• Hoihoi, Jawel, ook ik zoek story's! Het is vakantie, ik verveel me en lezen is altijd leuk! Mijn eisen:
    *Story's het liefste bijna afgelopen of afgelopen. Rond de 50/60 hoofdstukken zegmaar.
    *OP's als ze heel goed geschreven zijn en orgineel zijn, maar GEEN fatasy En ook GEEN standaard liefdes verhaal.
    *Het allerliefst Justin Bieber story's,maakt niet uit hoe ze zijn of waar ze precies over gaan
    *1D story's mits ze orgineel en goed geschreven zijn, anders lees ik ze niet. Dus niet Harry/Liam/Niall/Zayn/Louis ontmoet meisje worden verliefd blablabla.
    *Story's lees ik als ze maar met leestekens zijn geschreven.
    *Story's over de NEDERLANDSE politie lees ik ook maar al te graag. Wel graag vanuit iemand van de politie geschreven of het slachtoffer. Niet een omstandiger.
    *TH, voetballers blablabla lees ik allemaal NIET.

    En ik zou het ook het ook leuk vinden als je even bij mijn story klikt. Onder de spoiler.

    What When I'm Dead || ft. Justin Bieber
    What when I'm dead || ft. Justin Bieber

    They think what they think
    but what they think is not true.
    It's my life
    but you have destroyed.

    Nederlands geschreven
    Justin is beroemd
    Started at 30-07-'13



    Klik op de spoiler voor de proloog om een idee te krijgen van het verhaal!

    Met twee cola liep ik de woonkamer weer binnen van het appartement wat ik en Allison deelden. We waren al beste vriendinnen sinds we samen in groep 1 kwamen. Zometeen begon Celeb Gossip, het roddelprogamma. Natuurlijk wisten we dat niets te geloven was, maar zeg nou zelf, kijken was altijd leuk, toch? De presentatrice kwam in beeld met een ernstig gezicht. Op de achtergrond verscheen een foto van Justin Bieber. Ik en Allison waren vanaf het moment dat we hem onder de username Kidrauhl op internet vonden al fan. Tegenwoordig dus een belieber. Ik vroeg me af wat hij nu weer uitgespookt had. Er was tegenwoordig elke dag weer wat met hem en hij was steeds arroganter geworden. Toch bleven ik en Allison Belieber. Maar de presentatrice had dit keer wel een heel ernstig gezicht. 'Tragisch nieuws over popstar Justin Bieber. De zanger is gisterennacht dood gevonden in zijn auto, die in brand heeft gestaan. Autopsie was niet meer mogelijk, maar de politie weet zeker dat de stoffelijke resten van Justin zijn. Waarschijnlijk is hij uit de bocht gevolgen terwijl hij onder invloed van alcohol reed. Een enorm verlies voor alle nabestaande en al zijn Beliebers.' Met een verward gezicht en een traan die over mijn wang gleed keek ik Allison aan. Mijn idool, dood?


    Bedankt voor de hulp! X


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    up voor mij?


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Het is een One Direction verhaal, dus ik weet niet of je het leuk gaat vinden, maar wil je misschien een kijkje nemen?

    proloog:
    I don't like you. I hate you.
    I am not attracted to you. Or yes maybe I am. No did I said that? I am not attracted to you. Why did I even though that? Okey I really should stop having weird conversations with myself. But there is one thing I am really sure about. I am not a toy, you can't use me and then drop me away when you're bored.
    This is who I am. I am just me and you can't change that.

    ~ElizaSmith

    -Niall Horan
    -Eliza Smith
    -One Direction bestaat niet
    -Soms 16+
    -Ik-persoon (Eliza)
    -Nederlands geschreven
    -Nederlands gesproken

    http://www.quizlet.nl/stories/117271/he-thinks-he-can-use-me/


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Nog meer??


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.



    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door BLOF
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet
    x Link in plaatje


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Fanfiction:

    Better than revenge



    "Do you love me?", he asked.
    I almost screamed "No"
    But I said "Yes" instead.
    I knew his secret and it has got to be revenged
    .


    Onbekende Personen:

    Written On the Walls


    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness. So I quess life is all about believing in yourself and your dreams. So I guess that no one can take that freedom away from you. You just shouldn’t allow that to ever happen. Scream when they wanna shut you up, Prove them wrong. Show them that they don’t have a say in your dreams. This is your life and if you are lost at this very moment. Just grab the wheel and go fight for what was taken away from you. Take it from me, Real happiness starts when you just have a little spark of faith in yourself.”


    In the crowd somewhere someone whispers: “Says the girl who’se name was Written On The Bloodwall.”

    Desperate Liars



    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.


    Promotie:


    -


    Who do you think you are
    Who do you think I am
    You only love to see me breaking
    You only want me cause I’m taken
    You don’t really want my heart
    No you just like to know you can
    Still be the one who gets it breaking
    You only want me when I’m taken


    Now that you can't have me
    You suddenly want me



    - Harry Edward Styles.
    - Hazel Andrea Smith.
    - Nederlands gesproken en geschreven.
    - One Direction bestaat niet.
    - Lichtelijk gebasseerd op Taken.
    - Neem abo, ik waarschuw niet.
    - Geschreven door Tomlinsonz.


    Link: Taken || Harry Styles


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Dankjullie, zijn er ook nog Bieberstory's?


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    upp!


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    KusjeeMerel schreef:
    upp!
    je mag wel je topics niet omhoog schoppen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Deze story's zijn (bijna) af en OP's! (:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.



    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?


    *avontuur/thriller
    *onbekende personen

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 21:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Excuses, ik quote-te bovenstaande bericht in plaats van op aanpassen te drukken.]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 21:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    DarkMark schreef:
    (...)je mag wel je topics niet omhoog schoppen


    sorry, dat wist ik niet :(


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Ik schrijf een One Direction verhaal, maar ik heb geen idee of je het origineel genoeg gaat vinden. Hoewel er wel veel meer aangekaart wordt dan indd het 'één van de jongens wordt verliefd-verhaal'

    Dit is het iig:


    especially mine...


    De linkl: My mind is a fucking mess|| One Direction
    Het is een fanfic met Harry in de hoofdrol, maar de anderen komen er ook allemaal in voor (:
    het heeft nu 70/80 hoofdstukken, maar er zullen er nog een hoop komen
    en ik post ook regelmatig ( iedere dag 1x)


    ~You don't need someone to complete you. You only need someone to accept you completely...

    Ik schrijf een One Direction verhaal, maar ik heb geen idee of je het origineel genoeg gaat vinden. Hoewel er wel veel meer aangekaart wordt dan indd het 'één van de jongens wordt verliefd-verhaal'

    Dit is het iig:


    especially mine...


    De linkl: My mind is a fucking mess|| One Direction
    Het is een fanfic met Harry in de hoofdrol, maar de anderen komen er ook allemaal in voor (:
    het heeft nu 70/80 hoofdstukken, maar er zullen er nog een hoop komen
    en ik post ook regelmatig ( iedere dag 1x)


    ~You don't need someone to complete you. You only need someone to accept you completely...