• Oke, je kunt naar deze topic gaan en kijken en op het het manga forum zitten, maar kun je het ook tekenen??

    Ja.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ja, heel goed.

    Nee grapje, mijn poppetjes zijn altijd harkpoppetjes, verder kom ik niet. Hoewel ik wel varkentjes kan tekenen (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja.
    Ik kan t wel, niet super slecht al zeg ik het zelf, maar ook niet goed ofzow. Er zijn mensen die het veeeel beter kunnen. Hoewel ik wel beter ben in het natekenen, dan zelf verzinnen ;p
    Ik post wel eens een foto. Als er überhaupt mensen zijn die dat interesseert :'D


    Inspiration can hit you any time

    Alleen natekenen :]


    ~ KONNICHIWA.

    Ik gebruik meestal een basis op de computer die ik dan helemaal afwerk. En dan heb ik unieke personages, en de meesten vinden ze best goed

    http://nastia14.deviantart.com/
    de site waar ze op staan :p

    Oui:)


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Muwha, kijk zelf maar: klik!

    Minsa schreef:
    Muwha, kijk zelf maar: klik!

    Nice!


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Nee, maar als ik ooit eens de tijd heb dan wil ik het graag 's proberen, aangezien ik enorme fan ben van manga. :3


    wth.

    Tekenen & natekenen. Gewoon tekenen gaat beter, aangezien ik best perfectionistisch ben en met mijn nagetekende dingen niet snel tevreden ben. :'3
    Een van mijn tekeningen, nagetekend uit het boek van Christopher Hart:
    Mermaid.
    Ik & een vriendin zijn de beste tekenaars van de klas, we tekenen allebei graag manga, en we zijn pas 11. :"D

    Edit.
    Nagisa!
    Clannad, iemand?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 22:46 ]

    Ik hou van chibi-stijl! Maar ik teken ook al die andere.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!