• Over welk scenario voor je favoriete personage heb jij al wel eens gedroomd?
    Laat het hier uitkomen.





    in ON REQUEST || FLUFF kan je zoetsappige, liefdevolle stukjes aanvragen over je favoriete personage. Laat ook even weten of je anoniem wenst te blijven of niet.

    Fandom:
    Personage:
    Taal:
    Vorm:
    Setting:



    VOORBEELD
    Fandom: Criminal Minds / Harry Potter / Etc
    Personage: Spencer Reid / Draco Malfoy / Onbekende personen
    Vorm: Personage x Reader / Ik-vorm / Hij-Zij
    Setting: waarover moet het gaan?


    Gekende fandoms: Harry Potter, Criminal Minds, Supernatural, New Girl, Captain America / Avengers, Scandal, etc.
    Niet fandom-gerelateerde / Onbekende personen aanvragen en aanvragen voor fandoms die niet in de lijst staan zijn ook zeker welkom.





    [ bericht aangepast op 4 sep 2017 - 22:26 ]


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Fandom: Criminal minds
    Personage: Spencer Reid OMG
    Taal: English preferably
    Vorm: Personage x Reader, ik vorm
    Setting: Gelieve iets waarbij ik mezelf eigenlijk vooral distancieer van de groep en weinig praat, maar Reid me zover krijgt om misschien toch een keer wat opener te zijn.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Super leuk!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Super leuk!!


    16 - 09 - '17

    Phorthos schreef:
    Fandom: Criminal minds
    Personage: Spencer Reid OMG
    Taal: English preferably
    Vorm: Personage x Reader, ik vorm
    Setting: Gelieve iets waarbij ik mezelf eigenlijk vooral distancieer van de groep en weinig praat, maar Reid me zover krijgt om misschien toch een keer wat opener te zijn.



    Quietly || Spencer Reid

    Hoop dat het is waar je op gehoopt had! Ik heb me misschien een beetje laten gaan :Y)


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Caricia schreef:
    (...)


    Quietly || Spencer Reid

    Hoop dat het is waar je op gehoopt had! Ik heb me misschien een beetje laten gaan :Y)


    I'm a really happy person right now


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kay, ik ben een WWE fan, dus ik wil wel iets aanvragen met een Superstar. Alleen, ik weet niet in hoeverre je hier wil/kan over schrijven? Dus ik heb ook een reserve aanvraag onderaan gezet.
    Fandom: WWE
    Personage: Finn Balor (WWE character name) aka Fergal Devitt (ik verkies zijn echte naam, Fergal, dan lijkt het iets persoonlijker)
    Taal: Maakt me niet zoveel uit, doe maar wat je zelf liever schrijft
    Vorm: Personage x Reader, ik-vorm
    Setting: Dat ik achter de schermen van WWE werk door iemand die ik daar ken of zo, misschien als stagiaire? Maar dat ik Fergal al ken door die ene persoon van achter de schermen, waardoor ik al vaker backstage was geweest en zo. En dat er dan uiteindelijk een beetje romance ontstaat of zo? Maak er zelf maar wat van, haha.

    Hier is de reserve, moest je met die hierboven niks kunnen.
    Fandom: Teen Wolf
    Personage: Stiles Stilinski
    Taal: Maakt niet uit
    Vorm: Personage x Reader, ik-vorm
    Setting: Dat ik een nieuwe student ben op Beacon Hills High School, wat verdwaald raak en me bijna probeer weg te steken voor alles en iedereen, tot Stiles aanbiedt mij te helpen, vrienden te worden, ect.


    16 - 09 - '17

    Perfect || Steph & Max

    Y'all better ship this shit cause I know I do. :Y)

    @Phortos Ik ben zo blij dat je het leuk vond!
    @Devitt Ik zet ze sowieso beide op de lijst, school is nog niet bezig dus ik kan wel wat research doen voor je. Ik doe m'n best!


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Caricia schreef:
    Perfect || Steph & Max

    Y'all better ship this shit cause I know I do. :Y)

    @Phortos Ik ben zo blij dat je het leuk vond!
    @Devitt Ik zet ze sowieso beide op de lijst, school is nog niet bezig dus ik kan wel wat research doen voor je. Ik doe m'n best!


    Thanks! Moest je vragen hebben, dan kan ik je ook altijd helpen (:


    16 - 09 - '17

    Dit is hilarisch en leuk en lief en af en toe net wat je nodig hebt. (krul)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28