• Voor deze story

    Ik heb nog een beste vriendin nodig, de andere heeft mijn nicht al (;

    Vul in ;
    Naam;
    Leeftijd;
    Karakter; - hou ik me wss nie aan. -
    Uiterlijk; -alleen foto, geen zwart wit of sepia.-
    Extra;


    all I want is the taste that your lips allow

    Naam; Claire Jones
    Leeftijd; 15?
    Karakter; Altijd vrolijk, en erg muzikaal. Ze is af en toe wel verlegen met zingen, maar ze vind het wel helemaal geweldig.
    Uiterlijk; http://1.bp.blogspot.com/_4U_4wkOg9F8/TCDmK-xn6TI/AAAAAAAAIsc/BveYTTHl-uo/s1600/elizabeth-gillies-complusive-cleaner-07.jpg
    Extra; Ze speelt piano


    When you believe your dreams come true

    Naam; Megan, ~ [ je mag wat verzinnen:$ ]
    Leeftijd; 17
    Karakter; Aardig, verlegen, verborgen talenten, houd van dansen, speelt een apart insterument, [viool, klarinet, dwarsfluit iets dat niet vaak voorkomt. x] ] [srry inspiratieloos]
    Uiterlijk'klik
    Extra; Ze houd heel erg van dieren, en tekenen is ook een van haar passie's, ze wil later iets in de mode doen, of met dieren iets ofzo? :$

    Wat houd het eigenlijk in als je zoiets invuld nog nooit gedaan.. :$

    Xies

    EyePatch schreef:
    Naam; Megan, ~ [ je mag wat verzinnen:$ ]
    Leeftijd; 17
    Karakter; Aardig, verlegen, verborgen talenten, houd van dansen, speelt een apart insterument, [viool, klarinet, dwarsfluit iets dat niet vaak voorkomt. x] ] [srry inspiratieloos]
    Uiterlijk'klik
    Extra; Ze houd heel erg van dieren, en tekenen is ook een van haar passie's, ze wil later iets in de mode doen, of met dieren iets ofzo? :$

    Wat houd het eigenlijk in als je zoiets invuld nog nooit gedaan.. :$

    Xies

    Als ik je kies doe je mee in mijn verhaal ;3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 2:01 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Naam; Marissa Tristan
    Leeftijd; 16
    Karakter; Behulpzaam, vertrouwbaar, aardig en grappig. Ze speelt al vier jaar de gitaar en ze ging naar de muziekschool.
    Uiterlijk; Marissa
    Extra; Marissa is heel sportief, ze kan voetballen en beoefent de sport badminton.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 10:30 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.