• Ja. Dat ben ik dus. Echt, ik wil mezelf zo hard in elkaar rammen.

    Op school zitten ze nu dus de hele tijd te zeuren dat we moeten bedenken wat we later willen worden en zo.
    Dat vind ik dus echt héél moeilijk want er is dus eigenlijk niks dat ik echt wil gaan doen, alles lijkt me behoorlijk saai.
    Dus, ik ging verder zoeken en van die testjes doen, kom ik uit op: piloot. Dat kreeg ik dus ook uit zo'n iets professionelere test die we op school moesten doen.
    En om heel eerlijk te zijn, het lijkt me echt geweldig(!) om piloot te zijn, behalve dan dus dat ik hoogtevrees heb, en een beetje vliegangst.

    Dus ik ben echt zo boos op mezelf, want ik sta mezelf altijd in de weg met mijn stomme irrationele angsten die nergens op slaan, maar ik kan er ook niks aan doen ofzo(haat aan van die psycholoog mensjes die je willen 'helpen').
    Zelfs wat ik het liefst van alles deed (paardrijden) durf ik al bijna niet meer.

    Dat moest ik echt even zeggen want ik zit me hier gewoon helemaal op te vreten van binnen want dit gebeurt me dus bij zó veel dingen.

    Nou, voor de nuttigheid, hebben jullie ook wel eens dat je jezelf in de weg staat?

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 23:11 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Nou, vliegen is dan toch echt niet hetgeen voor jou als je vliegangst hebt. Das hetzelfde als dat je duiker bent met angst voor water =P

    Laat je niet zoveel opdringen, en denk er rustig over na. School pusht altijd. Als je het niet weet, weet je het nog niet, en dan kan je wel allemaal random stuff gaan verzinnen, maar daar hebben jij, noch de school wat aan.


    ars moriendi

    Ik ben bang om van iemand te houden. Dus ja, ik sta mezelf vaak genoeg in de weg. Maar dat komt weer doordat ik een verschrikkelijke verlatingsangst heb, en daar een bindingsangst uit voort vloeit.

    Een toekomstig beroep kiezen is sowieso al moeilijk, maar als je dan denkt het gevonden te hebben en je eigen angsten je in de weg staan lijkt me dat behoorlijk kut. Maar je bent nu 15 -staat in ieder geval op je profiel-, dus je hebt lijkt me nog wel even?.. Ik weet niet welk niveau je doet natuurlijk, maar je vindt je droomberoep nog wel. Vooral als je het niet verwacht.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 23:11 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb verlatingsangst.. Da's ook niet alles. Ik sta mezelf ook vaak genoeg in de weg.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Yep, ik heb bindingsangst. Of toch zeker een milde vorm er van. En ik sta mezelf vaak in de weg.

    Voor je probleem ben ik het eens met Courtesan. Denk er nog eens over na. Ben je echt wel bang, of praat je jezelf die angsten gewoon aan ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jups. Dat heb ik ook.
    Met dat paardrijden weet ik precies wat je bedoelt. Ik heb een eigen paard, ben er twee keer goed hard vanaf gevallen en mijn paard had kunnen verongelukken. Sindsdien heb ik schrik om op mijn eigen paard te rijden. Ik heb daardoor ook echt zolang niet meer gereden.. Maar nu ben ik beetje bij beetje over mijn angst heen aan het stappen door steeds wel weer te gaan rijden en ook op een ander paard. En ik geef toe, in het begin zat ik bijna huilend op mijn paard van angst Je kunt erom lachen, of anderen kunnen erom lachen, I don't care maar nu gaat het al echt een stuk beter en kan ik gewoon weer rustig in stap op mijn paard zitten en draven is soms nog echt heel eng en is ook nog steeds spannend, maar ik doe het wel omdat ik echt van mijn angst af wil.. En toen ik geen hulp kreeg wilde ik zo graag, maar het ging niet omdat ik zo ontzettend bang was, dus toen heb ik mezelf ook echt een tijd in de weg gestaan.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Volgens mij is het best te doen om daar vanaf te komen :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Volgens mij is het best te doen om daar vanaf te komen :)

    Ga een studie doen. Die je leuk vind
    Je kunt altijd nog een andere studie doen


    Food.