• _________________________________________________________________

    Sommige mensen gebruiken muziek als uitlaatklep, andere tekenen en weer andere schrijven, maar deze groep mensen uit hun emoties voor de camera. De filmpjes die ze maken zetten ze dan op een website waar iedereen ze kan bewonderen. Ze zien dit als een soort dagboek waarin ze tegen hun zogenaamde 'subscribers' hun verhaal vertellen. Deze mensen worden YouTubers genoemd.

    Hoewel het leven van deze YouTubers vaak rozengeuren en maneschijn lijkt, is dit niet het geval. Elk van deze mensen heeft zijn eigen problemen, zowel ontstaan in hun jeugd als door de beroemdheid. Dingen die niet bestemd zijn voor de buitenwereld en ze het liefst voor zichzelf houden.

    De bekendste YouTubers besluiten een break te nemen en met zijn alle naar Italië te gaan. Natuurlijk kunnen ze hun subscribers niet zonder video's daar laten zitten en zullen ze tussen hun vakantie door video's moeten maken. Maar het aller belangrijkste is; Kunnen ze hun geheimen voor zichzelf houden als ze een maand lang op elkaars lip zitten en wie kunnen ze dit toe vertrouwen?
    _________________________________________________________________

    Rollen

    Jongens:
    - Daniel "Dan" Howell aka. Danisnotonfire. ||Phxntasia
    - Gereserveerd door PhilLester || Philip "Phil" Lester aka. Amazingphil.
    - Felix Kjellberg aka PewDiePie || Dandelions
    - William ''Will'' Dean Adams aka. FunWithWill || HemmingsMyHero
    - Gereserveerd door HemmingsMyHero || Joseph "Joe" Sugg aka. ThatcherJoe
    -Gereserveerd door Phxntasia || Caspar Lee aka. Caspar (eerder Dicasp)
    -Gereserveerd door CaptainHook || Tyler Oakley aka. Tyler Oakley
    - Robin Tigrisblack aka. creepycreeper || Robind19

    Meiden:
    - Marzia Bisognin aka. CutiePieMarzia || MadCry
    - Devon 'Dev' Sophie Tonra aka. seventytimesdevon || Weekes
    - Samantha "Sammy" Lexie McCartney aka. MCSammy||CaptainHook
    - Kathleen Fuentes aka. KathleenLights || Balloo
    - April Jones aka. CuteAprilJewel || everydee
    - Dee Wakefield aka. EveryDee || everydee
    - Brooklyn 'Brooke' Griffith aka. Bookero || Zephyr
    - Deveney 'Neytje' Amy DiAngelo aka. CutiieDeveney || Komorebi_
    _________________________________________________________________

    Regels

    - Geen woordenlimiet, maar schrijf wel een redelijke post.
    - Alleen ik (Mashtonx) maak nieuwe topics aan.
    - Geen perfecte karakters.
    - Hou het gezellig en voorkom ruzies buiten de RPG.
    - Reservaties blijven 4 dagen staan, tenzij je meldt dat dit niet gaat lukken.
    - Probeer minimaal 1x in de week te posten, dit zodat het niet doodloopt.
    - Geen personages van andere besturen tenzij je toestemming hebt.
    - Maar het aller belangrijkste : Have fun.
    _________________________________________________________________

    Begin

    We op de ochtend van vertrek rond een uur of 7, sommige zullen 's ochtends nog alle spullen moeten pakken terwijl andere al lang alles geregeld hebben. Met het vliegtuig zal iedereen vanuit hun eigen land richting Italië vliegen. Ze zullen elkaar ontmoeten op het vliegveld van Italië. Vanaf daar worden ze met de bus naar hun hotel gebracht. Foto's en informatie over het hotel zullen volgen.
    _________________________________________________________________.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 19:35 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    [Mijn topics *-*]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    [Mijn Topicz =) ik post morgen moet nu slapen]


    A horse of course

    [Yay, MT!]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Marzia Bisognin aka CutiePieMarzia

