• Ken je het gevoel als je beste vriend je niet meer wilt zien? :/.
    Mijn beste vriend heeft dus laatst toegegeven dat hij me leuk vind, maar ik zie hem echt als mijn allerbeste vriend. En nu doet hij al de hele tijd afstandelijk, verzint smoesjes om niet met me praten/om te gaan en ik kan er niet meer tegen.
    Ik heb net een onwijs lang msn bericht naar hem gestuurd toen hij online was en alles eruitgegooid wat me dwars zit & meteen offline gegaan.
    En hij zei dat hij geen tijd had om te praten omdat hij naar H toe gaat. Ik heb dus H gebeld, en blijkt dat hij helemaal niet komt. En nu voel ik me dus echt klote dat hij gelogen heeft, omdat hij beloofd had nooit tegen me te liegen, en ik kan echt niet stoppen met huilen nu.
    Kent iemand dit gevoel :/ ?

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 18:56 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Verliefdheid verpest vriendschappen =(
    Ik ken wel het gevoel dat jij nu ook hebt, dat je je beste vriend kwijtraakt aan iets waar je niets aan kan doen, en dat is verschrikkelijk.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 18:56 ]


    ars moriendi

    Misschien moet je hem ermee confronteren, niet op msn of per sms, maar in het echt zegmaar. Dan kan die er moeilijk aan ontsnappen. En nee, dat heb ik nog nooit meegemaakt.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 18:56 ]

    1988 schreef:
    Misschien moet je hem ermee confronteren, niet op msn of per sms, maar in het echt zegmaar. Dan kan die er moeilijk aan ontsnappen. En nee, dat heb ik nog nooit meegemaakt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja :X
    Ik hiel vanmiddag mijn beste vriendin met haar krantenwijk, twee en een half uur door de regen gelopen. Ik was hartstikke moe xD. En toen we naar huis gingen dacht ik dat we nog wel wat leuks gingen doen ofzo, gaat ze gelijk door naar haar vriendje. En ik mocht wel meegaan maar die jongen mag mij niet en ik hem wel, maar hij heeft echt een hekel aan me :X. En ik zit in een ander stadje -ofz- op school dus al mijn vriendinnen -Ja wel 2- wonen daar, en nu zit ik elke avond saai op mijn kamer. Ik mis school zelfs zodat ik me huiswerk kan gaan maken :$


    Trust me. I'm the doctor

    Ik kan het niet, maar het is wel onwijs klote voor je! Shit, ik wil advies ofzo geven, maar ik kan het niet haha.


    Alleen maar tranen van geluk

    Jovi schreef:
    Verliefdheid verpest vriendschappen =(
    Ik ken wel het gevoel dat jij nu ook hebt, dat je je beste vriend kwijtraakt aan iets waar je niets aan kan doen, en dat is verschrikkelijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ken het gevoel.. maar dan met me vriend (bijna ex dus) ):


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Is niet leuk he meis :(

    Verliefdheid verpest goede vriendschappen. Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar zat vriendinnen van mij wel. Praat er eens met hem over. Hoe jullie dit gaan aanpakken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat had ik ook met een vriendin(zonder dat verlieftheid dan). Ik zou face to face cmet hem er ovrr praten en als dat nief helpt dan hem proberen te vergeten,ik weet dat dat makkelijk gezegt is maar beter nu dan later want dan word het nog moeilijker en voel je je langer kut.
    Sterkte(flower)


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Je moet hem laten weten dat hij jou misschien leuk kan vinden, dat het niks tussen jullie verandert.
    Waarschijnlijk is hij bang dat hij nu jullie vriendschap heeft verpest door te zeggen dat hij je leuk vindt, en ontloopt hij je aardom een beetje. ;]

    Laat hem recht in zijn gezicht weten dat je het niet erg vindt, en dat je heeeeeeel graag wilt dat het zo blijft zoals het was. (:


    It's not the same without you.

    dit hoeft julie vriendschap niet echt te veranderen.
    ik zou wel met hem praten en zeggen dat het niks tussen jullie word maar je hem niet kwijt wild als vriend.
    en voor hem is dit ook erg moeilijk geloof mij maar. ken het zelf namelijk ook


    we all deserve to die