• S H A N E D A W S O N

    Ik vind dat Shane meer liefde verdient. Ik persoonlijk ben gek op zijn horror-themed video's en kan legit om al zijn video's lachen hehe. Vooral als Drew erbij is. Eigenlijk kijk ik alleen naar zijn "Shane" pagina en nooit naar zijn hoofdkanaal haha.
    Klik hier en word ook verslaafd!

    omg yes
    YES YES


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Yass bitch!

    Omgggg Shane Dawson :D yaaassss bish yassss, Shane is Quaking rn!!!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb z'n laatste conspiracy video nog niet gezien. Dus die heb ik nog tegoed vanavond. *O*

    zo lekkker jumjum


    This page is made for people who are intrested inmy profile. If youre not intrested, wth are you doing here than anyway?

    Drie jaar geleden had ik dit topic echt geweldig gevonden. Maar ben nu eigenlijk geen fan meer

    Gambino schreef:
    Drie jaar geleden had ik dit topic echt geweldig gevonden. Maar ben nu eigenlijk geen fan meer

    Ahh ik had juist dat ik eerst keek - toen heel lang niet meer, en nu sinds een tijdje wel weer haha.

    Ja, hij verdient echt meer liefde, ook van zichzelf. Zijn conspiracy theory video's zijn echt geweldig, en zijn andere zijn ook lachen.


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Gambino schreef:
    Drie jaar geleden had ik dit topic echt geweldig gevonden. Maar ben nu eigenlijk geen fan meer


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hahaha, sorry not so sorry, maar ik had mij echt kapot gelachen aan die video dat hij katten producten probeert bij zijn kat.

    Volgens mij heb ik deze vakantie legit al zijn video's gekeken en nu heb ik geen Shane meer om te kijken. :')

    Shane is echt geweldig ohmijngod. Ik hou van basically al zijn video ─ maar zeker die met Drew en Garrett.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2017 - 19:01 ]


    Maybe I belong among the stars

    Genji schreef:
    Shane is echt geweldig ohmijngod. Ik hou van basically al zijn video ─ maar zeker die met Drew en Garrett.

    Jaaa, vooral als ze er bij zijn met zijn "enge" video's. *O* Echt hilarisch.

    Krolock schreef:
    (...)
    Jaaa, vooral als ze er bij zijn met zijn "enge" video's. *O* Echt hilarisch.


    Inderdaaaad. Of als hij zwembadspeeltjes uitprobeert. Of als hij cakes/milkshakes maakt. Dan lig ik ook altijd strijk.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2017 - 19:20 ]


    Maybe I belong among the stars

    Genji schreef:
    (...)

    Inderdaaaad. Of als hij zwembadspeeltjes uitprobeert. Of als hij cakes/milkshakes maakt. Dan lig ik ook altijd strijk.

    Basically al zijn video's haha
    Hoewel zijn eetvideos wel een beetje in herhaling vallen soms. :') en mega dramaqueen met eten proeven haha.