• Serieus, hier op Quizlet rol ik meer met mijn ogen dan dat ik op school doe! Ö
    Ik vind dat er tegenwoordig echt veel mensen een dik ego van zichzelf beginnen te krijgen. Dan maken zo'n topic aan waaraan ze willen laten zien hoe "cool" en "graaf" ze wel niet zijn en dan rol ik echt geïrriteerd met mijn ogen en klik ik dat topic gewoon al weg. Het zijn meestal ook dezelfde mensen en ik begin me er echt aan te ergeren. Nu kan je zeggen van: klik dan niet op het topic als het weer van die ene is, maar ik let echt niet op wie het topic heeft gemaakt als ik het aanklik hoor!

    Hebben jullie dat ook? Dat je je serieus begint te ergeren aan mensen hier op Quizlet?

    Dit topic is niet om ruzies te stoken en om het ook voor iedereen "leuk" te houden zou ik het opreis stellen moesten er ook geen namen/usernames gebruikt worden van andere in dit topic. Ik wil gewoon weten of ik de enigste ben die zo is of er nog mensen zijn die hetzelfde denken als ik..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    ehh, als mensen iets goed kunnen mogen ze daar toch best een topic over maken?
    als je over designen, verhalen, gedichten enz. praat..


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    x'D Ik erger me wel aan sommige mensen op Quizlet, maar niet omdat ze topics maken over hoe 'cool' ze zijn, haha. Dat is vaak toch niet serieus bedoeld, dus zie er de lol van in ;D

    Dejavu schreef:
    ehh, als mensen iets goed kunnen mogen ze daar toch best een topic over maken?
    als je over designen, verhalen, gedichten enz. praat..

    Ik bedoel ook niet de mensen die topic's over gedichten en designen maken, want die mensen respecteer ik omdat ik het zelf nooit zou kunnen x]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Zo'n topics zijn gewoon voor de lol bedoelt. x]
    Niet teveel van aantrekken, rol maar lekker met je ogen. Maakt niet uit. ^^
    Iedereen doet waar die zin in heeft, die persoon in dat topic, jij met je ogen. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Zo'n topics zijn gewoon voor de lol bedoelt. x]
    Niet teveel van aantrekken, rol maar lekker met je ogen. Maakt niet uit. ^^
    Iedereen doet waar die zin in heeft, die persoon in dat topic, jij met je ogen. =P


    Omg :'D -stuk- Rol maar lekker met je ogen x3

    Aha, ik snap wel wat je bedoelt.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    je kan je ook aan mij ergeren. ik was net heel het forum aan het spammen.. doe ik niet meer. xdd

    Atmosphere schreef:
    x'D Ik erger me wel aan sommige mensen op Quizlet, maar niet omdat ze topics maken over hoe 'cool' ze zijn, haha. Dat is vaak toch niet serieus bedoeld, dus zie er de lol van in ;D


    Ja idd. Weet je van we zijn het weer eens eens met elkaar


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik erger me wel eens aan mensen ja (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Atmosphere schreef:
    x'D Ik erger me wel aan sommige mensen op Quizlet, maar niet omdat ze topics maken over hoe 'cool' ze zijn, haha. Dat is vaak toch niet serieus bedoeld, dus zie er de lol van in ;D


    Agree :Y)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Scandal schreef:
    Zo'n topics zijn gewoon voor de lol bedoelt. x]
    Niet teveel van aantrekken, rol maar lekker met je ogen. Maakt niet uit. ^^
    Iedereen doet waar die zin in heeft, die persoon in dat topic, jij met je ogen. =P


    Moonshine, take us to the stars tonight ~