• Een leuke story. Ik heb alleen nog Abo op 1 -lopende- story.
    Ik zoek dus een story, 3e persoon of ik-vorm, maar geen jij want daar irriteer ik me écht mateloos aan.
    Als het minder dan 25 hoofdstukken heeft heb ik het liefst een beetje een goed doorlopende story.
    Aantal hoofdstukken maakt niet zo héél veel uit.
    Twilight stories lees ik bijna niet, of die moet heel goed zijn.
    Justin Drew Bieber stories wil ik best proberen.
    Tokio Hotel stories wil ik ook overwegen.
    Maar Harry Potter stories moet ook gewoon écht goed zijn wil ik ze lezen.
    Andere fanfics wil ik ook best proberen.
    Onbekende personen vind ik ook leuk om te lezen.

    Dat was het een beetje, ik vraag right here, right now:
    Wie heeft er een leuke story voor mij? 8D
    Het liefst link + korte beschrijving maar als de beschrijving voor zo bij de story staat hoeft dat niet 8D

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 10:47 ]

    Voor als je je heel erg verveelt heb ik hier eentje om je tijd een beetje mee op te vullen.
    Trip to Twilight
    Het is een afgelopen story met 10 hoofdstukken. Een gemiddelde van ongeveer 600 woorden per hoofdstuk.
    Het gaat over een meisje die in het twilight boek gezogen word, elke nacht komt ze er weer.


    Your make-up is terrible

    Magical Memoirs.

    Heeft nog maar zes hoofstukken, maar de hoofdstukken zijn wel behoorlijk lang, omdat ik het niets vind om constant maar korte hoofdstukjes te posten waarin eigenlijk niet veel gebeurt. En bovendien vind ik dat het verhaal dan niet lekker doorloopt. Dus misschien lijkt het je wat.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Game of gods
    Het verhaal gaat eigenlijk over de god Zeus die zich verveeld en een spelletje wil gaan spelen met de mensheid, ze zijn hun respect verloren voor de goden en verliezen het geloof steeds meer dat ze uberhaupt bestaan. Hiervoor raken acht goden hun krachten kwijt aan vijf doodnormale tieners, die opeens in staat zijn om de wereld te vernietigen als er ruzie tussen hen uitbreekt, wat precies het doel is van Zeus.

    @Hel die MOET ik lezen! 8D

    Fluorescent Adolescent
    William Shakespeare's Romeo & Juliet anno 2010
    De hoofdstukken zijn best lang, maar ik schrijf graag in afgeronde delen. Het gaat over ja, min of meer onbekende tieners.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    The other side of the rainbow 16+
    Het gaat over een meisje die word gedumpt door haar vriendengroep, uiteindelijk word ze ook mishandeld door die vrienden. > Ze maakt nieuwe vrienden en begint aan drugs. en dat brengt dan levert verschillende situaties op.

    Heel kort samengevat ;D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    MyFirstLove


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    Ik heb 2 stories;
    -Kidnapped by a vampire. How ironic.
    -Hell vs Heaven

    Misschien wil je ze lezen? (A)

    Elements {Hogwarts}

    Alice Moors, in de ogen van andere leerlingen een gewone leerling. Maar Alice wist wel beter. Ze was alles behalve gewoon. Zij bezit de kracht over het element water. Dit is tot de dag van vandaag nog steeds een geheim voor iedereen. Ze oefent vaak alleen bij het meer en doet vaak onderzoek naar haar kracht. Er is niks over bekent, maar Alice is vast besloten waarom ze die kracht heeft gekregen. En alles zal sneller duidelijk worden dan ze denkt als dit jaar weer naar Hogwarts gaat.

    Er wordt duidelijk dat zij niet de enige is met de totale macht over een element. Ze leert 3 mensen kennen die hetzelfde hebben. Die zich hetzelfde voelen. Die niet weten wat hun te wachten staat. Die hier ook met niemand over gesproken hebben. Er groeit een hechte band tussen de 4 en ze zullen zich er bewust van worden dat ze elkaar meer dan ooit nodig hebben.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    http://www.quizlet.nl/stories/36021/please-kiss-my-lips--taylor-l-/

    Ik heb alleen maar voetbalverhalen, dusja =$


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    http://www.quizlet.nl/stories/38650/she-played-with-his-fame-my-mind-and-our-dreams-ft-bruno-mars/

    Ik heb een Bruno Mars horror story.
    Gaat over eem meisje die haar moeder moet vermoorden volgens een meisje in haar nachtmerrie. Dat meisje kent ze verder als collega.

    Ik heb 16 hoofdstukken van tussen de 400 tot 900 woorden.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2011 - 11:48 ]


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Klik ;D
    She works for the weekend - Ft. Justin Bieber

    Her dad kicked her, throw things at her. She know it must stop. She know it isn't normal.She decides to run away, then after a night out, she sees a stalker with a knife who's threatening someone. That shé were mistreated and wounded is one thing but other people wouldn't go trough the same as her.She wil help the boy , but wil they both make it? Does someone getting hurt?

    Hij is pas gisteren begonnen ;D


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

    Lees jij the war of quizlet al Sevda?


    "Ignite, my love. Ignite."