• Ik weet eigenlijk helemaal niet of dit topic goed staat
    Nou, ik ga dit jaar dus weer eens op wintersport, en ik ben natuurlijk super enthousiast. Hoe zit het met jullie? Gaan jullie ook, en waar naar toe? (;

    Ik ga in ieder geval naar skigebied Serfaus-Fiss-Ladis, en dan naar het stadje Fiss. Dit ligt in Tirol, in de buurt van Innsbrück (:

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 22:33 ]

    Welke vakantie vinden jullie het leukst?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Zomervakantie ;3


    26 - 02 - '16

    Zomervakantie (:

    Ik ga naar Spanje, maar dat wist je al (;

    Veel plezier!


    -

    Geef mij maar zon, ik heb echt helemaal niks op met wintersport, haha. Ik luier liever in de zon aan het strand. ;3


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet of ik wintersportkamp of zomerkamp leuker vindt. Ik vermoed wintersportkamp, maar ik weet dat pas echt als ik terugkom.
    Ik ga dus ook! Ik ga met Skiland (organisatie voor wintersportkampen) naar Melchtal om daar te gaan snowboarden. Vorig jaar ging ik met school (toen was het echter een andere locatie).

    Ik moest zojuist snowboardkleding passen en er waren drie broeken. De laatste die ik paste, zit zo lekker dat ik hem gewoon heb aangehouden XD. Ik zit nu dus half in snowboardkleding achter mijn computer. Heel toevallig kom ik juist precies dan dit topic tegen :'D.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 22:50 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Bij mij is het echt heel raar. Ik haat de winter eigenlijk, maar toch vind ik wintersport leuker dan zomervakantie. No idea why tho.

    Wintersportkamp? Dat lijkt me echt leuk! Ik ga gewoon met mijn ouders en volgend jaar waarschijnlijk ook met vrienden via school. Maar ik ski, snowboarden kan ik gewoon echt niet. Oh, haha, dat is wel toevallig dan :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik wilde op skivakantie gaan georganiseerd door onze studentenclub. Ik zou met een vriendin gaan, maar we hebben ons nog niet ingeschreven. Geen idee of het er nog van gaat komen. Ik heb buiten met school nooit aan wintersport gedaan (behalve schaatsen als dat meetelt), dus hopelijk gaan we nog.


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    Ik wilde op skivakantie gaan georganiseerd door onze studentenclub. Ik zou met een vriendin gaan, maar we hebben ons nog niet ingeschreven. Geen idee of het er nog van gaat komen. Ik heb buiten met school nooit aan wintersport gedaan (behalve schaatsen als dat meetelt), dus hopelijk gaan we nog.

    Oh, dat hoop ik ook voor je. Ik zou je dan maar snel eventjes inschrijven, want anders gaat t niet meer lukken hoor ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Geef mij maar zon. :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wintersport, sowieso! We kunnen nu al twee jaar niet meer omdat ik op krukken loop en dus ook niet kan skiën, maar hoop volgend jaar wel echt weer te gaan!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Cathedrals schreef:
    Wintersport, sowieso! We kunnen nu al twee jaar niet meer omdat ik op krukken loop en dus ook niet kan skiën, maar hoop volgend jaar wel echt weer te gaan!

    Ach, dat is echt vervelend. Ik hoop het ook voor je, skiën is zo leuk ^^


    “A queen will always turn pain into power.”