• Ik voel me op dit moment verschrikkenlijk ongelukkig. Hetgene waar ik altijd al veel aan heb gehad was een zicht op de toekomst, een perfecte toekomst waarvan ik altijd al van was overtuigd hem te bereiken. Maar zonet ben ik erachter gekomen dat ik nooit zo zal kunnen worden zoals hoe ik er altijd van gedroomt heb.
    Ik zal even verduidenlijken wat er aan de hand is:
    Ik kom net terug van het ziekenhuis in Leuven. Waarvoor? Voor mijn groei.
    Zoals enkelen van jullie misschien al wel hebben gelezen in een van mijn reacties ben ik een ontzettend klein meisje.
    Ik ben nu op dit moment 142 cm groot, en 13 jaar oud.
    Mijn groeilijn loopt parallel met de curve, maar wel een stuk minder hoog. - Dat wilt zeggen dat ik groei zoals ik zou moeten groeien, even hard enzo, maar ik ben kleiner.
    Ze hebben me daar verteld hoe groot ik ooit zal worden. En dat heeft me enorm doen schrikken.
    1 meter 50 tot 1 meter 55. - Zo groot zal ik later worden.
    En daar ben ik totaal niet tevreden mee.
    Ik ben altijd al de kleinste geweest en ik zal altijd de kleinste blijven.
    & Nog een klein probleem: Ik val op grote jongens. En ik vind het ook niet echt uitzien als een vrouw van een meter 52 uitgaat met een man die 40 cm groter is.

    Voor mij is het heel erg belangrijk, en ik vind het echt erg.
    Ik zal er nooit volledig tevreden mee kunnen leven,
    maar misschien maakt het me wel speciaal.
    - bedankt om te lezen? c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Er bestaat toch ook iets van groei hormonen?
    Ik ken iemand die dat ook krijgt..
    Misschien dat dat een optie zou zijn..

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 14:03 ]

    De lengte van een mens zegt niets over de grootheid en het succes die ze in zich heeft. Ik kan me voorstellen dat het echt aankwam als een klap. Maar lengte is niet iets waar je je door terug moet laten houden, om je dromen te verwezelijken! Vind het echt vervelend voor je dat je je zo rot voelt (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Er bestaan operaties die je langer maken, maar dat mag geloof ik alleen met echte groeiziektes. Maar ik vind het erg voor je, sterkte! <3


    Hope goes lost but never dies.

    Sterkte (flower)


    .:Grenadeex:.

    Ik ben ook niet de grootste, maar daarom draag ik ook hakken.
    Daarbij je lengte is niet iets om je voor te schamen of wat dan ook, er zijn ergere dingen in het leven (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    Jabberwocky schreef:
    De lengte van een mens zegt niets over de grootheid en het succes die ze in zich heeft. Ik kan me voorstellen dat het echt aankwam als een klap. Maar lengte is niet iets waar je je door terug moet laten houden, om je dromen te verwezelijken! Vind het echt vervelend voor je dat je je zo rot voelt (flower)

    ben hier helemaal mee eens! wil je iets bereiken, ga er dan helemaal voor! wat je lengte dan ook is! sterkte!


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Je lengte bepaald je toekomst niet, jijzelf bepaald je toekomst. Dus als je er voor wilt gaan dan kan het altijd nog lukken! :)


    your eyes are like stars in the night.

    het gaat nog altijd om wat er binnen in iemand zit, dus als jij van buiten misschien klein bent -en geloof me, 1 50 is nog niet eens zo heel extreem-, maar vanbinnen groot bent, dan zal het niemand uitmaken dat je zo bent. en als iedereen dat vindt, dan weet ik zeker dat je het op den duur ook niet meer merkt...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ikzelf ben ook niet groot, en dat laat me niet tegenhouden, bij NIETS :) en bekijk het zo, nu vind je makkelijker een vriendje dat groter is, en btw, veel mensen die veel hebben bereikt in hun leven, zijn niet zo groot! het is net uitzonderlijk om groot groot te zijn :) en je hebt iets dat je uniek maakt :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ben 15 en nu 1.55
    Ik zal ook niet echt groter mee worden.
    Heb er nog niet zo heel last van,
    Het is wel grappig dat mijn beste vriendin wel heel groot is, gheheeee.


    <3

    Dit gaat heel lullig klinken, maar ik meen het serieus,
    je hebt op RTL 8 die series over lilliputter-paren,
    die vrouw is een succesvol dokter, ze leeft een leven zoals ze het zou willen.

    Lengte maakt sommige dingen misschien lastiger, maar je doel moet te bereiken zijn en het zou je leven niet zodanig moeten beïnvloeden dat je er geen hoop meer voor hebt..


    It ain't broke, so don't fix it.

    Maar de meeste grote jongens houden juist van kleine meisjes ^^


    Life is hard and then we die

    Dat maakt toch niet uit? Ik was de langste van de meisjes, en dreigde om op te houden met groeien toen ik negen was. Toen ik negen was, was ik dus net zo lang als jij nu -sorry als ik iets slechts zeg- en kon dus mijn hele leven zo lang blijven. Nu hadden ze gelukkig ongelijk en groei ik nog steeds, dus misschien dat je tóch nog langer wordt?


    We love because he loved us first - John 4:19

    Jabberwocky schreef:
    De lengte van een mens zegt niets over de grootheid en het succes die ze in zich heeft. Ik kan me voorstellen dat het echt aankwam als een klap. Maar lengte is niet iets waar je je door terug moet laten houden, om je dromen te verwezelijken! Vind het echt vervelend voor je dat je je zo rot voelt (flower)


    Helemaal (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ocharme, en dat meen ik
    Maar geloof me het is niet zo erg om zo klein te zijn. Ik ben zelf 1, 565 meter (Ja 1 meter en 56.5 centimeter ^^) groot en ik ben de kleinste van mijn klas, misschien zelfs van mijn jaar. Maar er zijn ergere dingen in het leven denk ik dan klein zijn. Draag hakken, dan ben je ook ineens een stuk groter.
    En over dat je grote jongens mooier vind het is toch ook wel schattig een klein meisje met een grootte jongen? En jongens vinden kleine meisjes ook aantrekkelijk. Er was een meisje van mijn klas aan het zagen dat ze zich te klein voelde, ze is toch wel minstens een halve kop groter dan ik ben, en een van de jongens zei tegen haar dat ze niet te klein is, dat ze misschien zelfs een klein beetje te groot is. Dat mijn lengte, dus misschien jouw lengte binnen een paar jaar, perfect is voor hem. Dus kop op, het komt allemaal wel goed.
    En waarom zou het je toekomst verknoeien? Toch niet alleen omdat je op grote jongens valt hè?
    En kleine meisjes zijn speciaal ^^

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 15:35 ]


    Live life limitless.