• Ja, wie kijkt er hier Misfits? :'D
    Als je dat doet, ha mooi. Een respectpuntje of vijf erbij voor je! :Y)
    En als je dat niet kent dan moet je je maar gaan schamen.

    Waar gaat het over?
    Het is een serie over vijf jongeren ofzo die een tijdje een werkstraf moeten uitvoeren in een community center. Ze worden dan getroffen door de bliksem en dan hebben ze allemaal een kracht. En dan gebeurt er vanalles enzo. Gewoon echt leuk dus.
    Dus, wie kijkt het? En wat vind je er dan van?
    Oh, Nathan is zo leuk en Kelly heeft echt het beste accent. (krul)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 21:32 ]

    Ik ken 't ergens van..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Simbelmyne schreef:
    Ik ken 't ergens van..

    Dat is al iets. (cat)

    Welke zender? Nu ben ik namelijk nieuwsgierig ._.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    nog nooit van gehoord. Maar is dat op een nederlandse zender?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    @ Carcass + JumbieBill:
    In België kwam het eerste seizoen de afgelopen week op Jim. In Nederland weet ik niet. ;x
    Maar ik kijk het eigenlijk altijd online en op youtube kan je het ook kijken. Echt de moeite! :')

    Nah, ik vind het niet leuk :Y)
    Ben waarschijnlijk een bijzonder geval.


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Crossfire schreef:
    @ Carcass + JumbieBill:
    In België kwam het eerste seizoen de afgelopen week op Jim. In Nederland weet ik niet. ;x
    Maar ik kijk het eigenlijk altijd online en op youtube kan je het ook kijken. Echt de moeite! :')

    dat verklaart waarom ik het niet ken, ik kijk nooit naar Jim


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik heb net weer de eerste aflevering opnieuw gekeken en ik vind het nog steeds zo geweldig _O_
    Echt, beste serie ooit ofzo.
    Mijn favo zijn Nathan en Simon. Nathan hoef ik niet uit te leggen en met Simon weet ik het zelf eigenlijk niet, maar hij is gewoon leuk haahh :'D
    Maar de opmerkingen van Nathan zijn geweldig (en Kelly's accent idd ook)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik moet me dus schamen. Ik ken het niet. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Haha (nerd) . Misfits is echt waar mijn definitie van awesome. Elk karakter is wel leuk, omdat ze allemaal zo verschillend zijn, maar Nathan blijft op nummer één staan, no matter what ._. . Normaal gaan al mijn favoriete personages altijd door (in series of films, het maakt niet uit), dus het is leuk om een personage te hebben dat niet kan doodgaan ;3.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik ga het zó kijken op internet. :3 Ik ben net afgelopen met Skins en nu is Misfits aan de beurt. _O_ Ik kan niet wachten om te beginnen. :9~:9~


    wth.

    Hailsham schreef:
    Ik heb net weer de eerste aflevering opnieuw gekeken en ik vind het nog steeds zo geweldig _O_
    Echt, beste serie ooit ofzo.
    Mijn favo zijn Nathan en Simon. Nathan hoef ik niet uit te leggen en met Simon weet ik het zelf eigenlijk niet, maar hij is gewoon leuk haahh :'D
    Maar de opmerkingen van Nathan zijn geweldig (en Kelly's accent idd ook)

    Heerlijk, ik ga na mijn examens ook opnieuw kijken. :'D
    Mijn zus vindt Simon ook het leukst en dat kan ze ook niet uitleggen, haha.
    Echt het beste ooit inderdaad. (krul)

    Superhoodie schreef:
    Haha (nerd) . Misfits is echt waar mijn definitie van awesome. Elk karakter is wel leuk, omdat ze allemaal zo verschillend zijn, maar Nathan blijft op nummer één staan, no matter what ._. . Normaal gaan al mijn favoriete personages altijd door (in series of films, het maakt niet uit), dus het is leuk om een personage te hebben dat niet kan doodgaan ;3.

    Gelukkig kan hij niet doodgaan, dat zou triest zijn. De juiste kracht bij de juiste persoon. (nerd)

    Quixotic schreef:
    Ik ga het zó kijken op internet. :3 Ik ben net afgelopen met Skins en nu is Misfits aan de beurt. _O_ Ik kan niet wachten om te beginnen. :9~:9~
    Terecht! :'D Persoonlijk vind ik het nog leuker als Skins en dat vond ik al leuk. (krul)

    toen ik klikte dacht ik dat dit topic over de band misfits ging

    Anyway, ik ken de serie niet. Misschien eens kijken of die op youtube staat..