• Mijn idee is om in plaats van opleden records neer te zetten. Dan blijven de oude dingen staan maar komen er meer bij, ik dacht aan de volgende:
    - Meeste berichten gekregen, een top 15 met wie de meeste berichten heeft gekregen.
    - Meeste berichten verstuurt, een top 15 met wie de meeste berichten heeft verstuurt.
    - Meeste vragen, een top 15 met de meeste vragen in een quizlet.
    - Meeste uitkomsten, een top 15 met welke quizlets de meeste uitkomsten heeft.
    - Langste serie, een top 15 met welke serie het langste is.
    - Meeste gastboekberichten, een top 15 met wie de meeste gastboekberichten heeft geschreven.
    - Grootse gastboek, een top 15 met de grootste gastboeken.

    Ik weet er niet meer maar er kunnen er nog wat komen.
    Bedankt voor het lezen.(doeg)

    die zijn er al bij topleden

    die nieuwe niet hoor!

    okej

    beetje onnodig :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    met LP1mcr1fan
    eens

    onnodig


    We can only learn to love by loving.

    Onnodig.. krijgen we weer het zelfde gezanik als bij de awards.. iedereen wilde ze.. en nu zijn ze blij dat ze weg zijn..

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Nee, ik haat de topleden. Je maakt er mensen alleen krankzinnig mee(Ik MOET bij de topleden, Ik moet bij de topleden anders ben ik een loser). Y'know

    goed idee, maar ik ben eht wel eens met HelloKathy

    onnodig..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Totaal onnodig.

    Ik vind het niet onnodig, hierdoor blijf je beter opp de hogte van hoe goed jij bent in verhouding met anderen.

    Ik vind het niet onnodig, hierdoor blijf je beter opp de hogte van hoe goed jij bent in verhouding met anderen.

    Ik vind het niet onnodig, hierdoor blijf je beter opp de hogte van hoe goed jij bent in verhouding met anderen.
    Ja om op te scheppen zeker. Het gaat hier niet om je prestaties, dan krijg je daliujk hetzelfde as toen met de meeste posts. Iedereen gaat dan allemaal bull hier droppen.

    Onnodig.. krijgen we weer het zelfde gezanik als bij de awards.. iedereen wilde ze.. en nu zijn ze blij dat ze weg zijn..

    x.
    zyn die weg??wow nog ni eens gemerkt 0.0 daim ik ben dom xD

    (...)zyn die weg??wow nog ni eens gemerkt 0.0 daim ik ben dom xD
    Ja sinds deze week ofzo.. xD.. En nee je bent niet dom.. alleen niet goed gekeken :P(puh)


    Wie du mir, so ich dir.