• Vorige topic.
    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en wij willen je wel helpen zo goed mogelijk in het verhaal te komen.

    Het verhaal.
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so have fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    Tekst gejat van Simone. [a]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Darren

    Hij had geen zin om alleen boven te blijven en liep ook snel weer de badkamer uit toen hij Jamie&Pixie daar samen aantrof. Hij zuchtte diep, kleedde zich om en ging in het bed liggen dat hij deelde met Pixie.

    Jamie.

    ' Daaankj' zei hij vrolijk en gaf haar een spontane knuffel. Via zijn ooghoeken zag Darren de kamer in lopen. Hij vond het een klein beetje vreemd dat hij geen weltrusten zei ofz. Najah, zou hij ook vast een reden voor hebben. Hij pakte de hand van Pixie en trok haar mee naar de badkamer.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Is niks joh.'' zei ze en knuffelde kort terug. ineens pakt ehij haar hand en trok hij haar mee. Pixie liet zich gewillig meevoeren naar de badkamer, eenmaal daar ging ze op de badrand zitten en keek ze naar Jamie.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik schudde mijn hoofd. ,,Na-ah.'' zei ik vastbesloten. [inspilooos]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Hij zocht zijn tandenborstel, toen hij die gevonden had deed hij een klodder tandpasta op en begon te poetsen. ' Pixahe. ' murmelde hij moelijk. ' Molgaen, dierenagahutn. ' Vrolijk grijnsde hij en spuugde wat uit. ' Dan kan ik nieuwe kleren uit proberen, die ik met mijn zus heb gekocht.. ' Opnieuw stopte hij de borstel in zijn mond en begon weer te poetsen.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ze neuriede zachttjes en knikte. ,,Ik weet 't.'' antwoordde toenn hij het had over de dierentuin. ,,Nieuwe kleren? Ben benieuwd.'' ze probeerde opgewekt te klinken maar ze voelde zich nogsteeds wat down maar ook moe.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik schudde mijn hoofd. ,,Na-ah.'' zei ik vastbesloten. [inspilooos]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Mjah, ik weet niet.. ' murmelde hij en spoelde zijn mond. ' Het is erg anders.. ' Langzaam ging hij naast haar zitten en keek haar aan. ' Pix, is er iets? '

    Andy
    Hij kon de slaap maar niet vatten en stond uiteindelijk op uit bed. Een wandeling zou hem vast goed doen. Hij trok wat makkelijke kleren aan en liep naar beneden.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Anders is niet altijd verkeerd.'' zei ze, ze keek vanuit haar ooghoekjes naar 'm toen hij naast haar ging zitten. Vlug schudde ze haar hoofd. ,,Neehoor, er niks.'' loog ze en glimlachte naar 'm.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik schudde mijn hoofd. ,,Na-ah.'' zei ik vastbesloten. [inspilooos]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Mjah, Pixie. ' murmelde hij. ' Maak dat de kat wijs. ' Hij draaide zich naar haar toe. ' Ik voel dat je liegt. ' Langzaam pakte hij haar handen vast en keek haar indringend aan. ' Zeg me nu gewoon de waarheid. ' zei hij zachtjes.

    Darren

    Hij liep net de kamer weer uit met het zelfde idee als Andy en liet tegen hem aan. "And.. Wat ga je doen ?" vroeg hij verbaast. Iedereen was dus nog wakker.

    Andy
    "Wandelen.." Hij schuifelde met zijn voeten en keek hem niet aan.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Darren

    "Hey, zullen we dan maar samen gaan, want dat was mijn plan ook..?" Hij keek Andy onderzoekend aan.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ze beet op haar onderlip. ,,TIs niks ernstigs Jeem, maak je geen zorgen.'' zei ze zachtjes, ze baalde dat het er niet bepaald overtuigend uitkwam.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik schudde mijn hoofd. ,,Na-ah.'' zei ik vastbesloten. [inspilooos]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Owkee. ' murmelde hij zachtjes en speelde wat met zijn polsbandje. ' Heb je al zin in morgen? '

    Andy
    "Oh, eh, ja, okay.." Mijn plan was juist om hem van mijn gedachten te krijgen, Andy, wat dóe je?


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3