• Oké, er is iets heel raar aan de gang. Overal ter wereld vallen er vogels dood. Gewoon dood zonder reden. Het gebeurt in Australië, Amerika en ook Europa ( Hier in België dus ook ) Weet er iemand hier meer over, want het is echt eng :X


    i hate everyone

    Ja, ik had het ook al gehoord ja. Ik vind het echt super raar, hopelijk vinden ze maar snel de reden (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ben het, adôh.
    miauw.
    (cat)


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    LALALALALA schreef:
    Het is op dit moment in zweden. En dat het in Amerika gebeurde is ook alweer decennia geleden. Het kwam door iets wat in de lucht zat, waardoor ze allemaal een hartstilstand kregen ofzo.

    Op al die andere plekken is het niet gebeurd. Dat moeten mensen dr weer bij verzinnen.

    Oh ok, stelt me al wat geruster. Maar m'n ma zag wel een dode raaf liggen toen ze van haar werk naar huis reed gisteren.


    i hate everyone

    Ze zeggen dat de vogels een mysterieuze blauwe vlek hebben in hun bek ? ;'s


    Whatever '

    MonUniverse schreef:
    (...)
    Oh ok, stelt me al wat geruster. Maar m'n ma zag wel een dode raaf liggen toen ze van haar werk naar huis reed gisteren.

    Die kan ook doodgereden zijn hè :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Biebslicious schreef:
    Ze zeggen dat de vogels een mysterieuze blauwe vlek hebben in hun bek ? ;'s

    Misschien dat ze een verkeerde bes eten? :')


    i hate everyone

    Hestia schreef:
    Misschien was het voldemort (cat) of vliegde katten

    -plat-


    Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn, misschien is er zo'n professortje die vogels haat en daarom een gif heeft uitgevonden en dat de vogels elkaar nu aansteken en allemaal doodgaan?
    Misschien heb ik een grote fantasie..


    Me so good.

    Successful schreef:
    Weird.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    -plat-


    Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn, misschien is er zo'n professortje die vogels haat en daarom een gif heeft uitgevonden en dat de vogels elkaar nu aansteken en allemaal doodgaan?
    Misschien heb ik een grote fantasie..

    Denk ik ook (:


    i hate everyone

    Mercurial schreef:
    Haha, dat laat me denken aan die ene horrorfilm "Birds". (krul)
    Maar okay, best weird ja.


    Hope goes lost but never dies.

    MonUniverse schreef:
    (...)
    Oh ok, stelt me al wat geruster. Maar m'n ma zag wel een dode raaf liggen toen ze van haar werk naar huis reed gisteren.

    Dus als er nu een vogel dood gaat, is dat van 'het grote onbekende' ? Het kan ook zijn dat die vogel gewoon is aangereden.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 12:59 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Dus als er nu een vogel dood gaat, is dat van 'het grote onbekende' ? Het kan ook zijn dat die vogel gewoon is aangereden.

    Neen maar als je eerst op het nieuws allemaal dingen leest over vogels die doodvallen en dan een dode raaf op de weg ziet liggen ga je dat wel denken. Ik baseer mijn hele verhaal niet op die dode raaf die op de weg lag hé.


    i hate everyone

    De insecten spannen samen en vermoorden hun natuurlijke vijanden. Niks engs aan. (cat)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 13:04 ]


    Olive

    Proserpina schreef:
    De insecten spammen samen en vermoorden hun natuurlijke vijanden. Niks engs aan. (cat)

    Huh? Ik snap 'm niet...


    i hate everyone

    Grenade schreef:
    Ik had het gelezen,
    Ik vind het eng(cat)
    Plof, valt er weer 1 uit de lucht,,

    nee. serieus?