• Heeeeey peeeps,
    Zoals de titel al zegt, ik heb een verhaallijn, maar weet niet wat ik ermee moet doen...
    Ik zat er aan te denken om het voor mijn eerste 'boek' te schrijven,
    Maar weet niet of het daar wel goed voor is...
    Als jullie het leuk vinden zet ik em wel gewoon op Q.

    Amelie doet mee aan een talentenjacht, nadat ze een weddenschap heeft verloren van Britt, de bitch van de school. Wat Brit niet weet, is dat Amelie heel goed kan zingen. Amelie komt steeds verder in het programma, terwijl Brit zich voor lul voelt staan. Zij dacht dat Amelie uitgelachen zou worden, door de hele school, omdat ze slecht kon zingen. Amelie komt uiteindelijk in de finale, maar wint niet. De winnaar had teveel -vrouwelijke- fans, doordat ie niet heel lelijk was. Er staan wel veel platenmaatschappijen te trappelen om met Amelie samen te werken. Ook uit het buitenland krijgt ze belangstelling. Amelie heeft meer succes dan Sander, de winnaar van de talentenjacht. Amelie tekent een contract bij een Amerikaanse platenmaatschappij en heeft al snel haar eigen single. Amelie wordt wereldberoemd en dat heeft ze allemaal te danken aan dé bitch van Amelie's school, Britt.

    No FanFiction
    All rights to Firework.


    Goed of niet?!
    I really like to read your opinion...


    Geen reclame, please.

    Lijkt me een leuk verhaal. Misschien kun je er nog wat liefde in voor laten komen, dat ze iets met Sander krijgt bijvoorbeeld. Al is dat wel voor de hand liggend. Maar het klintk ingeval leuk!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ja, erg leuk! En als ze het met die Sander zou krijgen zou dat idd ook wel leuk zijn ;p

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 19:00 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik zou er inderdaad nog wel wat bij bedenken.
    Bijvoorbeeld dat ze verkering met iemand heeft en dat die dan met Britt gaat or whatever.
    Alleen zo lijkt me een beetje saai.. Sorry, maar op zich leuk!


    It ain't broke, so don't fix it.

    Hmm, het lijkt wel leuk, maar ik denk dat je er nog wel dingen moet bijverzinnen, wat meer plotlijn. Want dit alleen is denk ik niet goed genoeg om een compleet boek over te schrijven.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb dit ook serieus in 5 min. Geschreven dus er staan ook heel veel dingen niet in,


    Geen reclame, please.

    Firework schreef:
    Ik heb dit ook serieus in 5 min. Geschreven dus er staan ook heel veel dingen niet in,


    Oké (: Nouja, dan kun je er misschien wel meer mee, maar dat konden wij ook niet weten hè (krul)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Haha, dat is waar. Maar ik ga denk ik ook nu nog niet beginnen met boek schrijven.. Eerst maar even overgaan...


    Geen reclame, please.