• Pats, boem. Mijn casemanager van Jeugdzorg belde op school. Vrijdag ga ik naar een crisiscentrum. Eerst heb ik een gesprek, daarna ga ik met mijn casemanager en mijn vader praten. Hij moet me toestemming geven.. Ik ben doodsbang dat ik die niet krijg, maar iedereen denkt dat hij me die wel geeft. Na dit gesprek ga ik meteen naar Vries, waar het crisiscentrum zit. Als ik tenminste toestemming krijgt.
    Ik weet niet of ik daar online kan/mag komen. Dus als ik opeens weg ben, weten jullie waarom.

    Heeft iemand anders hier ooit in een crisisopvang gezeten?
    Wat zouden jullie meenemen..?

    EDIT: Ik ga ook weg als ik geen toestemming krijg. De jeugdrechter is er al bijgehaald en ik ga zo mijn tas inpakken.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 22:22 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Crisisopvang?


    None but ourselves can free our minds.

    Wat is een crisiscentrum?


    (Be)lieve in (you)rself

    jezus,jeugdzorg is echt klote ik weet het. in de Crsisopvang kun je beter niet te veel opvallen. er zijn namelijk altijd een paar bitches die je gaan irriteren en die tof gaan doen. ga niet vechten ofzo. doe gewoon je ding en hou je rustig. en ja wat zou ik meenemen. gewon normale dingen denk ik.


    sterkte meisje(H)

    WMod schreef:
    Wat is een crisiscentrum?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Wat is een crisisopvang eerst.


    Don't dream your life, but live your dream!

    crisis opvang is voor jongeren die het op dit moment moeilijk hebben. die nergens anders terecht kunnen en die rust nodig hebben.

    die rust is ver te zoeken

    raplove schreef:
    crisis opvang is voor jongeren die het op dit moment moeilijk hebben. die nergens anders terecht kunnen en die rust nodig hebben.

    die rust is ver te zoeken


    Dan zou ik zelf gewoon je kostbare/belangrijke dingen meenemen en verder gewoon normale dingen. Ben er zelf nog nooit geweest maar het klinkt niet bepaald leuk om eerlijk te zijn.
    Sterkte!(flower)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Crisiscentrum is hetzelfde als crisisopvang. Daar ga je heen als het thuis niet meer kan en er nergens plek is. Ik sta op een wachtlijst voor begeleid op kamers, maar er is geen plek en hier thuis kan ik niet meer zijn.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ahw meid, ik heb gelezen over mensen in crisisopvangcentra. Wat rót moet dat zijn. Nee ik wil je niet bang maken XD. Sterkte <3 Neem iets mee wat dierbaar voor je is. En gewoon handige dingetjes enzo.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Justmelotte schreef:
    (...)

    Dan zou ik zelf gewoon je kostbare/belangrijke dingen meenemen en verder gewoon normale dingen. Ben er zelf nog nooit geweest maar het klinkt niet bepaald leuk om eerlijk te zijn.
    Sterkte!(flower)


    is het ook niet. het is gewoon klote. je hebt ook geen naam meer. maar je krijgt een nummer. ik hoop voor je dat je je piercings mag houden. normaal krijg je die pas terug als je meer vrijheden hebt. die vrijheden verdien je met de tijd. hoe meer jij je goed gedraagt krijg je ook meer vrijheden.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 19:16 ]

    Sterkte!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Sterkte ! ;3


    Life is a beautiful struggle

    raplove schreef:
    (...)

    is het ook niet. het is gewoon klote. je hebt ook geen naam meer. maar je krijgt een nummer. ik hoop voor je dat je je piercings mag houden. normaal krijg je die pas terug als je meer vrijheden hebt. die vrijheden verdien je met de tijd. hoe meer jij je goed gedraagt krijg je ook meer vrijheden.


    Scheelt het maar weer dat ik geen piercings heb. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sterkte!
    Ik denk dat je dingen mee moet nemen die voor jouw belangrijk zijn, maar ook niet super duur. (misschien met stelen?)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Enterrement schreef:
    (...)

    Scheelt het maar weer dat ik geen piercings heb. (:


    goedzo. ben je gehecht aan je mobiel want die moet je ook inleveren?. ik wil je niet bang maken ofzo hoowr!