    Voor de derde keer deze morgen checkte ik mijn koffers. Kleding, schoenen, spullen voor video's, alles zat er in. Al de hele week stond er een glimlach op mijn gezicht, ik ging samen met Felix en andere youtubers op vakantie naar Italië. Het voelt goed om terug naar Italië te gaan, ik miste mijn familie en het warme weer. "Puga-chan! Edgar!" Maya en Edgar kwamen aangerend. Lachend ging ik op mijn hurken zitten en aaide beide pugs. Het was jammer dat ze niet mee konden, maar het was min of meer te begrijpen. "Felix, schiet op! Ik wil gaan!" Riep ik grinnikend. Het vliegtuig zou nog lang niet vertrekken, maar ik had er gewoon zo'n zin in. Mijn vlogcamera nam ik mee voor als we in het vliegtuig zaten, ik vond het wel zo eerlijk voor mijn subscribers om te filmen. Om heel eerlijk te zijn was ik wel nerveus. We zouden best lang weg zijn. Ik kon het niet laten om nogmaals mijn koffers open te ritsen en alles na te kijken. Misschien was ik een beetje iets té nerveus. Omdat ik niets anders te doen had dan honderd keer mijn koffers checken, op mijn telefoon kijken of we niet te laat zouden komen ook al hadden we nog tijd genoeg en snoep naar binnen werken liep ik maar weer naar boven, naar de badkamer. Mijn make up zat prima dus besloot ik om mijn haar maar te doen. Na het een paar keer door geborsteld te hebben deed ik het in twee vlechten, en alweer had ik niets te doen. Ik liep naar de slaapkamer en stak mijn hoofd om het hoekje. "Felix?" Vroeg ik, niet zeker wetend of hij überhaupt in de kamer aanwezig was.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    HemmingsMyHero schreef:
    [Yay, MT!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [MT]


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Dee aka EveryDee en April aka CuteAprilJewel (ik schrijf nu even in het derde persoon maar later verander ik dit)

    April en Dee zijn al een tijdje op het vliegveld Londen Heathrow, ze zijn nu net bij de winkels aan gekomen 'zullen we maar eerst ontbijten' bied Dee aan 'Is goed, daar?' antwoord April terwijl ze naar een plekje wijst waar groot opstaat "A Cup Of Tea" zonder te twijfelen lopen ze erop af 'wat zoek je April?' vraagt Dee die April in haar tas ziet graaien 'Mijn vlogcamera en die heb ik nu!' Antwoord April 'Oke, ik zoek hem ook even op' zegt Dee daarna 'Hallo, lieve kijkers, we beginnen deze vlog wat anders omdat we vandaag voor jullie gisteren naar Italië gaan met alle bekende youtubers zoals PewDiePew aka Felix en CutiePieMarzia aka Marzia die ik voor het eerst in het echt ga zien. Ik ga nu ontbijten tot in het vliegtuig' Zegt April terwijl ze een slok thee neemt een stukje veder op is Dee ook bezig met de opening van haar vlog.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 17:29 ]


    A horse of course

    Mt


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    MT


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Kathleen Fuentes [KathleenLights]
    Samen met Vince zat ik in de auto op weg naar het vliegveld. Naast mijn broer is Vince mijn beste vriend. Ja, hij was verplicht om mij naar het vliegveld te brengen. Eén woord is al genoeg. Moeder. Nadat ik het hus had verlaten, is ze een dramaqueen geworden. Ik begreep haar in het begin wel, maar nu wordt het best irritant. Na een lange gezeur kon ik haar niet overhalen om zelf te rijden. Ze was veel te bezorgd dus moest Vince mij wel brengen. Ik keek 'geïnteresseerd' naar Vince die minutenlang tegen mij stond te praten, terwijl ik mijn oordopjes in had. Gelukkig merkte hij het niet, want hij zijn blik stond gericht op de weg. Op een gegeven moment stopte de auto. Ik haalde mijn oortjes uit mijn oren en keek hem vragend aan. 'Waarom stoppen we?' vroeg ik. Hij grinnikte even en keek mij aan. 'We gaan ontbijten.' Oh. Voordat ik uit de auto stapte, haalde ik diep adem. Het was nog vroeg toen we van huis vertrokken dus hadden we beide nog geen tijd gehad om te ontbijten. Vince legde zijn arm om mijn middel en samen liepen we Starbucks binnen. Vince bestelde twee cappuccino's en twee croissants terwijl ik een tafeltje uitzocht bij het raam.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Felix Kjellberg {PewDiePie}
    Marzia had me al een paar keer geroepen, maar ik stond nog in de slaapkamer, zonder broek, haastig door de spullen heengravend. Ik had mijn telefoon ergens achtergelaten, en die moest ik vinden.
    'Jävlar! Lieve Marzia, waar is mijn mobiel!' riep ik en ik haastte me naar haar toe, nog net een spijkerbroek mee grissend. Ik trok hem aan en liep op haar af.
    'Ik moet hem hebben,' verzuchtte ik. Ik wist dat ze nerveus was voor deze vakantie, en dat ze heel, héél graag uit Engeland wegwilde om terug te gaan naar Italië, en ook dat ze in de stress zat. Ik voelde me schuldig dat ik de afgelopen tijd minder met haar had gedaan, maar dat zou ik rechtzetten. Ik zou haar in Italië duidelijk maken dat ik van haar het allermeest hou, en dat niemand dat ooit kapot zal kunnen maken. Ik sloeg mijn armen om haar heen en gaf haar een knuffel voor ik over haar schouder naar een bijzettafeltje in de hal keek waar mijn iPhone op lag te chillen. Ik liet haar los en liep er heen.
    'Hebbes!' riep ik blij.


