaat mn tijd :'D)


    El Diablo.


    Dit is Jordyn Everest. Oorspronkelijk uit de steenrijke familie Everest die in het bekende, enorme penthouse in San Myshuno woont. Toen echter duidelijk werd dat ze niet hetzelfde academische talent had als de rest van de familie en het nooit zou halen op de Sim Universiteit (en het dus nooit ver zou schoppen aldus haar vader), werd ze weggestuurd. Haar moeder kon het niet over haar hart verkrijgen haar dochter zonder iets weg te sturen, dus gaf ze een klein fortuin mee. Hiermee vertrok onze extraverte romanticus naar Windenburg waar ze voor een mooi prijsje een huisje op de kop tikte. Een huisje dat een behoorlijke opknapbeurt nodig had en met Jordyns slonzige gedrag kan dat nog wel eens moeilijk gaan worden.


    El Diablo.

    Ik ga waarschijnlijk rond 12.30u of 13u meedoen. Tenzij ik mee moet naar de winkel, dan pas rond 13.30u ongeveer.


    16 - 09 - '17

    Tijdens het koken vloog de keuken in de fik, doei doei dure koelkast.
    Holly was nachtelang, paddestoelen aan het plukken voor een beetje geld.
    Gelukkig kon ze nog wel een paar van haar schilderijen verkopen

    De eerste die Holly aansprak bij het uitgaan was de rijke Victor Feng en het startte als een verschrikkelijk saai gesprek.
    Toch wist onze loner het gesprek wat op te fleuren met grapjes.
    Daarna liep ze Nicole tegen het lijf, (he dat ben ik.) een creatieve tiener, waar het direct al goed mee klikte.


    Baan: Tech guru, omdat die het meest verdient op het begin

    Vaardigheden verdient
    Vissen: 4
    tuinieren 2
    schilderen: 7
    gamen: 4
    koken: 3
    Fotografe:1








    [ bericht aangepast op 3 aug 2017 - 11:58 ]

    Ik ga waarschijnlijk rond een uur of drie mee doen, want ik moet nog een aantal belangrijke dingen afhandelen voordat ik weer tijd heb.


    26 - 02 - '16

    Campeon schreef:
    (Tinypic doet 't weer eens niet, great daar gaat mn tijd :'D)



    http://www.upl.co/ is erg handig, kan je er ook vet veel tegelijkertijd uploaden.

    Campeon schreef:


    Dit is Jordyn Everest. Oorspronkelijk uit de steenrijke familie Everest die in het bekende, enorme penthouse in San Myshuno woont. Toen echter duidelijk werd dat ze niet hetzelfde academische talent had als de rest van de familie en het nooit zou halen op de Sim Universiteit (en het dus nooit ver zou schoppen aldus haar vader), werd ze weggestuurd. Haar moeder kon het niet over haar hart verkrijgen haar dochter zonder iets weg te sturen, dus gaf ze een klein fortuin mee. Hiermee vertrok onze extraverte romanticus naar Windenburg waar ze voor een mooi prijsje een huisje op de kop tikte. Een huisje dat een behoorlijke opknapbeurt nodig had en met Jordyns slonzige gedrag kan dat nog wel eens moeilijk gaan worden.



    Oeh die custom tattoo's

    me likey (H)

    Quorra schreef:
    Ik ga waarschijnlijk rond een uur of drie mee doen, want ik moet nog een aantal belangrijke dingen afhandelen voordat ik weer tijd heb.


    Geen probleem!

    OPTIONEEL







    12:00 tot 13:00
    6. Waar is dat feestje?
    7. Ga uit!
    - lever screenshots in.







    6. Waar is dat feestje?
    Hier is het feestje!
    Om te laten zien hoe cool je Sim eigenlijk wel niet is, organiseert je Sim een feestje voor alle kennissen en vrienden.
    Waar je Sim echter niet aan dacht is de nasleep van het feestje. Wat een zooi...



    7. Ga uit!
    Je Sims besluit dat het tijd wordt voor wat ontspanning, wat niet gelijk hun hele huis op de kop zet.
    Ga uit, dans en neer nieuwe mensen kennen.
    Denken jullie er ook aan pauze te nemen, even iets te eten en je rug even te strekken!






    Nadat Jordyn haar huis eindelijk op orde had gekregen, nou ja.. Redelijk... Was het tijd om geld te verdienen. Het was niet niks en een groot deel van haar fortuin is aan haar huisje op gedaan. En eigenlijk is ze nog niet klaar, maar hé. Wie zou Jordyn zijn als ze meteen tevreden was. Jordyn was altijd al een creatief en vooral fantasierijk meisje, waardoor het ook geen wonder was dat haar cijfers eronder leden. Nu kan ze er echter haar beroep van maken als ze een beetje haar best doet. Ze heeft een baan gevonden als Schrijf-Assistent bij Walrusboeken. Om hogerop te komen heeft ze alvast geoefend met het schrijven, het was al eventjes geleden, toen ze bij een writersblock aankwam zat ze toch al 6 vaardigheidspunten hoger. Tijd om sociaal te zijn had ze niet, maar ze heeft nog altijd haar trouwe goudvis Blub.


    El Diablo.