• Wat doe je als er een valse, arrogante, achterbakse bitch op school vals en gemeen doet?

    Is het gewoon om die een brief over haar te schrijven vol scheldwoorden en op school te hangen of is dat kinderachtig?
    Is het kinderachtig als je op 17,18,19 jarige leeftijd een haat accound over haar maakt of is dat kinderachtig?
    Of vind je de haat acound zelf een beetje te ver gaan?

    En heb jij zelf een pitch op school en wens je zelf het ergste of wil jij je ei kwijt laat hier dan een reactie achter.


    Nobody Say It was easy

    Ik denk dat je vooral niet moet gaan oordelen dat iemand een "valse, arrogante, achterbakse bitch" is. Mensen zijn complexer dan dat en dit zo gaan stigmatiseren heeft vaak het omgekeerde effect. Ik zou zeggen: negeren. Als je het echt gehad hebt met iemand, zou ik gewoon recht in hun gezicht zeggen waarom je het gehad hebt. Dat hoeft niet per sé zeer diplomatisch te zijn, want soms geraak je gewoon verder als je even geen blad voor de mond neemt. Dat betekent niet dat je met drogargumenten moet aankomen, maar bijvoorbeeld zeggen "misschien moet je gewoon eens stoppen met continu zo arrogant te doen tegenover iedereen" in plaats van het diplomatische "ja, maar ik vind dat je soms nogal hard uit de hoek kan komen", ja, dat heeft in sommige gevallen (maar enkel als het al heel ver zit) meer effect. Maar meppen of verrot schelden of uitlachen met onnozelheden als puisten is echt beneden pijl (en in het eerste geval illegaal, dus je kan er ook nog eens serieus mee in de problemen komen) en dan ben je naar mijn mening geen haar beter.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind het überhaupt schokkend dat je ook maar nadenkt over het feit dat je haar verrot wil schelden, een haataccount aan wil maken of over haar heen wil kotsen. Om nog maar niet te spreken over de rest van je verhaal en van topics van soortgelijke strekking. Houd alsjeblieft op.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    Ik vind het überhaupt schokkend dat je ook maar nadenkt over het feit dat je haar verrot wil schelden, een haataccount aan wil maken of over haar heen wil kotsen. Om nog maar niet te spreken over de rest van je verhaal en van topics van soortgelijke strekking. Houd alsjeblieft op.


    Natuurlijk ga ik geen haatacound maken of haar verrot uitschelden. Het was alleen een voorbeeld


    Nobody Say It was easy

    Ik zou mij dus echt nooit zo laag gaan gedragen als hier beschreven.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Choice schreef:
    Ik zou mij dus echt nooit zo laag gaan gedragen als hier beschreven.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Choice schreef:
    Ik zou mij dus echt nooit zo laag gaan gedragen als hier beschreven.
    Jep


    Nobody Say It was easy

    Waarom ga je elke keer weer op inactief wanneer je reageert op iemand?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik persoonlijk vind het best raar dat je hier voor een topic aanmaakt en erg dat soort dingen noemt als optie.
    Het maakt je zoals Klaar al zegt geen haar beter dan die persoon

    Gewoon negeren en als het je echt zo dwars zit proberen een normaal gesprek met die gene te voeren waarom hij of zij zo doet of er bij uit de buurt blijven om zo problemen te voorkomen


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Bitchcraft schreef:
    (...)

    Natuurlijk ga ik geen haatacound maken of haar verrot uitschelden. Het was alleen een voorbeeld


    Zeg het dan ook niet. Het is gewoon niet oké. Als je het oneens bent met mensen, negeer je ze. Als het te ver gaat, ga je met iemand in gesprek en confronteer je diegene daarna, maar niet door dit soort dingen te doen. Dan ben je inderdaad geen haar beter.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mensen, sommige van jullie denken dat ik echt te maken h4b met een bitch. Ik zal jullie eerlijk zeggen. Ik heb op dit moment geen conflict met iemand. Ik wilde alleen weten of het oké is om jezelf te verlegen naar diegene niveau, maar aangezien iedereen dat te ver gaat.


    Nobody Say It was easy

    Motoren! Deze topic mag op slot!


    Nobody Say It was easy

    Bitchcraft schreef:
    Mensen, sommige van jullie denken dat ik echt te maken h4b met een bitch. Ik zal jullie eerlijk zeggen. Ik heb op dit moment geen conflict met iemand. Ik wilde alleen weten of het oké is om jezelf te verlegen naar diegene niveau, maar aangezien iedereen dat te ver gaat.


    Het ging idd te ver, vooral die keuzes.

    En antwoord oo je vraag: nee het is niet okè om jezelf naar dat niveau te verlagen


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Bitchcraft schreef:
    Motoren! Deze topic mag op slot!


    Als je het topic wilt sluiten moet je dat aan een mod vragen ofzo : p


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Bitchcraft schreef:
    Motoren! Deze topic mag op slot!



    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)



    😂


    DOBBY IS A FREE ELF!!