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Marzia Bisognin aka CutiePieMarzia

    Ik lachte zachtjes toen ik Felix chaotisch door zijn spullen zag zoeken. "Hoe moet ik nou weten waar jouw mobiel is?" Ik trok grijnzend één wenkbrauw op. Wat zenuwachtig tikte ik ondertussen met mijn voet op de grond. De grijns veranderde in een glimlach zodra hij zijn armen om mij heen sloeg. Al snel voelde ik dat hij had losgelaten en wegliep. Toen ik over mijn schouder keek zag ik hem vrolijk met zijn iPhone. Ik giechelde even om zijn gedrag, je zag dat hij bijna even nerveus was als ik.
    Voor de laatste keer keek ik op mijn mobiel. We zouden al kunnen vertrekken, we konden dan nog rustig wat rondkijken op het vliegveld en zouden zeker op tijd komen. "Heb je alles?" Vroeg ik aan Felix, terwijl ik mijn koffers alvast vastpakte. Zonder een antwoord af te wachten sleepte ik mijn koffers mee naar de voordeur, duwde de deur open en liep naar buiten. De kofferbak van de auto maakte ik open en met enkele moeite zette ik mijn koffers erin. Vervolgens liep ik weer naar binnen, om met een klein glimlachje een kus op Felix' wang te drukken. "Sorry. Ik wil gewoon heel graag gaan," zei ik wat onschuldig. Ik overhandigde hem de autosleutels, wetend dat hij zou rijden, en keek hem nog een keer glimlachend aan. Wat was ik blij dat iedereen had besloten om naar Italië te gaan.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Robin Tigrisblack

    Ik kijk naar mijn laptop beeld die langzaam zwart werd. Ik had net een uur zitten bewerken zodat ik een vakantie voorraad af had. Zodat ik er teminste niet zonder zat. Ik stopte mijn laaste spullen snel in mijn tas en keek nog even snel of ik alles had. Daarna tilde ik mijn tas rustig naar beneden. Ik vloekte toen ik hem eindelijk beneden had. Zwaar ding. Snel pakte ik mijn telefoon. En belde ik mijn moeder. Ze was vanochtend snel even langs me oma gegaan omdat die weer belde. 'mam waar blijf je? Ja ik ga zo naar buiten. Nu de straat in? Oke.' ik hing op en liep naar buiten. Daar kwam ze aan. Ik dumpte mijn tas in kofferbak en nam de laptoptas op schoot. Ik had een mini wifi usb stick bij me zodat ik in de auto en lucht wifi had. Niet goed maar ene beetje. Ik staarde naar buiten. Ik wouw de stick nog niet gebruiken puur om te voorkomen dat de kostte te hoog werden. Ik appte snel mijn vriendin. video staat onlinne maar privé. Je hoeft alleen openbaar te maken. Snapje? ze zou de video's van vandaag regelen. Half in iedergeval. Na een poosje rijden kwamen we aan op schiphol. Ik lachte. Sinds ik met youtube was begonnen was ik nederland niet uit gegaan. Blij was ik nu dus wel. Ik keek op de klok en hoelaat mijn vliegtuig kwam. Me moeder zou mijn koffers enzo regelen gelukkig.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 18:27 ]

    (nee per ongeluk op verzenden geklikt niet af dus)

    Nu klaar

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 18:33 ]

    [CaptianHook went Daggers]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded